Neslepaks Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ikkje dumt. Tullamore Dew er den perfekte for Irish Coffee. Generelt er Irish Coffee ei skandale i Noreg. Det er så ufatteleg mange tragiske variantar. Utanlands er den minst like ille. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Animetal is a Japanese novelty heavy metal band who specialize in metal covers of the theme songs of classic and modern Japanese anime and tokusatsu television series. :love: Endret 24. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Er det noen som vet om noe bra anti-islamsk black metal? Hadde vært moro å høre. Lenke til kommentar
Katten med støvlene Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Er det noen som vet om noe bra anti-islamsk black metal? Hadde vært moro å høre. Hadde vært moro ja. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) <- -> Endret 25. januar 2008 av svinepelz Lenke til kommentar
Innos Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) The Meads of Asphodel hadde en split med Mayhem Kalt Freezing Moon/Jihad som var anti-Islamsk, men det var ikke av typen "islam er farlig, vi i vesten er best". De kritiserer religion generelt, selv om i hvert fall navnet på sagene mest er myntet på islam. Blir mest klassisk black metal anti-religion med islam som utgangspunkt for en gangs skyld. edit: De er forresten inspirert av arabisk musikk, så når jeg tenker meg om er de nok kanskje ikke noe for deg, om du var ute etter det jeg tror du var. Endret 25. januar 2008 av Innos Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Metall med melodier fra østen(arabisk, indisk, israelsk, osv...) er tøffe saker. Nile, Rudra, Melerchesh og Orphaned Land er band jeg er kjent med i denne stilen. Noen som vet om andre? Endret 25. januar 2008 av TLZ Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Kathmayan har nok noe. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Fy faen denne plata røsker. -Head Control System - Murder Nature Kjøpte den for en stund siden, og har enda ikke klart å legge den fra meg. Utrolig fengende alt-metal/rock, og Garm sine vokalprestasjoner er som vanlig guddommelige Endret 25. januar 2008 av svartskog Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Murder Nature er en finfin plate ja, alt som Garm er med på er automatisk av ypperste kvalitet Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Kjøpte plata uten å ha hørt den, kun på grunn av Garm. Må si jeg ble gledelig overasket - både når det gjelder vokal og musikk. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 The Meads of Asphodel hadde en split med Mayhem Kalt Freezing Moon/Jihad som var anti-Islamsk, men det var ikke av typen "islam er farlig, vi i vesten er best". De kritiserer religion generelt, selv om i hvert fall navnet på sagene mest er myntet på islam. Blir mest klassisk black metal anti-religion med islam som utgangspunkt for en gangs skyld. edit: De er forresten inspirert av arabisk musikk, så når jeg tenker meg om er de nok kanskje ikke noe for deg, om du var ute etter det jeg tror du var. Jeg tenkte selvsagt på noe i duren "Muhammad pulte kameler og moren hans ble voldtatt av en geit", noe som pisser religionen på ryggen. Helst med en brennende moske på coveret. Arabiske innslag i musikken, nja jo kanskje det hadde passet. Men det må være noe som uttrykker bunnløst hat og blasfemi mot ørkenreligionen. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Metall med melodier fra østen(arabisk, indisk, israelsk, osv...) er tøffe saker. Nile, Rudra, Melerchesh og Orphaned Land er band jeg er kjent med i denne stilen. Noen som vet om andre? Cenotaph er fra Tyrkia hvertfall, men hvorvidt musikken har innslag av østen kan jo diskuteres. --- Earth til Ozlo 1. Mars. Endret 25. januar 2008 av Tuttebobo Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hva tenker dere om Solefald? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 np: Anal Blasphemy - Allah Anal Impalement Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Horribel sjanger, men utrolig vittig video Sykt. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 The Taste Of Chaos Ensemble Performs Mastodon's Leviathan: The String Quartet Tribute Noen som har hørt dette? Link til cover: http://www.play.com/Music/CD/4-/3092538/Th...=Price&fb=0 Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Fikk "Andacht"-plata til Lunar Aurora her om dagen. Black metal med ei tå innafor ambient. Selv om de kjører den hælvmelodiske greia får jeg den gode stemninga læll. Bandet ble visst lagt på is for litt siden. Uanz; bra skit, så sjekk de ut. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Herregud så kul denne er: Noen som kan anbefale et bra album av Bathory? Har Octagon. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 På stående fot: Blood on Ice Nordland I og II Hammerheart Disse tilhører den "nye" stilen (etter ren svartmetall med vikingtema). Ellers må du bakover i 80-tallet for å finne dødsmetallen deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå