Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
During my endless, lonely journeys into the unknown bogs of myself, Tymah appeared from the depths, from the dark forest of the evil. Stepping on the path of darkness and death, in 2003 a demo, "The Beginning of the End" was born with the help of Shadow. Then I had found another true guy, who became the drummer, and after I had wandered through Transylvania's evil forests, in 2004 the three of us recorded the "Funeral Fog" demo, which was born by the help of Transylvanian's dark power and was dedicated to Dead. My way leads me even deeper, even closer to myself... Twilight.

Ost på høyt nivå!

Lenke til kommentar
Det er ingen dame som synger i Bolt Thrower! Det er Jo-Anne Bench på bass. Tuman har den beste dama på vokal, høyt opp på grim-skalaen. Nylig ut med nytt album: Loquitur Cum Alqo Sathanas

 

Tuman @ Myspace

Det der var faktrisk ikke så verst, men leste at vokalisten var hermafroditt, noe som gjør det litt "bob-bob" om hun kan kvalifiseres som beste kvinnelige growler.

 

Når jeg søkte etter Tymah videoer på youtube fant jeg denne. Han har tydeligvis bomma totalt ang. description osv, men det der må jeg si var veldig bra. Ligner litt på "Roots" av Sepultura, som jo var en knakende bra slutt for Max.

Noen som har noen anelse om hva bandet heter? Sangen heter mest sannsynlig "Set Me Free", men bandet er mer vrient å finne.

Vet det ikke er tråden for det, men sjangsen for å få svar i samletråden er nok lik null.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...