Korka Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Noen her som hører på Trash metal? Noen anbefalinger... Hører på Suburban Tribe, Soilwork, Tömmermenn, Stam1na osv fra før (vel og merke noen av disse er ikke trash metal) Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Paul Masvidal (Guitars / Vocals) and Sean Reinert (Drums), are currently in Sanford, Florida, working on the mix for three new demo tracks together with producer Jason Suecof (Trivium, Chimaira, The Black Dahlia Murder, Devildriver, etc.) at his own Audiohammer Studios. The three new tracks are entitled "Integral Birth", "Evolutionary Sleeper" and "Adam's Murmur" but Masvidal and Reinert have already written a full album's worth of new material and the band will use the demo to begin talks with record companies about a 2008 release. Flere detaljer finner man her Jeg var gjest hos Cynic da de spilte på Hove i sommer, og de nevnte allerede da at de hadde planer om å spille inn et nytt album. Har klokketro på den nye skiva. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Mange som hører på Thrash metal her..men skriv det riktig. Trash betyr søppel. Thrash betyr å bevege seg fort. Det er et verb, "to thrash around" f.eks. vil si å bare herje villt med armer og bein. Endret 18. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Noen her som hører på Trash metal? Noen anbefalinger... Hører på Suburban Tribe, Soilwork, Tömmermenn, Stam1na osv fra før (vel og merke noen av disse er ikke trash metal) Hvis du søker eller leter litt, så har vi en meget god Thrash Metal tråd her på forumet. Ut fra den vil jeg si at vi er mange Thrashere her. Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Inferno kan legge seg! Hellfest ser ut til å bli bedre og bedre; Anathema, Anaal Nathrakh, Cult of Luna, Marduk, Mayhem, Obituary, My Dying Bride, Paradise Lost, Satyricon, Sodom, Shining, Watain ++ og fortsatt 30 band igjen å annonsere. Nuvel så er det i Frankrike, men foreløpig lineup hjelper litt på om man skulle finne på å dra. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Noen her som hører på Trash metal? Noen anbefalinger... Thrash hører vi selvsagt på, ingenting som er barskere enn thrash. Anbefalinger: Metallica - Kill 'em All, Ride the Lightning, Master of Puppets, ...And Justice For All Slayer - Hell Awaits, Reign in Blood, South of Heaven, Seasons in the Abyss Megadeth - Peace Sells, Rust in Peace Anthrax - Among the Living Sepultura - Beneath the Remains, Arise, Chaos A.D (Ikke helt thrash) Pantera - Cowboys from Hell, Vulgar Display of Power (Ikke helt thrash disse albumene heller) Exodus - Bonded by Blood Testament - The Legacy, The New Order Kreator - Extreme Aggression Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 *Et eller annet* Vakker avatar, mann. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Vell jeg drikker ikke, har ikke planer om det før jeg er minst 17. Jeg hadde bare stått og måpt og banged hode. Hvorfor ta alle under samme kam Typisk, får vell ta en Cartman og fryse meg ned noen år Tenk deg kraftig om. Hvis du tenker nok så vil du oppdage at du egentlig synes aldersgrenser er glimmers og gleder deg til å bli eldre enn de er satt til slik at du slipper fjortissfaenskap. Paul Masvidal (Guitars / Vocals) and Sean Reinert (Drums), are currently in Sanford, Florida, working on the mix for three new demo tracks together with producer Jason Suecof (Trivium, Chimaira, The Black Dahlia Murder, Devildriver, etc.) at his own Audiohammer Studios. The three new tracks are entitled "Integral Birth", "Evolutionary Sleeper" and "Adam's Murmur" but Masvidal and Reinert have already written a full album's worth of new material and the band will use the demo to begin talks with record companies about a 2008 release. Flere detaljer finner man her Old news for oss som var på Cynic i sommer. (Whoohey, fant meg selv på Textures video @ 00:51. Minner. ) Uansett, de spilte en av nyesangene på Hove. ca. Det man forventer, de går ennda mer i rare jazzy newage opplegg. Jeg har tro på sangene, jeg bare håper de ikke blir ødelagt av for snill produksjon. Greit nok at Cynic skal være slapp musikk, men noe av det som gjør musikken bra er jo kantene, og synd om produksjonen runder dem av. Lenke til kommentar
.com Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Etter litt research fant jeg noen nyheter om Ásmegin :-D "ASMEGIN are currently busy in the studio, recording new material. The Norwegians were not unproductive in the last years, and thus Tusind tabte Sjæles Kakofoni (Cacophony of a thousand lost souls) will be a double-concept album that took the band over a year for the lyrics alone. While the likeable folk elements will be kept strong, the new album will also present a darker atmosphere and some progressive elements. The release of Tusind tabte Sjæles Kakofoni is planned for mid 2008." kilde: http://www.audioglobe.com.ar/newsdetail.php?iId=386 så da er det bare å glede seg Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Det er virkelig noe å glede seg til .com. Gjett om jeg skal kjøpe den plata Edit: Da har jeg slettet all nedlastet musikk. Nå er det bare rippede CD-er som spilles. *Stolt* Endret 18. januar 2008 av Olum Lenke til kommentar
.com Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Gleder meg som en unge her jeg sitter. Husker jeg var på konsert med dem på hydranten for noen år siden, det var konge! De spilte en sang fra det nye albumet så vidt jeg husker, har fremdeles autografer fra 5 av medlemmene Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Marker 30 mai!!! Da kommer den nye opeth skiva! Lenke til kommentar
ersa Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Marker 30 mai!!! Da kommer den nye opeth skiva! DET er noe jeg virkleig ser frem til! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Marker 30 mai!!! Da kommer den nye opeth skiva! Helt nytt studioalbum? Hvorfor har jeg ikke klart å fått meg meg dette?!. Link til nyheter noen? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Marker 30 mai!!! Da kommer den nye opeth skiva! Jepp, får håpe det blir bra, selv uten Martin Lopez. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hva er det for en Satyricon t-skjorte som har motiv av en ravn også står det "Satyricon - Pesten 1349"? Er det noe uoffisielt? Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Marker 30 mai!!! Da kommer den nye opeth skiva! Notert! Har du link? Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Hva er det for en Satyricon t-skjorte som har motiv av en ravn også står det "Satyricon - Pesten 1349"? Er det noe uoffisielt? hmm, googlet litt. http://www.fearshop.com/view-product.asp?productID=2885 Endret 19. januar 2008 av Dr. Jacoby Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hva er det for en Satyricon t-skjorte som har motiv av en ravn også står det "Satyricon - Pesten 1349"? Er det noe uoffisielt? hmm, googlet litt. http://www.fearshop.com/view-product.asp?productID=2885 Jeg lurte mer på hvaslags motiv det var og tittelen, det er ikke noe Satyricon har gitt ut? Lenke til kommentar
catolap Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Ser veldig ut som noe Theodor Kittelsen har tegna. Endret 19. januar 2008 av JA1NQ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå