Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Det gjør de.

 

Og man behøver ikke å betale for den utenlandske merverdiavgiften. Når jeg bestilte en genser fra et finsk nettsted, så sendte jeg dem en mail og informerte dem om det. Easy-peasy.

 

Edit: Til dere som har sett Anaal Nathrakh live, hvordan er vokalen til Dave Hunt live?

Endret av king_of_kong
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og man behøver ikke å betale for den utenlandske merverdiavgiften. Når jeg bestilte en genser fra et finsk nettsted, så sendte jeg dem en mail og informerte dem om det. Easy-peasy.

Det kommer virkelig helt an på hvor du bestiller fra. Ikke forvent å være like heldig neste gang du bestiller fra et annet sted. Men ja, avhengig av hvor man bestiller fra, kan man få utenlandsk MVA fjernet fra beløpet.

Lenke til kommentar

Jo, Alive in Athens er en av tidenes feteste liveplater. Litt synd at tredje plata er mest fyllmateriale, men de to andre er KUN godlåter med perfekt lyd og mye publikumslyd. Folk i Hellas er klin gærne på metalkonserter.

 

Og da får man også oppsummert alle de beste skivene, siden det er trippelcd.

Matt synger ofte sangene veldig annerledes live enn på platene.

 

Det kom visst en DVD også av showet, men den får jeg ikke tak i noensteder, de sier opplaget er tomt.

 

Finner det meste av showet på youtube hvis du søker på "Iced Earth alive in athens"

 

Par videos:

http://www.youtube.com/watch?v=eWoQdYB1smU...feature=related (Åpningslåten Burning Times)

 

http://www.youtube.com/watch?v=4l26XO7o2Sc (Pure Evil)

 

http://www.youtube.com/watch?v=HDf2coy2J3U...feature=related (My own saviour)

 

http://www.youtube.com/watch?v=OTrJcotYKnA (Angels Holocaust)

 

Og Barlow er tilbake i bandet som vokalist :) Ingen høres ut som han, ever.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg har hørt diverse snikksnakk om at det er mulig å kjøpe ting på nettet selv om man ikke har fylt 18 år. Det eneste man trenger er Visa Electron fra Nordea med 16 sifre på forsiden. Det er nøyaktig er slikt kort jeg har, så jeg kunne tenke meg å prøve om det funket selv om jeg bare er 16 år.

 

Når jeg skulle lage bruker på CDON.com fikk jeg beskjed om at jeg må være 18 år for å kunne handle. Da gjorde jeg om fødselsdatoen min. Nå stemte det ikke lenger med fødselsnummeret så nå fikk jeg abre beskjed om at datoen var feil. Spørsmålet mitt er: Er det noen som vet om en side hvor jeg kan handle musikk uten å være medlem eller å skrive inn fødselsdatoen?

Lenke til kommentar
Jeg har hørt diverse snikksnakk om at det er mulig å kjøpe ting på nettet selv om man ikke har fylt 18 år. Det eneste man trenger er Visa Electron fra Nordea med 16 sifre på forsiden. Det er nøyaktig er slikt kort jeg har, så jeg kunne tenke meg å prøve om det funket selv om jeg bare er 16 år.

 

Når jeg skulle lage bruker på CDON.com fikk jeg beskjed om at jeg må være 18 år for å kunne handle. Da gjorde jeg om fødselsdatoen min. Nå stemte det ikke lenger med fødselsnummeret så nå fikk jeg abre beskjed om at datoen var feil. Spørsmålet mitt er: Er det noen som vet om en side hvor jeg kan handle musikk uten å være medlem eller å skrive inn fødselsdatoen?

 

Dis-Order

Aftermath

Relapse

Earache

 

Stort sett alt bortsett frå CDON, vil eg tru.

Endret av Neslepaks
Lenke til kommentar

Tror ikke max og de andre karene er helt på talefot etter all drittslenginga i media både den ene og andre veien i over ett år etter bruddet. Er vel like sannsynlig som at Tarja kommer tilbake i Nightwish.

 

Men man veit jo aldri. De begynner jo å bli godt voksne karer, kanskje de ikke bryr seg om en krangel de hadde for 10-15 år siden lengre og er kompiser. Men Derek Green har nok sitt å si også.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Tror ikke max og de andre karene er helt på talefot etter all drittslenginga i media både den ene og andre veien i over ett år etter bruddet. Er vel like sannsynlig som at Tarja kommer tilbake i Nightwish.

 

Ganske synd. Konserten vart plutseleg langt mindre interessant. Uansett hundre gonger betre enn ein Metallica-konsert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...