Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neh, det er plata som gjorde dem til verdensturnerende band. Så de har jekka endel ned på blastbeats og stygg lyd. Men den er ikke så "ille" som now, diabolical.

Du får ikke noen reprise på "Du som hater gud" eller "Mother North" for å si det sånn.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Neh, det er plata som gjorde dem til verdensturnerende band. Så de har jekka endel ned på blastbeats og stygg lyd. Men den er ikke så "ille" som now, diabolical.

Du får ikke noen reprise på "Du som hater gud" eller "Mother North" for å si det sånn.

 

"Du som hater gud" har en fantastisk piano-outro, og Moder Nord er en flott sang.

Lenke til kommentar
Jeg har hørt på Satyricon siden Nemesis Divina kom i butikkene. Jeg driter en lang vei i om noen nå syns det er overrated. På den tiden var de sjefer, sammen med darkthrone og emperor.

 

 

Iced Earth er knall. Digger metal med koring. Noe mer å anbefale?

 

Epica har mye sånt. Sjekk

 

http://youtube.com/watch?v=UxzbOUr12NI

Siden Epica er nevnt er man nødt til å nevne Kamelot. Et av de få bandene jeg hvet om som bruker kordamer på konsærtene sine.

Lenke til kommentar
Jeg har hørt på Satyricon siden Nemesis Divina kom i butikkene. Jeg driter en lang vei i om noen nå syns det er overrated. På den tiden var de sjefer, sammen med darkthrone og emperor.

 

 

Iced Earth er knall. Digger metal med koring. Noe mer å anbefale?

 

Epica har mye sånt. Sjekk

 

http://youtube.com/watch?v=UxzbOUr12NI

 

Var helt greit det der. Er ikke noen stor fan av kvinnevokal, hvert fall ikke når den er så dominert. Funker greit i små posrsjoner som i Draconian.

Lenke til kommentar
Her har du HEAVY koring. Deilig sang. Sabaton-Attero Dominatus. Svensk band.

 

 

Hoho! Var skamfet koring. Skal defintivt sjekke ut mer av dette. Slik koring er det jeg snakker om. Var jo reine Brahm-kor jo.

 

edit: Når sangen stoppa på youtube dreiv jeg med noe annet og satt i et par minutter å nynna på refrenget uten at jeg tentke på det :wee:

Endret av Vintermåne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...