Soundchaser Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Sabaton: WWII Power metal. Ja, det finnes bra Power Metal. Vreid : Black metal med en smak av windir. Grom vokal Kreator : Du må da for faen ha hørt kreator! Thrash på høyt nivå! Endret 15. januar 2008 av svartskog Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Har hørt om Kreator men aldri på det. Er ikke så veldig fan av Thrash. Ikke så stor fan av Power heller. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg har hørt Kreator. Det var greit, men ikke noe å hoppe i skyene over. Spiller heller Infernal Thrashing Holocaust av Fastkill. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Når det kommer til Trash så liker jeg: Mgadeth, Sepultura(hvis det er trash), Keep of Kalessin(hvis det også er Thrash). Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Jeg hører en god del på thrash. Slayer, Metallica, Pantera (groove), Anthrax, Exhorder og Fastkill er sånn ca de jeg hører mest på. Thrash er en fin sjanger, men blir ensformig over lengre perioder. Endret 15. januar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Hører også på Slayer til tider me blir litt lei av vokalen. Liker(bare litt) det gamle Metallica. Anthrax har jeg et album eller to liggende. Exhorder og Fastkill har jeg hørt OM men ikke PÅ. Endret 15. januar 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Exhorder må sjekkes ut hvis du liker Pantera. Fastkill er gale japser Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Har alltid hatt lyst og høre Kinesisk/Japansk Metal Er ikke sånn alt får glad i Pantera. Likte det som liten pjokk. Jeg kan enda høre på det men det er ikke førstevalget mitt eller noe jeg slapper av med. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Liker også svært så lite Thrash, men tar meg selv i å ikke hate Voivod. Har ikke noe særlig kjennskap til bandet utover det, noen som kan oppdatere meg litt? Endret 15. januar 2008 av PiratKamerat Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Har alltid hatt lyst og høre Kinesisk/Japansk Metal Er ikke sånn alt får glad i Pantera. Likte det som liten pjokk. Jeg kan enda høre på det men det er ikke førstevalget mitt eller noe jeg slapper av med. Fastkill! Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Fastkill er fett ja Eneste japanske metallen jeg hører mye på når jeg tenker meg om Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg og. Tror ikke asiatisk metall er så fryktelig fronta. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Er ikke Sigh japansk også? Har selv aldri hørt på det. Hva syntes folket om Goatwhore egentlig? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Sigh er japanske ja, nærmere bestemt Tokyo. Check it out. Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Noen kan som ambefale meg noen band som ligner litt på Agalloch? Endret 15. januar 2008 av CareCrab Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Noen kan som ambefale meg noen band som ligner litt på Agalloch? Nei, de mangler sidestykke. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Kan jo prøve med Ulvers Kveldssanger. Akustisk og vokal, men allikevel ganske langt unna Agalloch. Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Noen kan som ambefale meg noen band som ligner litt på Agalloch? Nei, de mangler sidestykke. Har fått helt hekta på de i det siste, synd det ikke finnes noe lignende. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Kan jo prøve med Ulvers Kveldssanger. Akustisk og vokal, men allikevel ganske langt unna Agalloch. Skeptisk. Har fått helt hekta på de i det siste, synd det ikke finnes noe lignende. Ja, det er synd, men bra på samme tid. De kommer med nytt album om ikke lenge - gleder meg til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå