Kenny_NOR Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Noen som har hørt den nyeste Avantasia skiva her eller? Ja har hørt den plata Endret 20. januar 2008 av Kenny_NOR Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Noen som har hørt den nyeste Avantasia skiva her eller? Ja har hørt den plata Hva synes du om den da? Ligner den på Metal opera platene? Lenke til kommentar
Kenny_NOR Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Har ikke hørt på de andre skivene fra Avantasia, dessverre Men jeg synes denne var sikkelig bra, spesielt låta Alice Cooper har vokalen på. Der de i begynnelsen har klart å putte inn heavy arabisk-inspirerte riff... Minner meg faktisk på at Kirk snakket om at det skulle være et par sånne på den nyeste Metallica-skiva. Det kan bare ikke slå feil hos meg med sånne riff. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Vet ikke om dette er postet før, men fy faen jeg holdt på å le meg i hjel når jeg så denne for første gang. Metallica shreds!! Se filmen hos Youtube Flere slike klipp finner dere HER. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 http://web3.aftenbladet.no/kultur/plate/article422123.ece Best! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Vet ikke om dette er postet før, men fy faen jeg holdt på å le meg i hjel når jeg så denne for første gang. Metallica shreds!! *youtubelink* Flere slike klipp finner dere HER. Detecter ikke funny. Hva er gøy? Endret 20. januar 2008 av DurinVIII Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 http://web3.aftenbladet.no/kultur/plate/article422123.ece Best! haha, "Ekle, ekle Manowar". Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Vet ikke om dette er postet før, men fy faen jeg holdt på å le meg i hjel når jeg så denne for første gang. Metallica shreds!! *youtubelink* Flere slike klipp finner dere HER. Detecter ikke funny. Hva er gøy? Måten han ødelegger sangen med teit spilling osv. jeg syns hvertfall det var veldig morsomt. Forskjellig smak. Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Haha, Manowar. Kommentarene er morsommere: de er de beste hevvi metallsyngerne som finst i verden.de har verdens raskeste bass spiller som spiller skamraskt. Joey som er hovedsyngeren er også en kjent muskelmann som damene liker. Jeg synes også de ser kule ut ( men er ikke homse). heavy metal vill save the world! manowar will survaiv the final war! manowar er metal worriars som går til krig mot disko og annet bås. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 http://web3.aftenbladet.no/kultur/plate/article422123.ece Best! Pfff... De eier ikke musikksmak;P Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Haha, Manowar.Kommentarene er morsommere: de er de beste hevvi metallsyngerne som finst i verden.de har verdens raskeste bass spiller som spiller skamraskt. Joey som er hovedsyngeren er også en kjent muskelmann som damene liker. Jeg synes også de ser kule ut ( men er ikke homse). heavy metal vill save the world! manowar will survaiv the final war! manowar er metal worriars som går til krig mot disko og annet bås. Tvilar ikkje på at det er nokre av dei her inn som har vore på besøk. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Tvilar ikkje på at det er nokre av dei her inn som har vore på besøk. Haha! Hinter du til no eller? :!: Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 http://web3.aftenbladet.no/kultur/plate/article422123.ece Best! Herregud, det er nesten så jeg håper at den anmeldelsen ikke er seriøs Gods of War er en knallskive. Manowar eier! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Tvilar ikkje på at det er nokre av dei her inn som har vore på besøk. Haha! Hinter du til no eller? :!: Språket var berre mistenkjeleg likt nokre her inne, utan at eg skal namngje desse. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 It shall be "An evening with Down". There will be an introduction video and then Down and Down alone shall play for nearly two hours. 03/25/08 Oslo, Norway @ Rockefeller Jeg stiller! Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 ^ Vurderer å ta turen jeg også. Bare Phil Anselmo på en scene er en opplevelse i seg selv. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Haha denne her er så genial Endret 20. januar 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Herlig. Dunderbeist har lagt ut "Europa Under Dunder Domine" på Myspacen sin. Link: http://www.myspace.com/dunderbeist Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hm, hvor er det dere vanligvis bestiller musikk på nett? Jeg har en lite handleliste, men orker ikke helt å bli robbet av toll/frakt/høy generell pris på varene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå