Seian Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Cryptopsy - Graves of the Fathers Mastodon - Iron Tusk diSEMBOWELMENT - hele plata deres, selvtitlert. Iskald - Pesten Meshuggah - Humiliative Oje! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Minner bare på retningslinjene "4. Rene telletråder ("Hva hører du på nå?") er forbudt." Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Agent Steel - Agents Of Steel Asphyx - Vermin Krabathor - Breath Of Death Municipal Waste - Born To Party Soothsayer - Build The Terrorism Polmjød har jeg bare dårlige erfaringer med. Hjemmelagd derimot, smaker mye bedre. Suttungs mjød er slettes ikkje verst, men det er den brune, grufulle flaska frå Danmark. Det er vel kanskje den som heiter Valhalla. Endret 26. januar 2008 av Neslepaks Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Øl og brunt brennevin! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Suttungs mjød er slettes ikkje verst, men det er den brune, grufulle flaska frå Danmark. Det er vel kanskje den som heiter Valhalla. Er denne jeg fikk fatt på. "Vallhalla mjød". Helt greit, forbanna søtt, men det regnet jeg med også. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Mjød smaker stort sett mere som vin enn øl. Kjøpte mye sånn "Met" eller hva faen det heter på Wacken i 99. Det smakte som honningvin omtrent. Veldig søtt. Men det var mjød sa alle sammen. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Top 5 skiver atm er: Theatre of Tragedy - Velvet Darkness They Fear The Sins of Thy Beloved - Lake of Sorrow Tristania - Widow's Weeds Tristania - Ashes Tristania - World of Glass Bare Goth/doom for øyeblikket. Har fått skikkelig sansen for det nå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Jeg har fått japsemetal-kick i det siste 5 plater..tja, Animetal - Marathon I X Japan - The Last Live Galneryus - Advance to the Fall Galneryus - Beyond the end of Despair Animetal - Psychometal Marathon Live Animetal-platene er som de gamle "metal marathon" platene fra The Heavys. Altså 30-40 korte låter som henger sammen som et langt maraton. I dette tilfellet er det bare gamle og nye anime-temalåter som er thrash metal-ized. Psychometal marathon live er 4 timer sammenhengende konsert, mens alle videosnuttene går på storskjerm i bakgrunnen Publikum synger med og herjer. Endret 26. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Slenger på 5 favoritt album for tida her også: Slayer - Christ Illusion In the Woods... - Omnio SOAD - Toxicity Megadeth - United Abominations Borknagar - Quintessence Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Minner bare på retningslinjene "4. Rene telletråder ("Hva hører du på nå?") er forbudt." Riktig, misbruk av denne tråden kan føre til at den blir stengt. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 I det siste har disse vært spilt mest: Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas Bathory - Under the Sign of the Black Mark Troll - Drep De Kristne Tsjuder - Desert Northern Hell Burzum - Filosofem Led Zeppelin - Led Zeppelin II Ingen spesiell rekkefølge, bortsett fra at De Mysteriis Dom Sathanas har vært nummer én fra dag én. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Tror vi skal slutte med disse "topp 5" listegreiene. Ingen bryr seg jo egentlig om hva andre skriver, og bare skriver sin egen liste. Derfor heter det liste-tråd, og derfor er det ikke lov. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Har folk her noen anbefalinger på noe thrash/black metal band? (altså som i et band som blander de to sjangrene, ikke thrash eller black) Endret 26. januar 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Er nok lurt det. Blir også en ganske kjedelig tråd hvis folk bare skal liste opp de platene de hører på for øyeblikket. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Har folk her noen anbefalinger på noe trash/black metal band? (altså som i et band som blander de to sjangrene, ikke trash eller black) Første jeg kommer på er Melechesh, som i tillegg til å spille en blanding av thrash og black også har en del østen melodier i seg. MySpace: http://www.myspace.com/melechesh Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Aura Noir har en grei skive som heter Black Thrash Attack. http://en.wikipedia.org/wiki/Aura_Noir Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Oj dæven Melecesh var najs, og det var Aura Noir og Nøyaktig noe sånt jeg var på jakt etter, takker. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Aura Noir har en grei skive som heter Black Thrash Attack. http://en.wikipedia.org/wiki/Aura_Noir En GREI skive? Den er utrolig!!! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Aura Noir har en grei skive som heter Black Thrash Attack. http://en.wikipedia.org/wiki/Aura_Noir En GREI skive? Den er utrolig!!! Deg om det. Jeg synes ikke skiva er utrolig!!!, jeg synes den er helt grei. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Har folk her noen anbefalinger på noe thrash/black metal band? (altså som i et band som blander de to sjangrene, ikke thrash eller black)Antar det er kjent for deg, men; Bathory, Sarcofago, Hellhammer, Celtic Frost og Venom er de desidert beste.Pass på at det er de eldste albumene, flere av dem sluttet med black/thrash ved inngangen av nittitallet (alle er fra tidlig åttitallet). Under the Sign of the Black Mark av Bathory er det desidert beste albumet av typen black/thrash etter min mening. Listet opp bandene sånn halvveis etter hvor godt jeg liker dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå