Abigor Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Utifra videoene som ble vist her skjønte jeg fort at Meshuggah som ble rost så høyt, slettes ikke var noe for meg. Jeg skulle gjerne likt å vite hva som ble sagt på dette foredraget: Foredrag; Satanisme i svartmetallen (Gratis) Førstkommende mandag, 28. januar, blir det visstnok av-/bekreftelser på myter rundt sjangeren. Silje tipser: Foredrag på Chateau Neuf om Satanisme i Black Metal. Avkreftelse/bekreftelse av myter, ledet av Didrik Søderlind, medforfatter av Lords of Chaos! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Etter å ha hørt , så fant jeg ut at jeg måtte høre noe mer av dette. Hvilken skive bør jeg starte med? Xasthur - To Violate the Oblivious Enig, og om du skal ha Nachtmystium er skiva Instinct Decay meget god! -- Sunn O))) - Báthory Erzsébet har en helt utrolig stemning! Leste Malefic spilte inn vokalen inni en kiste ombord en likvogn, slik at den skulle bli så klaustrofobisk som mulig. Nam! Endret 30. januar 2008 av Tuttebobo Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 veit ikke om det var ei kiste og ei likvogn, men mannen lider av klaus, så de stengte han inne noe lite for å få en helt fantastisk jævlig vokal. Malefic er virkelig en vokalgud Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det var vokalen som var sykt fet ja. Jeg liker også depressiv musikk og veldig da. Skal sjekke ut platene dere anbefalte. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det var vokalen som var sykt fet ja. Jeg liker også depressiv musikk og veldig da. Skal sjekke ut platene dere anbefalte. Sjekk ut Shining om du ikke har det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 REM - Losing my Religion metalversjon! http://www.youtube.com/watch?v=9HCiscVM1wo Bortsett ifra animen likte jeg det faktisk, men er sikkert noe galt med meg. Noen som er litt klare i hodet som kan gi sin mening? Fint om noen kan fortelle meg hvem som spiller også? Graveworm Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Akercocke - Verdelet Musikken er helt vill, men jeg begynner å flire av growlinga. Brr grr wrr rrr! Verdt en lytt, though. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Akercocke - Verdelet Musikken er helt vill, men jeg begynner å flire av growlinga. Brr grr wrr rrr! Verdt en lytt, though. Akercocke er fett. Jævlig stilig image og. De ser ikke så jævlig onde ut, og det er bra at de ikke prøver på det heller. Lenke til kommentar
Backload Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 REM - Losing my Religion metalversjon! http://www.youtube.com/watch?v=9HCiscVM1wo Bortsett ifra animen likte jeg det faktisk, men er sikkert noe galt med meg. Noen som er litt klare i hodet som kan gi sin mening? Fint om noen kan fortelle meg hvem som spiller også? Graveworm For meg var det "a fucking waste of time and broadband!" Amatørmessig, flatt, uinteressant, uinspirert, fargeløst, karakterløst og rotete! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Rimelig flau cover ja. Tidenes verste bandnavn også. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Anyhow, the name Akercocke, according to bassist Peter Benjamin was the name of a Capuchin monkey in Robert Nye’s 1981 novel “Faust.” “He stinks and is thoroughly horrid just like us,” said Benjamin. “So we took his name.” http://headbangersblog.mtv.com/2007/07/11/...isnt-akercocke/ Makan til fjasete navn Lenke til kommentar
Backload Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 På den andre siden, jeg går ut i fra de fleste har hørt på det siste albumet til "Between the Buried an Me", men når det ikke er nyere klipp på YouTube: Se filmen hos Youtube Dette er virkelig eksepsjonellt variert metal. For de som kanskje finner dette interessant, kan jo bevilge seg litt tid til en reise gjennom en strøm av forskjellige musikkarter: Between The Buried and Me: Colors (2007) Dette albumet rangerer jeg som nr.3 fra 2007, uansett sjanger. 9 av 10. For de som liker å bli overrasket og som gjerne har sansen for band som har det morsomt når de lager musikk sammen. Her finner vi låter på over 14 minutter ... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 REM - Losing my Religion metalversjon! http://www.youtube.com/watch?v=9HCiscVM1wo Bortsett ifra animen likte jeg det faktisk, men er sikkert noe galt med meg. Noen som er litt klare i hodet som kan gi sin mening? Fint om noen kan fortelle meg hvem som spiller også? Det er Graveworm Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Rimelig flau cover ja. Tidenes verste bandnavn også. Dei får hard konkurranse av ei rekkje norske BM-band. Iskald, f eks. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Norske BM-navn er utrolig lite oppfinnsomme til tider. Fins sikkert 100 BM-band med ordene troll eller myr i seg. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 På den andre siden, jeg går ut i fra de fleste har hørt på det siste albumet til "Between the Buried an Me", men når det ikke er nyere klipp på YouTube: Se filmen hos Youtube Dette er virkelig eksepsjonellt variert metal. For de som kanskje finner dette interessant, kan jo bevilge seg litt tid til en reise gjennom en strøm av forskjellige musikkarter: Between The Buried and Me: Colors (2007) Dette albumet rangerer jeg som nr.3 fra 2007, uansett sjanger. 9 av 10. For de som liker å bli overrasket og som gjerne har sansen for band som har det morsomt når de lager musikk sammen. Her finner vi låter på over 14 minutter ... Between the Buried and Me er et sinnsykt genialt band. Elsker hvordan de setter sammen alle elementene i musikken sin og får det til å høres bra ut. Sun of Nothing er nok den beste sangen fra Colors, men siden hele plata skal forestille en sang så må jeg si at hele plata er råbra. Lenke til kommentar
Alabaster Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Åkerfeldt skal være vokalist på den nye Bloodbathskiva. Flotters! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Asphyx og Possessed klare for HITS. Det kan bli frykteleg spanande. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 http://www.myspace.com/diamondplate1 Diamondplate. Fra Chicago Bay Area. Ganske god thrash, med tanke på at bandmedlemmene er 15, 16 og 16 år gamle. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Asphyx og Possessed klare for HITS. Det kan bli frykteleg spanande. Lover bra det her! Now we take over And rule by Death Metal Enjoy our long-waited reign Blood's what we want And we won't settle Until we drive you insane Endret 30. januar 2008 av svartskog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå