Πεισιθάνατος Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Ser veldig ut som noe Theodor Kittelsen har tegna. Det er fordi det er noe Kittelsen har tegnet. Det er en av hans mange pesttegninger. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Noen som har kilde på at den nye Opeth plata kommer 30. mai? Lenke til kommentar
catolap Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Rart med det. Mye bra tegninger fra den karen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Noen som har kilde på at den nye Opeth plata kommer 30. mai? Står på Wacken Open Air-siden, dessuten er albumet ferdig. Opeth's untitled ninth studio album is tentatively due for a spring 2008 release date. The album is to be distributed through Roadrunner Records. Opeth frontman Mikael Åkerfeldt stated the album is complete and contains seven tracks, each around the 10 minute mark.[1][2][3] According to the Wacken Open Air Festival website the new album will be released on the 30th May. mmmmmmm Endret 19. januar 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Noen som har kilde på at den nye Opeth plata kommer 30. mai? Står på Wacken Open Air-siden, dessuten er albumet ferdig. Opeth's untitled ninth studio album is tentatively due for a spring 2008 release date. The album is to be distributed through Roadrunner Records. Opeth frontman Mikael Åkerfeldt stated the album is complete and contains seven tracks, each around the 10 minute mark.[1][2][3] According to the Wacken Open Air Festival website the new album will be released on the 30th May. mmmmmmm Gleder meg!!!!!! Det blir forhåpentligvis årets plate. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Noen som har kilde på at den nye Opeth plata kommer 30. mai? Står på Wacken Open Air-siden, dessuten er albumet ferdig. Opeth's untitled ninth studio album is tentatively due for a spring 2008 release date. The album is to be distributed through Roadrunner Records. Opeth frontman Mikael Åkerfeldt stated the album is complete and contains seven tracks, each around the 10 minute mark.[1][2][3] According to the Wacken Open Air Festival website the new album will be released on the 30th May. mmmmmmm Gleder meg!!!!!! Det blir forhåpentligvis årets plate. Blir blant årets høydepunkt ja, selv om jeg gleder meg mer til nye Metallica-skiva, fanboy som jeg er. Skal bli spennende å se Opeth uten Martin Lopez, han var dobbeltpedal-gud. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Har sikkert blitt nemnt før, men Carcass er klare for HITS. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Noen som vet hvilke dager Satyricon og 1349 skal spille på Inferno? Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Noen som vet hvilke dager Satyricon og 1349 skal spille på Inferno? Det blir offentleggjort under Kick Off-festen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Okey. Er ikke mange bandene jeg higer helt for å se i år, men en kamerat som er blodig Satyricon/1349-fan ringte tidligere i dag og sa han ville ha meg med. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Overkill, Destruction, 1349 og Krux blir flott. I tillegg kjem det garantert fleire gode band. Ser ut til at Celtic Frost også er klare. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Overkill, Destruction, 1349 og Krux blir flott. I tillegg kjem det garantert fleire gode band. Ser ut til at Celtic Frost også er klare. \o/ Håper det kommer no slamhard dødsmetall au. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Ryktene går også om Sahg og Negura Bunget. Så får man se om de stemmer, da. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Det har ikke ordentlig gått opp for meg før nå hvor bra Iced Earth - Framing Armageddon egentlig er. En virkelig variert og vakke skive. Jeg kjøpte dette albumet fordi jeg har hørt mye bra om IE. Hvilke andre album bør jeg kjøpe av dem som ligner på Framing Armageddon? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Vakker avatar, mann. Ja, snart kommer det nye albumet The new material would be played on a full European tour prior to it being recorded, and that the new album, now tentatively titled 'Paradigm Shift', would consist of perhaps fourteen songs broken up over two discs. During a concert in London he said that Steven Wilson would produce the new album. Recording has been announced to start in January 2008. For de som lurer på hvordan det vil låte, så ligger flere nye sanger ute her. Endret 19. januar 2008 av Ba'al-Sebul Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Inferno kan legge seg! Hellfest ser ut til å bli bedre og bedre; Anathema, Anaal Nathrakh, Cult of Luna, Marduk, Mayhem, Obituary, My Dying Bride, Paradise Lost, Satyricon, Sodom, Shining, Watain ++ og fortsatt 30 band igjen å annonsere. Nuvel så er det i Frankrike, men foreløpig lineup hjelper litt på om man skulle finne på å dra. Dæven døtte! Litt av en line-up! Edit: Carcass skal også spille. Stilig. Endret 19. januar 2008 av king_of_kong Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Noen som har hørt den nyeste Avantasia skiva her eller? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hører på Behemoth nå, herlige saker! Polen har mye fett må jeg si... Vader og Decapitated osv.. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Det er fordi det er noe Kittelsen har tegnet. Det er en av hans mange pesttegninger. Hva har så det motivet på en Satyricon t-skjorte å gjøre? Jeg ser ikke koblingen. Er det flere som liker Negurã Bunget her? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Fordi det er "veldig norsk" og dystert. Synes forøvrig ikke det passer til Satyricon, så er enig med deg der. De passerer derimot utmerket for Burzum (Varg hadde bilder laget av Kittelsen på flere album, og det finnes i hvert fall én t-skjorte i tillegg til de som tilhører album). Endret 20. januar 2008 av Innos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå