Tuttebobo Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ætt line-upen til Inferno: Makan til piss. To interessante band. Cult of Luna og Diskord. Ellers berre skit. Hole in the Sky line-upen har allereie overgått Inferno etter to band. Litt meir enn to interessante band, men musikken er uansett andreprioritet. Eit par konsertar om dagen er passe. Rai! Alkohol er stikkordet! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Flott anmeldelse Hr.Hildershavn, har selv vært med Meshuggah siden "None" Til de som liker "ObZen", så anbefales først og fremst soloalbumet til Thordendal som bestilles her i fra. Mesteparten av skiva finner man her (MySpace), fra V3.33 vel og merke. Når man har disse skivene så ville jeg gått for "Nothing" (blått cover med DVD), re-recorded med åttestrengere. Jeg vil ikke anbefale "I" og "Catch Thirty-Three" til andre enn de som er musikk-nerder og blodfans. Tror folk flest heller vil bedre/ lettere like de foregående utgivelsene, så lenge man styrer unna "Rare Trax" (bare for blodfans). Edit: MySpace = utter crap -> trøbbel.. bruk i så fall File2HD.com. Endret 29. januar 2008 av Ba'al-Sebul Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Nyinnspillinga av "Nothing" syns jeg ikke funket så bra. De fleste av låtene kom bedre ut med den grumsete og grøtete gitarlyden som originalplata har. "Rational Gaze" f.eks. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Finnes det noen plass hvor jeg kan høre forskjellene? Tenker på en sample der f.eks. venstre kanal er ny-innspillinga, og høyre er den gamle. Eller, rett og slett en sang fra den gamle, siden jeg har nye utgaven. For å sløyfe innlegget, legger jeg til en klassiker fra None-plata, Humiliative: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
ersa Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Når vi er inne på Meshuggah, Special Defects medley: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Backload Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Se filmen hos Youtube Herlig! Flere forsøker seg på denne med mer eller mindre hell ... :!: Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Noen som vet releasedato på Dunderbeist sin debutplate? finner ikke noe på MySpace siden deres. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Iblant all denne grufulle Meshuggah-praten kan eg komme med gode nyheiter. Aura Noir skal snart gje ut ein EP. Fullengdaren er venta litt etter sommaren. 'Hades Rise' 'The Stalker' og 'Brazilian Death' er tre titlar som er klare. Dermed er årets skive eit faktum. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Iblant all denne grufulle Meshuggah-praten kan eg komme med gode nyheiter. Aura Noir skal snart gje ut ein EP. Fullengdaren er venta litt etter sommaren. 'Hades Rise' 'The Stalker' og 'Brazilian Death' er tre titlar som er klare. Dermed er årets skive eit faktum. dette har jeg ventet på ! Lenke til kommentar
Backload Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Tsk! Som om dere eier temaet i denne tråden! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Noen som vet releasedato på Dunderbeist sin debutplate? finner ikke noe på MySpace siden deres. Skiva skal bli ferdig i løpet av Februar, videoen er vel ferdig innspilt, så jeg tror den kommer i Mars/April, men veit strengt talt ikke. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 REM - Losing my Religion metalversjon! http://www.youtube.com/watch?v=9HCiscVM1wo Bortsett ifra animen likte jeg det faktisk, men er sikkert noe galt med meg. Noen som er litt klare i hodet som kan gi sin mening? Fint om noen kan fortelle meg hvem som spiller også? Lenke til kommentar
Seian Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Måtte nesten sjekke ut orginalen da jeg ikke husket hvordan den gikk, men det var så smått fengende. Apropos , tror du mye cun her på forumet fikk for å stille opp på musikkvideoen? Slående likhet, vil jeg påstå. Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Bortsett fra når det går rolig i sangen, der når pianoet kommer inn (samme som i begynnelsen) så var det en ganske arti versjon Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Etter å ha hørt , så fant jeg ut at jeg måtte høre noe mer av dette. Hvilken skive bør jeg starte med? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 DER kan jeg ikke hjelpe. Men det var kraftig stilig med treig doom med svartvokalskrik på. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Slå deg laus. Dette er onanimateriale frå start til slutt. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Etter å ha hørt , så fant jeg ut at jeg måtte høre noe mer av dette. Hvilken skive bør jeg starte med? Xasthur eller Nachtmystium? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Nyinnspillinga av "Nothing" syns jeg ikke funket så bra. De fleste av låtene kom bedre ut med den grumsete og grøtete gitarlyden som originalplata har. "Rational Gaze" f.eks. Hørte såvidt på nyinspillingen i platesjappe og ble ikke så veldig imponert selv heller. ObZen virker forresten veldig bra, må få sjekket den ut en dag. Lenke til kommentar
drood Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Etter å ha hørt , så fant jeg ut at jeg måtte høre noe mer av dette. Hvilken skive bør jeg starte med? Xasthur - To Violate the Oblivious Twilight - Twilight prøv også Coldworld - The Stars Are Dead Now ( jævlig stilig, Maispase! og læst.efem. Låta "Suicide" er phet ) Endret 30. januar 2008 av drood Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå