Neslepaks Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hadde litt trua heilt eg høyrde songen på mySpace. Den var jævla keisam. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Bare jeg som stussa over hvor langt det var fra scenen og fra publikum på den Saxonkonserten? 20-30m elns. De har det sånn på Wacken som en sikkerhet for bandene på mainstage. Større sikkerhetssone så det er vanskeligere å kaste ting som ølbokser o.l. på scenen. Og det er nok bare 3-4 meter ikke 20-30m Pluss at når det er så stort publikum er det en fordel at scenen er noen meter høy så det blir lettere å se bandet fra lang avstand. Kanskje overdrevent med 20-30m men se på videon rundt 1.57. Det er et noe mer enn 3-4 meter i alle fall Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hadde litt trua heilt eg høyrde songen på mySpace. Den var jævla keisam. Likte den jeg. Masse hår på ballene! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hørtes som forventet jall ut. Karakter: Nei. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Gidder ikke gi no karakter før jeg har hørt hele albumet med bra lyd. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Spent på denne. 29. februar på Nuclear Blast. Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Se signatur - noen andre som gleder seg? Lenke til kommentar
huf Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ny Ihsahn-plate på gang: MNEMOSYNE PRODUCTIONS/CANDLELIGHT RECORDS are happy to announce that a second IHSAHN album is set for release this spring. The album is titled "angL". "I'm currently doing the final mixes for this album, and hope to have everything ready for mastering within a couple of weeks", says IHSAHN. "Musically this album can be seen as a natural progression from "The Adversary", but with a somewhat heavier touch", he continues. The actual release date is yet to be announced. Stay with us for more information on this later. http://www.mnemosyne.no/news/ Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Det ble såvidt nevnt i et intervju jeg leste, men da var det ingenting mer. Liker at han nevner at det blir mer heavy, debutalbumet er på grensen til litt for tynt, hadde virkelig gjort seg med mer heavy partier. Se signatur - noen andre som gleder seg? Tør ikke. Er redd for å bli skuffa. Selv om jeg likte Ghost Reveries er jeg skeptisk til retningen den gikk i, den er langt fra så kontrastfyll som Opeth pleier å være. Endret 6. februar 2008 av TLZ Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Se signatur - noen andre som gleder seg? Hell yeah, postet nyheten om albumet i går i denne tråden, gleder meg virkelig. Håper det blir mer som Deliverance, skiva jeg ser på som Opeths aller beste, syntes ikke Ghost Reveries var så fantastisk bra. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Denne var slettes ikke dum. Små-minimalistisk bråk krydret med asiatisk magi. mmmMmm, har alt for lett å drømme meg bort i denne skjulte juvelen. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Høres joggumeg som noe jeg bør sjekke ut. Link til smakebiter og/eller hvor jeg får kjøpt skitn? Lenke til kommentar
Seian Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Riot Season MS, helt nederst på spillelista. Er du helt i siget, så kan du pløye deg gjennom hele sjaitn før du ender opp med desserten. Ligger forøvrig masse annet spiselig der også, deriblant Aluk Todolo, men de regner jeg med du har greie på. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Borknagar have experimented widely with every release, with an acoustic album, Origin, perhaps being the peak of such extravaganza. What can we expect from an upcoming album? The next album will be ear-candy for our long-run fans, I hope. Of course, there will be an element of evolution but this time around we'll head towards our musical roots. Hard to describe how it will sound in the end of the day but it will be 100% Borknagar all the way. And this time we'll be back on the metal-vagon! Artikkel på HeavyMetal.no Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Både ny Ihsahn- og Borknagar-skive! Endelig noe å virkelig se fram til. Lenke til kommentar
Backload Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Noen som har hørt dette? Lenke til kommentar
Seian Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Til og med noen kjente og respekterte som står bak spakene på denne plata. Members include:vocalist Zweizz (Fleurety, ex-Dødheimsgard) guitarist Teloch (Nidingr, 1349, Gorgoroth) drummer Hellhammer (Mayhem, Dimmu Borgir, Arcturus) Fåes her. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Noen som har hørt dette? Hørtes akkurat ut som alle de andre ørti millionene andre band i samme sjanger... gjesp. Endret 6. februar 2008 av Azagrath Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Hr.Hildershavn: Kjeeeeedelig. *gjesp* Coveret var tidig. Er det resultatet av Teeth? Endret 6. februar 2008 av TLZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå