Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken aldersgrense er det på Hellfest !?

Var der i fjor, men er ikke sikker på hva slags aldersgrense det var. Synes det var mye kids, dog, så den var sikkert ikke høy. Hellfest var forøvrig latterlig dårlig organisert - det kom tre ganger så mange campere som det var plass til.

Lenke til kommentar
Årh hvorfor må alle Black/Death metal konsertene ha 18års Aldersgrense :no:

 

Fordi det blir servert alkohol. Festivalen har ingenting å tene ved å sleppe inn fjortenåringar. Tvert imot. Så er det jo godt å sleppe desse wannabe emo-kidsa som skal inn på alle arrangement der det er open aldersgrense.

Endret av Neslepaks
Lenke til kommentar
Vell jeg drikker ikke, har ikke planer om det før jeg er minst 17. Jeg hadde bare stått og måpt og banged hode. Hvorfor ta alle under samme kam :no:

Typisk, får vell ta en Cartman og fryse meg ned noen år :no:

 

Fordi festivalen er rævkøyrt dersom ein mindreårig blir tatt etter å ha kjøpt alkohol. Så kan du jo tenkje deg kva som skjer om festivalen mistar skjenkjeløyva.

Endret av Neslepaks
Lenke til kommentar

Det var åpen aldersgrense på Inferno frem til 2002 eller 2003. Før det fikk man eget bånd hvis man var over 18, og kunne gå opp i andre etasje der de serverte øl.

 

Grei ordning, men lett å utnytte. Dessuten er det helt greit å holde publikumet relativt voksent.

Lenke til kommentar

Det var åpen aldersgrense på inferno for mange år siden, og da klarte fjortisene å ødelegge lett for seg selv. De drakk seg så sanseløst dritings at de fløy rundt og spydde i lokalet eller sto ved søppelcontainerne rett utenfor i lange rader og spøy, slåss og bråka.

I tillegg til at de ikke greide å holde skjenkereglene når hvem som helst som kom i baren kunne være under 18, men de ikke hadde tid å sjekke leg på alle sammen. Sånt blir det bråk av etterhvert som eldre folk blir forbanna på disse ungene som ikke kan oppføre seg.

 

Så for noen år siden ble 18 års aldersgrense håndhevet med jernhånd, og det ble mye bedre etterpå iflg folk som dro hvert år. Når jeg var i fjor var det ingen påløp til slåssing, ingen som spøy noen steder, fordi det var stort sett godt voksne folk innendørs. Det er fortsatt ingen problemer å selge ut alle billettene, så de har absolutt ingenting å tjene på å oppheve aldersgrensen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Paul Masvidal (Guitars / Vocals) and Sean Reinert (Drums), are currently in Sanford, Florida, working on the mix for three new demo tracks together with producer Jason Suecof (Trivium, Chimaira, The Black Dahlia Murder, Devildriver, etc.) at his own Audiohammer Studios. The three new tracks are entitled "Integral Birth", "Evolutionary Sleeper" and "Adam's Murmur" but Masvidal and Reinert have already written a full album's worth of new material and the band will use the demo to begin talks with record companies about a 2008 release.

Flere detaljer finner man her :blink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...