Acrid Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Melechesh kommer forresten til Oslo 29 Mars. Noen som skal? Skal, men driter i Melechesh. Immolation! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Mars blir en bra måned, Inferno, Down og Immolation. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jaggu. Må finne en naiv faen som er dum nok til huse meg i to uker. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hehe, har hotell under inferno, og tog er ikke no stress til down og immolation. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Glint, en helg hadde gått greit men ikke 2 uker dessverre Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Noen som har prøvd audiosurf og har noen geniale sanger og prøve ? Master of puppets er favoritten hittil Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 brukte 2 timar på å skaffa billettar t metallica, men kvar forbanna gang eg kom t "send bestilling" fekk eg "webområdet kan ikke vises". grundigt irriteranes. heldigvis fekk bror min tak i Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Noen som vet hvilken sanger de spiller ? Håper det blir perioden 1982 - 1991 ikke noe saint anger tull. Metallica er thrash punktum. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Nei jeg vet ikke om hvilke sanger de skal spille, men jeg vet om denne tråden. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 ALDRI har jeg blitt utsatt for fetere DM! http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseacti...videoid=4121312 Et spørsmål til metallfolket... Ville du hørt på et band om de var rasister/nazier/kristne tvers igjennom, eller ville du hivd dem over bord uasett hvor gode de enn var? Lenke til kommentar
Seian Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Hører først og fremst på musikk pga. musikken, utrolig nok. Ideologien deres kan de godt ha for seg selv. Endret 4. februar 2008 av Seian Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Er ikke helt sikker, men jeg hørte et white metal-band som spilte ganske bra, men når vokalisten begynte å growle om at Gud og Jesus skulle redde menneskeheten fra Satans onde krefter, ble det hele så teit at jeg droppa det. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Det er ganske vanskelig å si egentlig... Både tekst og musikk er like viktig for meg, musikken pittelittegranne mer enn teksta. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Det er ganske vanskelig å si egentlig... Både tekst og musikk er like viktig for meg, musikken pittelittegranne mer enn teksta. Har omtrent samme forhold som deg til tekst og musikk. Når jeg tenker meg om, kan man sammenligne det med et et kjærlighetsforhold. Første gangen man ser henne bedømmer man henne etter utseende (sounden ). Men uansett om hun var pen eller ei ville jeg ikke inneledet et langvarig forhold om hu var nazi to the bone. Forvirrende? Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Stort sett driter jeg i hva tekstene handler om. Av prinsipp styrer jeg dog stort sett unna kristne og nazistiske band, uansett hvor fet musikken enn måtte være. Grensa kan være litt uklar noen ganger når det gjelder kristne vs spirituelle tekster. Eks. Neal Morse fra Spock's Beard skriver jævlig bra musikk, og har veldig mye tekster som ikke bryr meg stort. Enkelte låter blir dog litt for direkte, med lovsang og hva det nå måtte være. Da takker jeg stort sett for meg. Naziholdninger har jeg ikke noe til overs for, så der holder jeg meg langt unna uansett. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Var Greven nazist, eller er det bare rykter. Etter det jeg har fått meg, så gjør han ikke så mye ut av det i tekstene. Amirite? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Nesj, han bare hadde en "fase" der han ville være litt nazi mens han satt inne. Så gikk det over. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Da black metal-miljøet fikk mye oppmerksomhet på nittitallet ble Varg Vikernes spurt om de var rasister. Varg Vikernes svarte: «vi er ikke rasister, vi vil alle like vondt». Synes det er godt sagt jeg. :!: Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Godt med litt selvironi og glimt i øyet Lenke til kommentar
ersa Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Da black metal-miljøet fikk mye oppmerksomhet på nittitallet ble Varg Vikernes spurt om de var rasister. Varg Vikernes svarte: «vi er ikke rasister, vi vil alle like vondt». Synes det er godt sagt jeg. :!: Slayer - Desciple: I hate everyone equally You can't tear that out of me No segregation -separation Just me in my world of enemies Synes det er en artig form for "antirasisme". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå