Dr. Jacoby Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...iendid=38406131 Hmm.. Meget interessant.. Ikke verst, syntes det var ganske kult faktisk. Nowadays the band is working on its next release titled "The Neverending Way Of ORwarriOR" produced by Steven Wilson (Porcupine Tree, Opeth), to be released tentatively at late 2007/early 2008 Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Noen som hører på Carnivore her? Jeg har ikke hørt så mye på det, men har begynt litt nå og det jeg har hørt til nå er jævlig fett etter min smak! Yeah! Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Yeah! Hehe... Jeg har hørt igjennom alt nå og det er helt fantastisk sært! Jeg digger bare Peter Steele's måte å lage musikk, både i Carnivore og i Type O Negative. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 www.myspace.com/goatthehead. Litt neandertal death-metal for de som er fans av slikt. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) www.myspace.com/goatthehead. Litt neandertal death-metal for de som er fans av slikt. Videoen er jævla tøff, men songane som ligger ute er møkk. Lordi i daumetallformat? Endret 13. oktober 2007 av Neslepaks Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Har så vidt hørt på de selv, tenkte de var pussige nok til å bli nevnt. Men de er ikke akkurat det nye "Goblin Cock" for å si det sånn.. edit: @Lordi, sikkert, though dama som spiller synth i Lordi er tanken mer skummel, og det er litt.... skremmende. nok en edit: Har du fått hørt noe på FBF albumet enda? Har selv Striking Death som persolig "højdare" for albumet. Endret 13. oktober 2007 av NiXx Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Ikkje fått sjekka det ut enda. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Meh, regner med at du gjør det så fort som mulig, og for å mase enda litt på deg, har du noen synspunkter på Sodoms "nyeste"? altså den remastera skiva. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Meh, regner med at du gjør det så fort som mulig, og for å mase enda litt på deg, har du noen synspunkter på Sodoms "nyeste"? altså den remastera skiva. Spelte gjennom den ein gong. Ikkje noko av interesse, og den finn ikkje vegen inn i hylla. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) For fans av melodisk metal, anbefaler jeg Elvenking: www.myspace.com/elvenking og Dark Moor: www.myspace.com/theofficialdarkmoor Også skal jeg mase enda mer om Triosphere, da dette bandet fortjener masse mer oppmerksomhet enn det de har fått så langt: www.myspace.com/triosphere. og til slutt, en liten anbefaling for genrelle thrash/death fans, Wolfpack Unleashed: www.myspace.com/wolfpackunleashed Endret 13. oktober 2007 av NiXx Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Elvenking - Seasonspeech er genial! digger den duetten der. Dark moor har gitt ut mye bra, men har ikkehørt på dem på 3-4 år, dessverre Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Elvenking - Seasonspeech er genial! digger den duetten der. Dark moor har gitt ut mye bra, men har ikkehørt på dem på 3-4 år, dessverre Argh, det burde du, Tarot er sterkt undervurdert. Dark Moor er liksom typen band som man kanskje ikke MÅ høre, men når man hører på de igjen, så skjønner man ikke hvorfor man lot vre.. sånn er det for meg i alle fall. og Elvenking sitt nyeste albumer sterkt! edit: leifer. Endret 13. oktober 2007 av NiXx Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Har skaffa meg Turisas - Battle Metal og Ensiferum - Ensiferum Knallbra, anbefales sterkt! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Har skaffa meg Turisas - Battle Metal og Ensiferum - Ensiferum Knallbra, anbefales sterkt! Ensiferum er alltid tøft, har ikke fått hørt så mye på Turisas enda.. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Noen som har hørt Helloweens Gamble with the Devil? Ellevilt, imo beste de noen gang har gjort. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Faen. Tråden ser ikke ut for fem flate øre etter forumoppdateringen. Jeez, dette kommer til å ta tid for å ordne opp i. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Du har en del å gjøre ja Anathema Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Woah, er det kun denne tråden som har blitt rota til, eller er det fler? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Woah, er det kun denne tråden som har blitt rota til, eller er det fler? Alle tråder med litt koding for å endre layout blir fullstendig kastrerte hvis man prøver å redigere dem nå. Se forskjellen på redigert og uredigert versjon av "Informasjon om musikkforumet". Endret 13. oktober 2007 av cun Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) ble spurt etter tidligere Death metal band from Botswana Endret 13. oktober 2007 av svartskog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå