Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Keep of Kalessin Studio Report

Nye albumet er oppfølger til Armada og heter Kolossus, skal komme i April.

Klikketiklikk

Dette her har jeg tro på, bare gleder meg til det kommer ut nå. :)

"Dani Filth vocals *latter*"

^^ :lol:

Var forresten interessangt å høre at de allerede hadde andrealbumet på gang.

Lenke til kommentar

Bryr meg ikke om at andre mener ditt og datt..jeg liker masse låter med dem. Så kan andre gjerne sammenligne med metallica eller whatever. Liker dem ikke mindre for det.

Men jeg jobber kveldsskift..tjene masse penger vs. bruke masse penger = jobb wins.

Lenke til kommentar
noen som vet når billettene blir lagt ut for salg ?

Sjekk her: http://www.google.com

hmm .. det funka svert dårlig vintermåne http://www.google.no/search?hl=no&q=di...3%B8k&meta=

Billettene er i salg. Regna faktisk med at du hadde sjekka Billettservice før du spurte. Det er jo første stedet å sjekke når du lurer på sånt. Bare søk på dio og bla et par sider.

hvorfor skal jeg ta meg bryet med å gjøre det, når du kan gjøre det for meg ?

Lenke til kommentar

Har laget ett lite oppslag på BLOGGEN min, om mine favorittutgivelser fra 2007. Noen som er enige/uenige i mine valg?

Btw, er fullt klar over at det allerede er en tråd om dette emnet, men den begrenser seg bare til tre skiver, og det er lite diskusjon der. ^^

Endret av Kjobben
Lenke til kommentar

Neimen Kjobben da.

Det fiktive bandet Dethklok, kjent fra den animerte serien Metalocalypse, gidde ut ei skive i 2007.

Kunne kanskje vært litt mer universell når det kommer til sjangre. Det var bare å finne Ulver, mens resten var reinspikka mætall. Greit nok at dette er en tråd egnet til metall, men det kom desidert bedre skiver ut i 2007 som ikke faller under metall-paraplyen.

Endret av Seian
Lenke til kommentar
Neimen Kjobben da.
Det fiktive bandet Dethklok, kjent fra den animerte serien Metalocalypse, gidde ut ei skive i 2007.

Kunne kanskje vært litt mer universell når det kommer til sjangre. Det var bare å finne Ulver, mens resten var reinspikka mætall. Greit nok at dette er en tråd egnet til metall, men det kom desidert bedre skiver ut i 2007 som ikke faller under metall-paraplyen.

Ops, litt dårlig norsk der ja! :p Angående variasjon i platene, så hører jeg så og si alltid på metal. Foruten ett par unntak som Ulver + litt House i Daft Punk og Justice. Det er litt vanskelig å finne plater som ikke er metal, når jeg så og si bare hører på metal. Om du skjønner?

Men jeg ser hva du mener, og er enig. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...