Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er den nyeste og When Fire os.v.

Har bre hørt noen sanger fra albumene men venter enda på dem pga broren min babler hele tiden om at han skal kjøpe dem men det skjer liksom aldri :ermm:

 

Edit: http://www.youtube.com/watch?v=s8qNWtA3f_4 :wee:

 

Synes den var bra, men Escahton er bedre. De har beveget seg litt fra den helt sinnsyke necro-stilen de hadde på de to første skivene. Vokalen er fortsatt like knallj.

Liker cleanvokalen og screaminga veldig godt.

Selv synes jeg screaminga kan bli alt for slitsom.

 

No such thing! Necrogliset mitt blir bredere jo mer Dave Hunt går bananas.

 

E9. Jo kraftigere vrælinga er i den mannen, jo bedre er den.

Lenke til kommentar

Iflg Emperor's nettside emperorhorde.com er kun gjenforeningen for å spille konserter. Ihsahn holder på med eget prosjekt. Det står bare ting som "4 concerts confirmed in blablabla".

 

"IHSAHN is currently in the finising stages of recording his first solo album. More news to follow!!!"

 

Ingen vits å lage egne spekulasjoner. Står det ikke der, har det neppe skjedd noe nytt i leiren. Annet enn å ringe Vegard selv og spørre, da.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det kan bli en ny emperor-plate nå, for Ihsahn har endret musikkstilen sin ganske heftig de siste årene. Du kan jo knapt sammenligne den siste Emperor-plata (ikke best-of) med Nightside Eclipse. På den nye var det stappfullt av fancy fiolin og progting og damesang. Det viste liksom hvor langt fra "gammel-emperor" han er kommet, og dermed også at sannsynligheten for å lage noe nytt er temmelig liten. Til tider minner den siste skiva mere om sideprosjektet til kona, Peccatum.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Noen som har hør om en gruppe som heter, Muspelheim?

tror dem er norske.

her er nettsiden: http://muspelheim.dreamsindigital.org/index.html

 

Det som er problemet er at det ikkje er mulig og få hørt noe musikk fra dem.

Dem virker veldig intresange men sangene på siden funker jo ikkje :(

Og dem har ikkje slike plaster i butikker heller.

 

Noen som har noen tips til hvordan eg kan få hørt dem, eller hvor CD-er selges av dem?

Lenke til kommentar
Da har jeg satt meg et mål. Jeg skal slette all nedlastet musikk (4-5000 sanger) og bare begynne å kjøpe CD-ene. Det er så mye bedre kvalitet og det er jævla stilig å ha en svær musikksamling. Har bare 25 album nå da :blush:

 

Har tenkt på noe av det samme faktisk. Ikke slette musikken jeg har lastet ned, men slutte og laste ned og bare kjøpe cdene i stedet. Kjøper CD-er av og til, men har ikke så mange. Synes også det er stilig med stor musikksamling :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...