NightKeeper Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Og hvordan begrunner du dette, når Metallica er rågode live nå, får bra kritikker for konsertene de holdt i fjor sommer overalt etc. De har ikke vært bedre live siden 90-tallet nå. Så selv om en er sliten og gammel er det umulig å spille greie konserter? De klarer ikke å lage musikk som fansen liker lenger engang, og du mener de er i toppform? Hvorfor er de slitne og gamle, de er jo i toppform. Hetfield har vel den stødigste høyrearmen blant rytmegitarister i metallen idag. Vi får se når det nye albumet kommer ut da.................... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Muzakjournalister har en sterk tendens til å stryke gamlingene med hårene. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg har fått tak i noen "Black Death" sanger. Det låter faktisk ganske bra! Synd det er så dårlig lydkvalitet... Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Gleder meg til Deep Purple til sommeren, jeg! Skal prøve å dra med pappa dit. Endret 1. februar 2008 av Zaran Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Og hvorfor i ramme helvete bryr du deg nok til å skrive flere poster om det? Det kan man jo lure på. Få deg en jobb, gutt. Way ahead of you Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Gleder meg til Deep Purple til sommeren, jeg! Skal prøve å dra med pappa dit. Hvor? Jeg så de når de var i Bergen. Kongekonsert. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Gleder meg til Deep Purple til sommeren, jeg! Skal prøve å dra med pappa dit. Hvor? Jeg så de når de var i Bergen. Kongekonsert. www.steinkjerfestivalen.no Steinkjer, en times togtur nord for Trondheim Hadde btw. Motörhead i fjor. Endret 1. februar 2008 av Zaran Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Ser ut som det blir Inferno på meg i år, Overkill Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Skal du i likhet med meg kjøre en 4-dagers skandalefyll? Utsikter for absurde mengder fin single malt og ukultur. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Er ikke helt sikker på om det blir tre eller fire, men drekka skal je.. Bare det at singel malt er så jævla dyrt her på berget Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Meshuggah - obZen er så jævla tight. Jeg har lagt merke til at det ikke går ann å lufttromme til Meshuggah, for progressivt Og det er selvsagt et + Lenke til kommentar
Backload Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Siden det var så mange er som var så opphengt i at de ikke betaler "så og så mye" for å se "de og dem" ... jeg VASSER i gryn, så jeg betaler gjerne 2000,- for å se dem jeg vil se ... uansett, nårsom helst og hvorsomhelst! Så til alle fattige flatlus: ÆDDA BEDDA! Begynn å grin! Forsvinn! Bli vekke! Hokus Pokus! :!: Edit:SkriVeLeIF Endret 1. februar 2008 av Hr.Hildershavn Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Er ikke helt sikker på om det blir tre eller fire, men drekka skal je..Bare det at singel malt er så jævla dyrt her på berget Jeg har påskespriten min stående klar allerede. Laphroaig Quarter Cask, Lagavulin 16 og Ardbeg Uigeadail. Aass imellom slaga. Alt dette vakkert akkompagnert av jodlemuzak og Jan Thomas-mykporr. Regner med du skal på Diskord? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Ja, Diskord er obligatorisk. Det varmer mitt hjerte å se at folk liker skikkelige saker (Islay) Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Metallica konsert blir det nok, er bare glad for at me får sånne band i Bergen. Sparer ein del på reise, overnatting så det er bankers for min del. Venter bare på Kiss no! Maiden, Priest og Maiden er mine konsertplaner hittil iår, med opsjon på fleire sjølvsagt. Har billett til Megadeth og, men kan ikkje gå diverre (nokon som vil kjøpe?)... Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Er ikke helt sikker på om det blir tre eller fire, men drekka skal je..Bare det at singel malt er så jævla dyrt her på berget Jeg har påskespriten min stående klar allerede. Laphroaig Quarter Cask, Lagavulin 16 og Ardbeg Uigeadail. Aass imellom slaga. Alt dette vakkert akkompagnert av jodlemuzak og Jan Thomas-mykporr. Regner med du skal på Diskord? Diskord er rai! Jeg flesker til med rom på scandic elno (fokk grisebbillig gjennom ei venninne) blir vel konstant fyll tenom de konsertene jeg skal på. De jeg hadde planer hittil var Diskord, Whip, Gorgoroth og Gallhammær. Fy faen is er hardt! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Denne har gått meg hus forbi. Nokon som har høyrt den? Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 ^ Har spilt gjennom den noen ganger, ålreit skive. Ikke akkurat veldig nyskapende, men fengende og groovy. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Fysj for en lineup! ABORTED ASPHYX BEHEMOTH BENIGHTED BLOOD RED THRONE BRUTUS CEPHALIC CARNAGE COLDWORKER CONDEMNED CRYPTOPSY DEAD BEYOND BURIED DEAD INFECTION DECREPIT BIRTH DESECRATION DYING FETUS EXMORTEM EXTREME NOISE TERROR FLESHGOD APOCALYPSE FLESHLESS GRIND INC. HATE HATE ETERNAL HOUR OF PENANCE HOUWITSER IMPALED INCARNATED LAY DOWN ROTTEN NAPALM DEATH NATRON NECROPHAGIA ORIGIN SEVERE TORTURE SICKENING HORROR SUFFOCATION UNMERCIFUL WARBRINGER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå