Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg vurderer å droppe å dra hjem til påska, men må tenke over det. Mamma & co bor nordpå, så.

 

Sist jeg var på inferno ble det bare tull, fordi vi møttes hos en kompis av en kompis hver dag først, og klarte aldri å dra ræva ut derfra før nesten alt var slutt hver dag. 1200,- rimelig rett i dass, det. Så vel 3-4 hele konserter. De skulle jo faen meg forse i timesvis, kunne ikke bare pelle seg bortover, neiiida.

 

Men fikk med meg Emperor, og billetten var jo nesten verdt det kun for dem.

I år har de ingen trekkplastre for min del. Kjenner ikke til alle disse thrash-bandene.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Jeg stiller! Har reservert hotelrom au!

 

Godt! Her blir det gratis leilegheit av ein kompis! HÅ-HÅ! Når kjem resten av banda på plakaten? Var det i slutten av januar? Spelar vel inga rolle. Firedagarspass er på plass uansett.

 

Det er snakk om prioriteringar, Bytex! Familie vs Inferno. Eeeh...

 

26. Januar om jeg ikke husser feil.

Lenke til kommentar

for min del er det ikke nok brae band. blir dyrt å reise 150 mil for to band, så jeg venter på full lineup før jeg bestemmer meg.

 

Er ikke store prisforskjellen på narvik-oslo og narvik-berlin

 

 

blir nok enten Bang Your Head

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor

3564054.jpg

 

eller Hellfest

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor

At the Gates, Sonata Arctica, Ministry, Anathema, Paradise Lost, Meshuggah, Testament, My Dying Bride, Carcass, Angra, Sick of It All, Cult of Luna, 7Seconds, Sodom, Madball, Anaal Nathrakh, Belphegor, Shining, Origin, Eluveitie, Alchemist, Primordial, Born From Pain, Watain, Legion of the Damned, The Old Dead Tree, Septic Flesh, Benighted, Forbidden, Ghost Brigade ++40 more to come

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
Endret av svartskog
Lenke til kommentar
Glinter'n skal selvfølgelig på Inferno. Driter i om lineupen er uinteressant og full av pissbands, det blir helvetes artig læll. Håper Bytex stiller så vi kan prate gammal metal mens vi drikker hverandre under bordet.

 

Min kunnskap om gammal musikk er på aksebtabelt nivå, men ei flaske whisky kan jeg gjerne avse!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...