Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilket medium/teknikker som brukes for å lage et kover er nå da ikke det viktigste. Finnes jo mange gode photoshop-kover, akkurat som det finnes mange gode maleri/tegning-kover. Man har jo de som også kombinerer grafikk og maling slik som Mastodon. Har fete kover de.

 

PS: Det In Flames koveret et garantert laget i Photoshop, riktignok med tablet(digital penn). :p

 

Forøvrig så fikk jeg bittelitt håp for at In Flames hadde lagd noe mer forskjellig fra Come Clarity når jeg såg koveret. (Men fikk dette kjapt avbekreftet når jeg hørte litt på Studio Report greiene deres som var 99% bullshit, og 1% musikk.)

Lenke til kommentar
Less is more på det Gorgoroth-albumet værtfall. Kult :)

 

Fikk Come Clarity fra en kompis til jul. Godt album, men ikke av det beste imo.

 

Jeg synes at det albumet faktisk var noe elendig, kommersiel oppgulp. Bare kjører rett på med det raskeste de klarer hele tiden. Vokalen er også ganske dårlig der i forhold til tidligere.

Lenke til kommentar
Less is more på det Gorgoroth-albumet værtfall. Kult :)

 

Fikk Come Clarity fra en kompis til jul. Godt album, men ikke av det beste imo.

 

Jeg synes at det albumet faktisk var noe elendig, kommersiel oppgulp. Bare kjører rett på med det raskeste de klarer hele tiden. Vokalen er også ganske dårlig der i forhold til tidligere.

 

Albumet har jo roligere låter, så hvordan du kan si at de bare kjører på er uforståelig for min del.

 

Come Clarity var det første In Flames-albumet jeg hørte, og det ga meg inspirasjon til å sjekke ut In Flames sine andre skiver. Likte godt det jeg hørte egentlig, skiva er grei nok den, er greit å slappe av med sånn metal også, litt mer allsang-vennlig melodisk metal som jeg liker å kalle de nye skivene deres.

 

Låtene Take This Life, Leeches og Crawl Through Knives er hvertfall meget gode på Come Clarity.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...