Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har gleda meg til Ásmegin så forbanna lenge nå at jeg har hørt plata tusen ganger.

edit: Er egentlig litt småsur på de fordi de ikke kommer med noe nyheter om skiva. Ikke har hjemmesiden vært oppdatert siden april heller.

Vært mye krangling, men de har signa for 4 skiver, så de må fortsette enten de vil eller ikke. Dobbeltalbumet som skulle komme har isteden blitt delt opp i to enkelte som blir gitt ut med noen mnd mellomrom. Første kommer til sommeren tror jeg.

Lenke til kommentar

Har hørt litt på albumet til Ásmegin og det er noe av det beste folk jeg har hørt. Skal innvestere i det albumet og de nye som kommer om, forhåpentligvis, ikke altfor lenge.

Håper Opeth går tilbake til sin tidligere sound som på Morningrise og My Arms, Your Hearse. Det er virkelig godalbum.

Da fant jeg ut at jeg kan betale på nett med kortet mitt selv om jeg bare er 15 (16 om 2 og en halv time). Kan noen anbefale sider med generelt greie priser og et godt utvalg. Er det lurere å bestille fra norske sider enn utenlandske, med tanke på portoen?

Lenke til kommentar

Ásmegin skiva har tapt så mye på dårlig produksjon. Spørs om vi noensinne får se den nye skiva ute. Om Ásmegin (uttales Åsmegin) er det beste folk har hørt så har de ikke hørt mye metal;P

Saxon er gode gamle karer ja. Har et par av skivene på vinyl. Denim and leather har blitt spilt på mang en fest.

Blackmetal-anbefaling: Mgla -> http://youtube.com/watch?v=va0Lq3CIs4U

Endret av Thrillseeker
Lenke til kommentar
Bare jeg som stussa over hvor langt det var fra scenen og fra publikum på den Saxonkonserten? 20-30m elns.

De har det sånn på Wacken som en sikkerhet for bandene på mainstage. Større sikkerhetssone så det er vanskeligere å kaste ting som ølbokser o.l. på scenen. Og det er nok bare 3-4 meter ikke 20-30m :p Pluss at når det er så stort publikum er det en fordel at scenen er noen meter høy så det blir lettere å se bandet fra lang avstand.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Bare jeg som stussa over hvor langt det var fra scenen og fra publikum på den Saxonkonserten? 20-30m elns.

De har det sånn på Wacken som en sikkerhet for bandene på mainstage. Større sikkerhetssone så det er vanskeligere å kaste ting som ølbokser o.l. på scenen. Og det er nok bare 3-4 meter ikke 20-30m :p Pluss at når det er så stort publikum er det en fordel at scenen er noen meter høy så det blir lettere å se bandet fra lang avstand.

Hvem er det som HIVER ting på saxon ? folk som event. hiver ting på bandet har vel ingenting å gjøre på konserten !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...