Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy svarte rotteklo, dette røsket. Håper ikke de spilte på Nidrosian Black Mass, isåfall så føler jeg at nå har jeg gått glipp av noe stort.

edit: Aiaiai, kom på nå at broren til ei venninne av meg spilte stand-in bass for disse karene. Ikke verst.

Endret av Seian
Lenke til kommentar
uææhh hva faen er problemet til de folka der a ? *ser stygt og forundret på bildet*

Var det virkelig så nødvendig av deg å sitere bildet når bildet ligger to poster ovenfor?

jeg klarte ikke ta øynene fra det. det var som om øynene mine var trollbundet av svart emomagi eller noe :ermm:

Lenke til kommentar

Dels for å bryte av kidsa, og dels av nyskjerrighet:

Hvilket oppsett hører du musikk (les: metal) på?

Fikk meg nye høytalere i dag, og må si lytteropplevelsen ble hevet en del hakk. Alltid et godt tegn når man kan oppdage nye sider til en sang ved høytaleroppgradering.

Mitt oppsett ser slik ut:

NAD 304 Integrated Amplifer

Fisher EQ

B&W = http://www.hifiklubben.no/produkter/hoeytt...re_sort_ask.htm

Dette låter nå innen rimelighetens grenser for hva rommet på 4x4 tåler.

Lenke til kommentar
Det hadde jeg aldri trodd. Neslepaks utstyrt med et par Cerwin Vega. Si meg, hvor er det du lever dine dager? En trang leilighet med konservative naboer av den eldre garde, eller midt uti gokk?

Ein god kombinasjon. Godt isolert leilegheit, konservative naboar - midt uti gokk.

Lenke til kommentar

Metal skal ikke bare være høyt, jeg foretrekker at det går an å høre på også. Hører ofte på anlegget mitt, siden det er bare der jeg får det trykket og lydkvaliteten som gjør det bra.

Forsterker: Nad C372

Høyttalere: Snell Acoustics

Cd spiller: Cambridge Azur 640C V.2

Kabler: Tara Labs

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...