Batnobbit Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) A Blaze In The Northern SkyUnder A Funeral Moon (Transilvanian Hunger) Hate Them Panzerfaust Da får du Darkthrone frå litt forskjellige vinklar, og ikkje minst fire fordømt gode skiver. Takk for tipset får sjekke dem ut Hva Søren : Endret 12. oktober 2007 av Batnobbit Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Takk for tipset får sjekke dem ut Hva Søren : Haha. Nesten dagens Anbefal en skive av Turisas og Ensiferum! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Jeg personelig har bare hørt en plate av Enisferium og jeg tror den hetet Iron, den var ganske tøff. Endret 12. oktober 2007 av Batnobbit Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Begge skivene til Turisas rocker. Begge anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Anbefal en skive av Ensiferum! S/t og Dragonheads. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 S/t og Dragonheads. S/t? Den står ikke på wikipedia? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Du tuller? S/t -> Self Titled, dvs. plata har ikke noe navn. Heter vel bare "Ensiferum", da. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Du tuller? S/t -> Self Titled, dvs. plata har ikke noe navn. Heter vel bare "Ensiferum", da. D'oh! Det sto det på www.metal-observer.com også og jeg skjønte det ikke. Synes det var litt rart at plata ikke hadde noe skikkelig navn. Uansett: Takk Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg personelig har bare hørt en plate av Enisferium og jeg tror den hetet Iron, den var ganske tøff. Victory Songs (tror jeg den hette, kommer ikke på det sånn i farten) er jo også en ganske grei plate. Lenke til kommentar
All You Can Rape Buffet Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Øy!det gamle er faktisk ikke så ille.. *drama* Faktisk, Kamelot er bra, men faen så masse "pop" fans de har fått.. Haha, husker du emoen på kamelot konserten? Hva synes folk om nye Soilwork? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Med nye Soilwork, mener du neste album Sworn to a Great Divide? Endret 12. oktober 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
All You Can Rape Buffet Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Med nye Soilwork, mener du neste album Sworn to a Great Divide? jepp Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Har Lyst på 1-2 Plater av Darkthrone så hvilken(E?) er best? The Cult Is Alive og F.O.A.D Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 The Cult Is Alive og F.O.A.D Nej nej nej, Soulside Journey og A Blaze In The Northern Sky. Det er skikkelig godplater. =) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Haha, husker du emoen på kamelot konserten?Hva synes folk om nye Soilwork? Ja faen, ble så lei han, dunka meg i hue med v-tegnet av alle tegn... og hun fulle små jenta/dama som albua seg gjennom massen, sølte øl i nakken min (gudene vite hvordan hun fikk det til, kort som hun var..) syntes mer synd på hu som sto ved siden av meg, så ut som om hun ble hoppet ihjel av kjæresten sin eller hvem faen det var. Men var bra konsert Triosphere var digg også, veldig mye plass da for å si det sånn.. Endret 12. oktober 2007 av NiXx Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Beste Darkthrone = Soulside Journey. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hva synes folk om nye Soilwork? Fornøyd så langt, etter noen gjennomhøringer. Godt å se at tempoet er skrudd litt opp og at de drar det i en mer heavy retning, i stedet for mot popland. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...iendid=38406131 Hmm.. Meget interessant.. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Noen som hører på Carnivore her? Jeg har ikke hørt så mye på det, men har begynt litt nå og det jeg har hørt til nå er jævlig fett etter min smak! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Flott guide! Selv må jeg si jeg liker metal som tidlig Metallica, Pantera, tidlig In Flames, Dream Theater og Pain of Salvation. :9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå