Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fjoh. Har kanskje hatt tidenes lytteopplevelse. Startet så smått med Kawabata Makoto, Anla Courtis & Rokugenkin som jeg nevnte tidligere i tråden. Etter to gjennomlyttinger etter hverandre lånte jeg et par av sporene til Ea og fant fort ut at jeg var i humør for stoner. Reiv av plasten på den nye Witchcraft-debuten som jeg aldri har vært borti, sett bort ifra et par samples. Samtidig, så spratt jeg et par øl. Også nå sitter jeg her med Atheist i sin gullalder, også kjent som Piece of Time.

Kan ikke få konstantert hvor heidundrades bra første skiva til Witchcraft er. Skaff den, og nyt 70-tallet slik det var ment til å være. Mitt neste mål blir å skaffe dette på plate og dermed røyke en fet sigar i selskap av en god whisky. Røykfyllt rom, <40% og plate = uslåelig kombinasjon.

Lenke til kommentar

Er ikke stort å være 18 nå lenger nå som alle utesteder nesten har rykket grensen oppover i samfunnet, nemlig 20 år. Spør heller en av de med mer fartstid enn meg her i tråden. Tenker meg de må ha et fantastisk liv.

Endret av Seian
Lenke til kommentar

Friheten til ikke å måtte planlegge når og hvor man skal kjøpe øl.

Konserter også selvfølgelig. Jeg har en fordel av at jeg har bursdag tidlig på året (i dag faktisk). Det året jeg fyller 18, kommer det forhåpentligvis noen konserter som jeg er gammel nok til å dra på, men ikke kompisene mine.

Lenke til kommentar
Ja kan kjøpe sprit på polet og dra rett på rockefeller etterpå!!!!!11!1 Det er så fett å være 30! :wow:

Njanjo. Man eldes med glans og du er i det minste moden, noe det er mangel på av her i tråden til tider. Skal ikke se bort ifra at det er meg selv jeg snakker om her.

Red.: Har hørt noe voldsomt mye på Si Monumentum Requires, Circumspice de siste ukene. Helt utrolig skive. Må få skaffet meg del 2 snart.

Skulle bestille den jeg og, men selvølgelig, dagen etter ordren min ble sendt, så mottok sjappa akkurat den skiva. Søkke ta.

Lenke til kommentar

Har også bestilt den (i dag faktisk)

Har tenkt på å skaffe meg den siden jeg fikk høre Carnal Malefactor. :)

Ed Hunter: Det er en av de sangene jeg vet om der navnet bare passer *perfekt*.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Friheten til ikke å måtte planlegge når og hvor man skal kjøpe øl.

Ikke helt problematikken. Jeg drikker ikke uansett, ikke ennå.

Skulle bestille den jeg og, men selvølgelig, dagen etter ordren min ble sendt, så mottok sjappa akkurat den skiva. Søkke ta.

Jeg skal til Oslo i morgen, får kikke litt da.

Har også bestilt den (i dag faktisk)

Har tenkt på å skaffe meg den siden jeg fikk høre Carnal Malefactor. :)

Si Monumentum Requires, Circumspice eller Fas - Ite, Maledicti, in Ignem Aeternum?

Carnal Malefactor er en perle. Jeg er stum.

Say, what does a maternal heart feel when merely vinegar still your child's thirst

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...