Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Paul Masvidal (Guitars / Vocals) and Sean Reinert (Drums), are currently in Sanford, Florida, working on the mix for three new demo tracks together with producer Jason Suecof (Trivium, Chimaira, The Black Dahlia Murder, Devildriver, etc.) at his own Audiohammer Studios. The three new tracks are entitled "Integral Birth", "Evolutionary Sleeper" and "Adam's Murmur" but Masvidal and Reinert have already written a full album's worth of new material and the band will use the demo to begin talks with record companies about a 2008 release.

Flere detaljer finner man her :blink:

 

Jeg var gjest hos Cynic da de spilte på Hove i sommer, og de nevnte allerede da at de hadde planer om å spille inn et nytt album. Har klokketro på den nye skiva.

Lenke til kommentar
Noen her som hører på Trash metal? Noen anbefalinger...

 

Hører på Suburban Tribe, Soilwork, Tömmermenn, Stam1na osv fra før (vel og merke noen av disse er ikke trash metal)

 

Hvis du søker eller leter litt, så har vi en meget god Thrash Metal tråd her på forumet. Ut fra den vil jeg si at vi er mange Thrashere her.

Lenke til kommentar

Inferno kan legge seg! Hellfest ser ut til å bli bedre og bedre; Anathema, Anaal Nathrakh, Cult of Luna, Marduk, Mayhem, Obituary, My Dying Bride, Paradise Lost, Satyricon, Sodom, Shining, Watain ++ og fortsatt 30 band igjen å annonsere. Nuvel så er det i Frankrike, men foreløpig lineup hjelper litt på om man skulle finne på å dra.

Lenke til kommentar
Noen her som hører på Trash metal? Noen anbefalinger...

 

Thrash hører vi selvsagt på, ingenting som er barskere enn thrash.

 

Anbefalinger:

 

Metallica - Kill 'em All, Ride the Lightning, Master of Puppets, ...And Justice For All

Slayer - Hell Awaits, Reign in Blood, South of Heaven, Seasons in the Abyss

Megadeth - Peace Sells, Rust in Peace

Anthrax - Among the Living

Sepultura - Beneath the Remains, Arise, Chaos A.D (Ikke helt thrash)

Pantera - Cowboys from Hell, Vulgar Display of Power (Ikke helt thrash disse albumene heller)

Exodus - Bonded by Blood

Testament - The Legacy, The New Order

Kreator - Extreme Aggression

Lenke til kommentar
Vell jeg drikker ikke, har ikke planer om det før jeg er minst 17. Jeg hadde bare stått og måpt og banged hode. Hvorfor ta alle under samme kam :no:

Typisk, får vell ta en Cartman og fryse meg ned noen år :no:

Tenk deg kraftig om.

Hvis du tenker nok så vil du oppdage at du egentlig synes aldersgrenser er glimmers og gleder deg til å bli eldre enn de er satt til slik at du slipper fjortissfaenskap.

 

 

 

Paul Masvidal (Guitars / Vocals) and Sean Reinert (Drums), are currently in Sanford, Florida, working on the mix for three new demo tracks together with producer Jason Suecof (Trivium, Chimaira, The Black Dahlia Murder, Devildriver, etc.) at his own Audiohammer Studios. The three new tracks are entitled "Integral Birth", "Evolutionary Sleeper" and "Adam's Murmur" but Masvidal and Reinert have already written a full album's worth of new material and the band will use the demo to begin talks with record companies about a 2008 release.

Flere detaljer finner man her :blink:

Old news for oss som var på Cynic  i sommer. :p

(Whoohey, fant meg selv på Textures video @ 00:51. Minner. :))

 

 

Uansett, de spilte en av nyesangene på Hove. ca. Det man forventer, de går ennda mer i rare jazzy newage opplegg. 

Jeg har tro på sangene, jeg bare håper de ikke blir ødelagt av for snill produksjon. Greit nok at Cynic skal være slapp musikk, men noe av det som gjør musikken bra er jo kantene, og synd om produksjonen runder dem av.

Lenke til kommentar

Etter litt research fant jeg noen nyheter om Ásmegin :-D

 

"ASMEGIN are currently busy in the studio, recording new material. The Norwegians were not unproductive in the last years, and thus Tusind tabte Sjæles Kakofoni (Cacophony of a thousand lost souls) will be a double-concept album that took the band over a year for the lyrics alone. While the likeable folk elements will be kept strong, the new album will also present a darker atmosphere and some progressive elements.

 

The release of Tusind tabte Sjæles Kakofoni is planned for mid 2008."

 

kilde: http://www.audioglobe.com.ar/newsdetail.php?iId=386

 

så da er det bare å glede seg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...