Anathema Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Edit: Litt vel sen med frekkheten min. Endret 3. februar 2008 av Anathema Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Deilig album! De skal spille i Tyskland i sommer. Sitter og de sangene som er på myspace'n deres nå. Jeg har virkelig troa på dette albumet. En liten quote fra dem selv: Work is continuing with full force on our second album. We are booked to mix the album in Studio Fredman in late May. This puts us in line for an autumn release....there is an end in sight now.... Og dette med Simen Hestnæs på vokal. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Work is continuing with full force on our second album. We are booked to mix the album in Studio Fredman in late May. This puts us in line for an autumn release....there is an end in sight now.... Og dette med Simen Hestnæs på vokal. Stemmer, snakka med han i sommer, og da sa han at han syns de nye sangene var killer. Gleder meg! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Noen som har noen anbefalinger på noe bra black metal? Jeg har massevis av de kjente bandene, men veldig lite underground med kvalitet. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Noen som har noen anbefalinger på noe bra black metal? Jeg har massevis av de kjente bandene, men veldig lite underground med kvalitet. Vil du være mer spesifikk? For å anbefale generell BM så er Damnation - Destructo Evangelia et godt tips. Velbekomme. Endret 3. februar 2008 av Abigor Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Blasphemy - Fallen Angel Of Doom Grand Belial's Key - Judeobeast Assassination Nifelheim - ALT Tormentor - Anno Domini Von - Satanic Blood Angel Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Takker. Sjekker det ut i morgen. Køya venter meg. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Blasphemy - Fallen Angel Of Doom Grand Belial's Key - Judeobeast Assassination Nifelheim - ALT Tormentor - Anno Domini Von - Satanic Blood Angel må bare spørre deg, den samlinga du har i signaturen, har du alt det der i orginale CD-er som du har kjøpt? inponerende isåfall. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Metaltråden er vel den eneste tråden her der folk bitcher mot hverandre om hva som er bra og dårlig. KONSTANT. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 gjennomsnittsalderen her på tråden forklarer vel det. Tipper 15-16 år.. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Satan i helvete! Jeg sitter foran pcen og prøver å komme inn på billettservice i en time. Jeg kommer inn, skal bestille billetter og kommer til feltet der jeg skal taste inn engangskoden. Men har jeg kodebrikken her? Nei, jeg måtte ut å kjøre for å hente den. Kommer tilbake og da har en intern feil oppstått. Nå er jeg bakerst i køen igjen. Btw, jeg skulle vært på jobb for 10min siden. Tror ikke det blir konsert på meg. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Haha. Den kodebrikke-fella har jeg gått i minst to ganger, begge etterfulgt av hysteriske telefoner til samboer (som bruker å ha med sin) som må trå til med telefonstøtte. Møkkasystem! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 gjennomsnittsalderen her på tråden forklarer vel det. Tipper 15-16 år.. Det er vel gjennomsnittsalderen på forumet også? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Metaltråden er vel den eneste tråden her der folk bitcher konstant om In Flames, Opeth og annet crap. "gjennomsnittsalderen her på tråden forklarer vel det. Tipper 15-16 år.. " Endret 4. februar 2008 av Abigor Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Bitching om at tråden folk bitcher om band er ikke noe bedre enn å bitche om band. Melechesh kommer forresten til Oslo 29 Mars. Noen som skal? Endret 4. februar 2008 av TLZ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Manowar er mere metal enn du noen gang kommer til å bli I've taken the oath \m/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Såklart, har man sagt The Warrior's Prayer er det ingen vei tilbake. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Såklart, har man sagt The Warrior's Prayer er det ingen vei tilbake. NÅR HELVETE ENGANG KALLER ER DET INGEN VEI TILBAKE Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) gjennomsnittsalderen her på tråden forklarer vel det. Tipper 15-16 år.. Og når enkelte av dei eldre fell ned på dei yngste sitt nivå, så blir ikkje ting akkurat betre. Skogslik: Ja Endret 4. februar 2008 av Neslepaks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå