Neslepaks Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Mange som skal på Inferno her? Glint? Torpern? Resten er vel ikkje gamle nok. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Resten er vel ikkje gamle nok. Blir TG på meg, da. Red.: Noe spennende som kommer? Har ikke fulgt med siden jeg allikevel er for ung. Endret 17. januar 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Glinter'n skal selvfølgelig på Inferno. Driter i om lineupen er uinteressant og full av pissbands, det blir helvetes artig læll. Håper Bytex stiller så vi kan prate gammal metal mens vi drikker hverandre under bordet. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Destruction, Overkill, Krux, 1349 og Mortal Sin. Allereie fint for min del. Reknar med at det kjem fleire godbitar. Fire dagars hardfyll på Inferno kan bli hardt, men moro blir det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Tror jeg vurderer å droppe å dra hjem til påska, men må tenke over det. Mamma & co bor nordpå, så. Sist jeg var på inferno ble det bare tull, fordi vi møttes hos en kompis av en kompis hver dag først, og klarte aldri å dra ræva ut derfra før nesten alt var slutt hver dag. 1200,- rimelig rett i dass, det. Så vel 3-4 hele konserter. De skulle jo faen meg forse i timesvis, kunne ikke bare pelle seg bortover, neiiida. Men fikk med meg Emperor, og billetten var jo nesten verdt det kun for dem. I år har de ingen trekkplastre for min del. Kjenner ikke til alle disse thrash-bandene. Endret 17. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg stiller! Har reservert hotelrom au! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg stiller! Har reservert hotelrom au! Godt! Her blir det gratis leilegheit av ein kompis! HÅ-HÅ! Når kjem resten av banda på plakaten? Var det i slutten av januar? Spelar vel inga rolle. Firedagarspass er på plass uansett. Det er snakk om prioriteringar, Bytex! Familie vs Inferno. Eeeh... Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Mange som skal på Inferno her? Glint? Torpern? Resten er vel ikkje gamle nok. Med mindre de klarer å grave frem noen mer inntresante band enn de som er annonsert, tror jeg det blir første gang på mange år jeg ikke stiller i år, gitt. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Glinter'n skal selvfølgelig på Inferno. Driter i om lineupen er uinteressant og full av pissbands, det blir helvetes artig læll. Håper Bytex stiller så vi kan prate gammal metal mens vi drikker hverandre under bordet. Jeg vil bli gammel. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg stiller! Har reservert hotelrom au! Godt! Her blir det gratis leilegheit av ein kompis! HÅ-HÅ! Når kjem resten av banda på plakaten? Var det i slutten av januar? Spelar vel inga rolle. Firedagarspass er på plass uansett. Det er snakk om prioriteringar, Bytex! Familie vs Inferno. Eeeh... 26. Januar om jeg ikke husser feil. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Nja, jeg er blitt såpass gammel at jeg foretrekker tradisjoner også. Har ingen tradisjon med å dra på inferno, bare vært 2 ganger med mange års mellomrom. Vi får se. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg stiller! Har reservert hotelrom au! Godt! Her blir det gratis leilegheit av ein kompis! HÅ-HÅ! Gratis billett her! HÅ-HÅ! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Borat kan også screame litt :!: Fantastisk! :!: Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Borat kan også screame litt :!: Fantastisk! :!: Det har kommet en del 2 og. Han har litt av en aksent han der. Lenke til kommentar
Katten med støvlene Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Mange som skal på Inferno her? Glint? Torpern? Resten er vel ikkje gamle nok. Må bare finne en tørr soveplass så er jeg med. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Snart kommer roosteren for Inferno, håper det ikke blir altfor necro ettersom jeg er en gammel grinebiter :!: Endret 18. januar 2008 av Ba'al-Sebul Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg og, selv om jeg vet at det er 80% svartmetall med ræva lyd som blir servert. Sånn er det alltid. Det er festivalen i ekstremmetallens tegn, tross alt. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) 80% svartmetall med ræva lydDa tar jeg heller med meg noen mandariner og swix på fjellet, men allikevel så er jeg fristet til å ta noen bayere i gryta :!: Endret 18. januar 2008 av Ba'al-Sebul Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) for min del er det ikke nok brae band. blir dyrt å reise 150 mil for to band, så jeg venter på full lineup før jeg bestemmer meg. Er ikke store prisforskjellen på narvik-oslo og narvik-berlin blir nok enten Bang Your Head Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor eller Hellfest Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor At the Gates, Sonata Arctica, Ministry, Anathema, Paradise Lost, Meshuggah, Testament, My Dying Bride, Carcass, Angra, Sick of It All, Cult of Luna, 7Seconds, Sodom, Madball, Anaal Nathrakh, Belphegor, Shining, Origin, Eluveitie, Alchemist, Primordial, Born From Pain, Watain, Legion of the Damned, The Old Dead Tree, Septic Flesh, Benighted, Forbidden, Ghost Brigade ++40 more to come Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Endret 18. januar 2008 av svartskog Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Glinter'n skal selvfølgelig på Inferno. Driter i om lineupen er uinteressant og full av pissbands, det blir helvetes artig læll. Håper Bytex stiller så vi kan prate gammal metal mens vi drikker hverandre under bordet. Min kunnskap om gammal musikk er på aksebtabelt nivå, men ei flaske whisky kan jeg gjerne avse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå