Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har kilde på at den nye Opeth plata kommer 30. mai?

 

Står på Wacken Open Air-siden, dessuten er albumet ferdig.

 

 

Opeth's untitled ninth studio album is tentatively due for a spring 2008 release date. The album is to be distributed through Roadrunner Records. Opeth frontman Mikael Åkerfeldt stated the album is complete and contains seven tracks, each around the 10 minute mark.[1][2][3] According to the Wacken Open Air Festival website the new album will be released on the 30th May.

 

 

mmmmmmm

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Noen som har kilde på at den nye Opeth plata kommer 30. mai?

 

Står på Wacken Open Air-siden, dessuten er albumet ferdig.

 

 

Opeth's untitled ninth studio album is tentatively due for a spring 2008 release date. The album is to be distributed through Roadrunner Records. Opeth frontman Mikael Åkerfeldt stated the album is complete and contains seven tracks, each around the 10 minute mark.[1][2][3] According to the Wacken Open Air Festival website the new album will be released on the 30th May.

 

 

mmmmmmm

Gleder meg!!!!!! Det blir forhåpentligvis årets plate.

Lenke til kommentar
Noen som har kilde på at den nye Opeth plata kommer 30. mai?

 

Står på Wacken Open Air-siden, dessuten er albumet ferdig.

 

 

Opeth's untitled ninth studio album is tentatively due for a spring 2008 release date. The album is to be distributed through Roadrunner Records. Opeth frontman Mikael Åkerfeldt stated the album is complete and contains seven tracks, each around the 10 minute mark.[1][2][3] According to the Wacken Open Air Festival website the new album will be released on the 30th May.

 

 

mmmmmmm

Gleder meg!!!!!! Det blir forhåpentligvis årets plate.

 

Blir blant årets høydepunkt ja, selv om jeg gleder meg mer til nye Metallica-skiva, fanboy som jeg er. Skal bli spennende å se Opeth uten Martin Lopez, han var dobbeltpedal-gud.

Lenke til kommentar

Det har ikke ordentlig gått opp for meg før nå hvor bra Iced Earth - Framing Armageddon egentlig er. En virkelig variert og vakke skive. Jeg kjøpte dette albumet fordi jeg har hørt mye bra om IE. Hvilke andre album bør jeg kjøpe av dem som ligner på Framing Armageddon?

Lenke til kommentar
Vakker avatar, mann.

Ja, snart kommer det nye albumet :)

The new material would be played on a full European tour prior to it being recorded, and that the new album, now tentatively titled 'Paradigm Shift', would consist of perhaps fourteen songs broken up over two discs. During a concert in London he said that Steven Wilson would produce the new album. Recording has been announced to start in January 2008.

For de som lurer på hvordan det vil låte, så ligger flere nye sanger ute her.

Endret av Ba'al-Sebul
Lenke til kommentar
Inferno kan legge seg! Hellfest ser ut til å bli bedre og bedre; Anathema, Anaal Nathrakh, Cult of Luna, Marduk, Mayhem, Obituary, My Dying Bride, Paradise Lost, Satyricon, Sodom, Shining, Watain ++ og fortsatt 30 band igjen å annonsere. Nuvel så er det i Frankrike, men foreløpig lineup hjelper litt på om man skulle finne på å dra.

Dæven døtte! Litt av en line-up!

 

Edit: Carcass skal også spille. Stilig.

Endret av king_of_kong
Lenke til kommentar

Fordi det er "veldig norsk" og dystert.

Synes forøvrig ikke det passer til Satyricon, så er enig med deg der. De passerer derimot utmerket for Burzum (Varg hadde bilder laget av Kittelsen på flere album, og det finnes i hvert fall én t-skjorte i tillegg til de som tilhører album).

Endret av Innos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...