huf Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Siden det var så mange er som var så opphengt i at de ikke betaler "så og så mye" for å se "de og dem" ... jeg VASSER i gryn, så jeg betaler gjerne 2000,- for å se dem jeg vil se ... uansett, nårsom helst og hvorsomhelst! Så til alle fattige flatlus: ÆDDA BEDDA! Begynn å grin! Forsvinn! Bli vekke! Hokus Pokus! :!: Edit:SkriVeLeIF Haha, skulle akkurat til å skrive det samme. Prisen spelar inga rolle. Bryr meg ikkje litt eingong. Det er berre snakk om prioriteringar. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Det proppa hvertfall godt igjen sytaholet til klagerene om priser og penger. Pluss i boka til Mr. Hildershavn. Jeg er berusa på tanken om at Metallica kjem te Bergen. Plutselig e da null stress å sjå de. Kanonbra. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Fysj for en lineup! ABORTED ASPHYX BEHEMOTH BENIGHTED BLOOD RED THRONE BRUTUS CEPHALIC CARNAGE COLDWORKER CONDEMNED CRYPTOPSY DEAD BEYOND BURIED DEAD INFECTION DECREPIT BIRTH DESECRATION DYING FETUS EXMORTEM EXTREME NOISE TERROR FLESHGOD APOCALYPSE FLESHLESS GRIND INC. HATE HATE ETERNAL HOUR OF PENANCE HOUWITSER IMPALED INCARNATED LAY DOWN ROTTEN NAPALM DEATH NATRON NECROPHAGIA ORIGIN SEVERE TORTURE SICKENING HORROR SUFFOCATION UNMERCIFUL WARBRINGER Fytti helvete! Lenke til kommentar
Katten med støvlene Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Fysj for en lineup! ABORTED ASPHYX BEHEMOTH BENIGHTED BLOOD RED THRONE BRUTUS CEPHALIC CARNAGE COLDWORKER CONDEMNED CRYPTOPSY DEAD BEYOND BURIED DEAD INFECTION DECREPIT BIRTH DESECRATION DYING FETUS EXMORTEM EXTREME NOISE TERROR FLESHGOD APOCALYPSE FLESHLESS GRIND INC. HATE HATE ETERNAL HOUR OF PENANCE HOUWITSER IMPALED INCARNATED LAY DOWN ROTTEN NAPALM DEATH NATRON NECROPHAGIA ORIGIN SEVERE TORTURE SICKENING HORROR SUFFOCATION UNMERCIFUL WARBRINGER Hvilken festival snakker vi om nå? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Har fått helt dilla på Green Carnation - Light of day, Day of Darkness i det siste. Må liksom høre hele minst et par ganger om dagen. Så mye geniale riff og nydelig synthing. Det eneste å sette en hake ved er vel de 5 minuttene med en kjerring som prøver å nå de lyseste tonene midt i. Er det noe ytterligere materiale fra dikografien til Green Carnation å anbefale? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 PANTERA EIER !!!! Fantastisk med slike konstruktive innlegg Lenke til kommentar
Addan Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) ja ikkesant ? sitter å hører på dem nå å måtte bare få det ut liksom !! Endret 2. februar 2008 av Addan Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Er det noe ytterligere materiale fra dikografien til Green Carnation å anbefale? Generelt sett, nei. Finnes tegn til intelligent liv enkelte steder, dog. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Har hørt mye bra om Nile. Hvor skal jeg begynne? Og vær så snill, ikke si ALT, det hjelper lite. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Har hørt mye bra om Nile. Hvor skal jeg begynne? Og vær så snill, ikke si ALT, det hjelper lite. Amongst The Catacombs Of Nephren-Ka, Black Seeds Of Vengeance og In Their Darkened Shrines. Ta ein av dei. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Er det noe ytterligere materiale fra dikografien til Green Carnation å anbefale? Generelt sett, nei. Finnes tegn til intelligent liv enkelte steder, dog. Har du noe annet å anbefale? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Oooh, Mayhem vat spilleman prisen Ville sett ansiktene på de i Dimmu nå Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Oooh, Mayhem vat spilleman prisen Ville sett ansiktene på de i Dimmu nå Haha... Virka som Necrobutcher var litt full eller noe? Jeg så ihvertfall Galder, og han lo, så det var sikkert ikke en veldig stor skuffelse. Dimmu Borgir vant jo også prisen for beste musikkvideo, så de vant ihvertfall noe. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Tror ikke de bryr seg så mye Synes jeg så de satt og smilte. Jævla bra takketale fra Mayhem Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg synes det var fortjent. Dimmu har laget gode album, men Ordo Ad Chao er det slemmeste jeg har hørt. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Svarte, skulle se det, men glemte det Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Vet ikke om vi gir ut flere plater Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg kan forstå det. Over 20 år i "bransjen" er jo lenge. Er vel begrenset hvor sint en kan være også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå