Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og sangen Come Clarity må være tidenes dårligste pop-metall-låt. Blir nesten kvalm av den whinete vokalen og det elendige refrenget som høres ut som noe et emo-band kunne lagd bedre.

 

Mr. Tr00boy

 

Kom fra rett kjeft hvert fall

 

Og begrunnelsen for den uttalelsen er?

 

First things first, hvorfor synes du er jeg er så "wannabe-tr00" da? Bare fordi jeg misliker en IF-låt veldig sterkt og beskriver det ganske aggresivt, betyr det ikke nødvendigvis at jeg prøver å virke så ekstremt tr00.

Lenke til kommentar
kansje fordi In flames er et lite svart svensk emo band ?

 

Hihi, moroklump du! Jeg skal si meg 100% enig i at In Flames tok steget fullt ut i retning emo sjangeren med Come Clarity plata. Personlig kan jeg ikke si at det gamle materialet deres har noe med emo å gjøre i hele tatt. Det blir hvertfall spennende å se hva det nye albumet vil høres ut som. Selv tror jeg det blir en fortsettelse på Come Clarity, dessverre. Men, det kan jo hende man blir overrasket!

Lenke til kommentar
First things first, hvorfor synes du er jeg er så "wannabe-tr00" da? Bare fordi jeg misliker en IF-låt veldig sterkt og beskriver det ganske aggresivt, betyr det ikke nødvendigvis at jeg prøver å virke så ekstremt tr00.

 

Du virka sånn på måten du skreiv det.

 

Ok, skal holde en litt mindre antagonistisk holdning neste gang ;)

Lenke til kommentar
Hvem bryr seg om noen er Troo?'

 

Jeg! Er man ikke t00 tr00 kr00, så kan man like gjerne dø!

 

Tror kanskje uttrykket "tr00" er det mest fatale jeg har hørt i nyere tid. Var det ikke noen som postet en "guide to tr00ness" eller noe lignende tidligere? Mener å huske at den var rimelig morsom :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...