Batnobbit Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Og si at Come Clarity har trøkk er jo helt fil. In flames < Dark tranqulity(?) Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Og sangen Come Clarity må være tidenes dårligste pop-metall-låt. Blir nesten kvalm av den whinete vokalen og det elendige refrenget som høres ut som noe et emo-band kunne lagd bedre. Mr. Tr00boy Kom fra rett kjeft hvert fall Og begrunnelsen for den uttalelsen er? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Og sangen Come Clarity må være tidenes dårligste pop-metall-låt. Blir nesten kvalm av den whinete vokalen og det elendige refrenget som høres ut som noe et emo-band kunne lagd bedre. Mr. Tr00boy Kom fra rett kjeft hvert fall Og begrunnelsen for den uttalelsen er? First things first, hvorfor synes du er jeg er så "wannabe-tr00" da? Bare fordi jeg misliker en IF-låt veldig sterkt og beskriver det ganske aggresivt, betyr det ikke nødvendigvis at jeg prøver å virke så ekstremt tr00. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hoi mi' ti' her tek de' tå! Skal på handletur på platekompaniet.no. Kjøpe en god del Slayer-album som jeg mener jeg burde ha, eller kjøpe Code - Nouveau Gloaming og Darkthrone - F.O.A.D. ? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 First things first, hvorfor synes du er jeg er så "wannabe-tr00" da? Bare fordi jeg misliker en IF-låt veldig sterkt og beskriver det ganske aggresivt, betyr det ikke nødvendigvis at jeg prøver å virke så ekstremt tr00. Du virka sånn på måten du skreiv det. Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 kansje fordi In flames er et lite svart svensk emo band ? Hihi, moroklump du! Jeg skal si meg 100% enig i at In Flames tok steget fullt ut i retning emo sjangeren med Come Clarity plata. Personlig kan jeg ikke si at det gamle materialet deres har noe med emo å gjøre i hele tatt. Det blir hvertfall spennende å se hva det nye albumet vil høres ut som. Selv tror jeg det blir en fortsettelse på Come Clarity, dessverre. Men, det kan jo hende man blir overrasket! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 First things first, hvorfor synes du er jeg er så "wannabe-tr00" da? Bare fordi jeg misliker en IF-låt veldig sterkt og beskriver det ganske aggresivt, betyr det ikke nødvendigvis at jeg prøver å virke så ekstremt tr00. Du virka sånn på måten du skreiv det. Ok, skal holde en litt mindre antagonistisk holdning neste gang Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Ok, skal holde en litt mindre antagonistisk holdning neste gang Hvorfor sa du det smalt fra rett kjeft? fBlikeng: Kjøp <Code> skiva! Dritt bra! Endret 15. januar 2008 av Torpern Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ok Digga virkelig de sangene de hadde på myspace'n Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ok, skal holde en litt mindre antagonistisk holdning neste gang Hvorfor sa du det smalt fra rett kjeft? Har fått inntrykk av at du prøver å virke litt tr00 nå og da, så vidt jeg kan huske. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Ensiferum Steike så god og stemningsfull viking metal. Endret 15. januar 2008 av Svinat Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Kan dere ikke holde persondiskusjonene til PM? Jeg tror ikke så mange andre her er interesserte i hva dere syns om hverandre Reaksjoner til moderering gjøres via PM. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hvem bryr seg om noen er Troo?' Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ensiferum Steike så god og stemningsfull viking metal. Bra band, men liker Turisas hakket bedre. Det beste folk/viking-metal-bandet er garantert Ásmegin. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ok Digga virkelig de sangene de hadde på myspace'n Gleder meg sykt til neste album! Simen Hestnæs har overtatt mikrofonen og han fortalte meg at de nye sangene er råbra! Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hele tr00 begrepet burde man gjøre seg ferdig med etter puberteten spør du meg... Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hvem bryr seg om noen er Troo?' Jeg! Er man ikke t00 tr00 kr00, så kan man like gjerne dø! Tror kanskje uttrykket "tr00" er det mest fatale jeg har hørt i nyere tid. Var det ikke noen som postet en "guide to tr00ness" eller noe lignende tidligere? Mener å huske at den var rimelig morsom Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Har ikke hørt på Åsmegin uenom den linken du postet en ang. Syntes ikke det hørtes så bra ut. Liker bedre Finntroll's nyste plate "Ur av Jordest Djup". Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg er faktisk veldig glad i folk og viking-metal, men Finntroll klarer jeg bare ikke å like dessverre Du bør sjekke ut hele plata til Ásmegin. Konge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå