Neslepaks Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Eg har jævla trua. (Nei, ikkje på patchen.) April 2008. Endret 6. februar 2008 av Neslepaks Lenke til kommentar
Seian Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Fjoh. Har kanskje hatt tidenes lytteopplevelse. Startet så smått med Kawabata Makoto, Anla Courtis & Rokugenkin som jeg nevnte tidligere i tråden. Etter to gjennomlyttinger etter hverandre lånte jeg et par av sporene til Ea og fant fort ut at jeg var i humør for stoner. Reiv av plasten på den nye Witchcraft-debuten som jeg aldri har vært borti, sett bort ifra et par samples. Samtidig, så spratt jeg et par øl. Også nå sitter jeg her med Atheist i sin gullalder, også kjent som Piece of Time. Kan ikke få konstantert hvor heidundrades bra første skiva til Witchcraft er. Skaff den, og nyt 70-tallet slik det var ment til å være. Mitt neste mål blir å skaffe dette på plate og dermed røyke en fet sigar i selskap av en god whisky. Røykfyllt rom, <40% og plate = uslåelig kombinasjon. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Kan jeg få livet ditt i 2 minutter? Jeg vil bli 18. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Er ikke stort å være 18 nå lenger nå som alle utesteder nesten har rykket grensen oppover i samfunnet, nemlig 20 år. Spør heller en av de med mer fartstid enn meg her i tråden. Tenker meg de må ha et fantastisk liv. Endret 6. februar 2008 av Seian Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Ja kan kjøpe sprit på polet og dra rett på rockefeller etterpå!!!!!11!1 Det er så fett å være 30! Endret 6. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Går vel litt mer på friheten til å gjøre det en ønsker. Red.: Har hørt noe voldsomt mye på Si Monumentum Requires, Circumspice de siste ukene. Helt utrolig skive. Må få skaffet meg del 2 snart. Endret 6. februar 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Friheten til ikke å måtte planlegge når og hvor man skal kjøpe øl. Konserter også selvfølgelig. Jeg har en fordel av at jeg har bursdag tidlig på året (i dag faktisk). Det året jeg fyller 18, kommer det forhåpentligvis noen konserter som jeg er gammel nok til å dra på, men ikke kompisene mine. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det feteste med å være 30 er det høye hårfestet jeg har fått. Det betyr nemlig at man er mere intelligent. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ja kan kjøpe sprit på polet og dra rett på rockefeller etterpå!!!!!11!1 Det er så fett å være 30! Njanjo. Man eldes med glans og du er i det minste moden, noe det er mangel på av her i tråden til tider. Skal ikke se bort ifra at det er meg selv jeg snakker om her. Red.: Har hørt noe voldsomt mye på Si Monumentum Requires, Circumspice de siste ukene. Helt utrolig skive. Må få skaffet meg del 2 snart. Skulle bestille den jeg og, men selvølgelig, dagen etter ordren min ble sendt, så mottok sjappa akkurat den skiva. Søkke ta. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Borknagar blir bra, sjølv om Epic ikkje fallt heilt i smak. Likte også Isahn sin plate, så ser fram til desse to!1 Now playing: Borknagar - Colossus Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Har også bestilt den (i dag faktisk) Har tenkt på å skaffe meg den siden jeg fikk høre Carnal Malefactor. Ed Hunter: Det er en av de sangene jeg vet om der navnet bare passer *perfekt*. Endret 6. februar 2008 av TLZ Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det feteste med å være 30 er det høye hårfestet jeg har fått. Det betyr nemlig at man er mere intelligent. Hjernen blir så stor at håret må vike æ? Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Det feteste med å være 30 er det høye hårfestet jeg har fått. Det betyr nemlig at man er mere intelligent. Ha-ha! Da må Dordi Nordby vere verdas smartaste. Curling ist krieg! Noko for deg, Bytex? Endret 6. februar 2008 av Neslepaks Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ja putt på henne litt gothsminke og en Dark Angel-kjole, og hun er MIN. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Friheten til ikke å måtte planlegge når og hvor man skal kjøpe øl. Ikke helt problematikken. Jeg drikker ikke uansett, ikke ennå. Skulle bestille den jeg og, men selvølgelig, dagen etter ordren min ble sendt, så mottok sjappa akkurat den skiva. Søkke ta. Jeg skal til Oslo i morgen, får kikke litt da. Har også bestilt den (i dag faktisk)Har tenkt på å skaffe meg den siden jeg fikk høre Carnal Malefactor. Si Monumentum Requires, Circumspice eller Fas - Ite, Maledicti, in Ignem Aeternum? Carnal Malefactor er en perle. Jeg er stum. Say, what does a maternal heart feel when merely vinegar still your child's thirst Endret 6. februar 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Boris - Smile har lekket ut på nettet EDIT: Burde kansje posta i Doom/Stoner tråden, men samma det ... Endret 6. februar 2008 av Ziltoid Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Epic!! X japan-rose of pain akustisk med 3 gitarister. hide (han med håret) kler faktisk å være sånn. Se filmen hos Youtube Endret 6. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Keep of Kalessin Studio Report Nye albumet er oppfølger til Armada og heter Kolossus, skal komme i April. Klikketiklikk Endret 7. februar 2008 av Tuttebobo Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hehey, nå er det absolutt ikke lenge til Megadeth-konserten. Gleder meg som en liten unge. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Dio entrer Sentrum Scene 30 Mai! Bare jeg som fikk vann i munnen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå