Abigor Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hør på tromminga på Under The Sign Of Hell da, klart best! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Anaal Nathrakh skuffa denne gangen. Fryktelig ujevnt album med låter som varierer mellom drit og dritfete. Bare 2-3 låter jeg gidder å høre på. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Blir litt facinert av Wolves in the Throne Room. In a recent interview with Metal Maniacs, the band is vying for a completely organic, back-to-their-roots sort of lifestyle. They live together in a house in the woods, grow their own food, cultivate their own livestock and scorn the consumer-based traditions of the modern world. While they aren't completely self-sufficient as of yet, they're nearing their goal. Despite all of this, the band will tour and play sporadically. WITTR kan sjekkes ut her: http://www.myspace.com/wolvesinthethroneroom Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 god dagen så her er alle metal fansen eller emo folk :!: men tenkte på a si noen bra band her - Pantera - Inflames - Static-X - Hatebreed Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Skikkelig kvalitetsinnlegg det der. Metalheart: Ang. Graveworm, test ut Scourge of Malice. Herlig skive. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 god dagen så her er alle metal fansen eller emo folk :!: men tenkte på a si noen bra band her - Pantera - Inflames - Static-X - Hatebreed Thihi! Nighwish, Killswitch E og Kamelot er dritrått åsså! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Thihi! Nighwish, Killswitch E ogKamelot er dritrått åsså! Øy! det gamle er faktisk ikke så ille.. *drama* Faktisk, Kamelot er bra, men faen så masse "pop" fans de har fått.. Endret 12. oktober 2007 av NiXx Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hmm, morsom tråd På Viking/Folkrock, kan du jo adde Finntroll. Vil si de er ganske så 'folk' aktige. De tilbyr god melodisk metal med store doser polka! De fleste av sangene er sunget på svensk, selv om de er finske. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Metalheart: Ang. Graveworm, test ut Scourge of Malice. Herlig skive. Takk for tipset. Skal sjekke den ut Lurer å hvilken skive av Mayhem jeg skal skaffe meg nå? Jeg har De Mysteriis...(fantastisk btw) og Deathcrush. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Chimera er en ganske god plate etter min mening. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hmm, morsom tråd På Viking/Folkrock, kan du jo adde Finntroll. Vil si de er ganske så 'folk' aktige. De tilbyr god melodisk metal med store doser polka! De fleste av sangene er sunget på svensk, selv om de er finske. Finntroll er faktisk veldig bra. Jeg setter en anbefaling på dem. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Hmm, morsom tråd På Viking/Folkrock, kan du jo adde Finntroll. Vil si de er ganske så 'folk' aktige. De tilbyr god melodisk metal med store doser polka! De fleste av sangene er sunget på svensk, selv om de er finske. Yep - Vil du at jeg skal legge til Finntroll så gjør du som beskrevet i bunnen av førsteinnlegget. Vær nøye med å følge malen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hmm, morsom tråd På Viking/Folkrock, kan du jo adde Finntroll. Vil si de er ganske så 'folk' aktige. De tilbyr god melodisk metal med store doser polka! De fleste av sangene er sunget på svensk, selv om de er finske. De synger jo på svensk fordi der de er fra i Finland, er svensk morsmålet? var det jeg trodde i alle fall. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 De synger jo på svensk fordi der de er fra i Finland, er svensk morsmålet?var det jeg trodde i alle fall. Høres ikke helt hakkende galt ut det. Har selv en lærer som snakker en slags fusjon av finsk, svensk, norsk og engelsk. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Høres ikke helt hakkende galt ut det. Har selv en lærer som snakker en slags fusjon av finsk, svensk, norsk og engelsk. Hadde du Piirka som lærer? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Har Lyst på 1-2 Plater av Darkthrone så hvilken(E?) er best? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 De synger jo på svensk fordi der de er fra i Finland, er svensk morsmålet?var det jeg trodde i alle fall. Svensk og finsk er likestilte språk i Finland. Vokalistens morsmål er svensk og derfor synger han på svensk. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Har Lyst på 1-2 Plater av Darkthrone så hvilken(E?) er best? A Blaze In The Northern Sky Under A Funeral Moon (Transilvanian Hunger) Hate Them Panzerfaust Da får du Darkthrone frå litt forskjellige vinklar, og ikkje minst fire fordømt gode skiver. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Svensk og finsk er likestilte språk i Finland. Vokalistens morsmål er svensk og derfor synger han på svensk. Ja var sånn jeg mente det var. anyways, Finsterforst anbefales for alle fans av Finntroll! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå