Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Holy Moses er også noko for dei som likar spreke damer bak mikrofonen.

Rektig. Habil tysk Thrash. Holy Moses var forøvrig et av de store høydepunktene på Infernofestivalen for 4 år siden. Herlig med et skikkelig liveband blant alle blackmetalbanda som avholder VM i Grim.

Lenke til kommentar
Holy Moses er også noko for dei som likar spreke damer bak mikrofonen.

Rektig. Habil tysk Thrash. Holy Moses var forøvrig et av de store høydepunktene på Infernofestivalen for 4 år siden. Herlig med et skikkelig liveband blant alle blackmetalbanda som avholder VM i Grim.

 

Såg den konserten, ja. Var ekstremt kjedeleg. Er nok derfor eg aldri har sjekka ut bandet i etterkant.

Lenke til kommentar
Holy Moses er også noko for dei som likar spreke damer bak mikrofonen.

 

eg [har] aldri sjekka ut [Holy Moses].

 

Jeg trekker dermed slutningen at du ikke liker spreke damer?

 

Spreke damer høyrer heime i senga, ikkje på scenen.

 

Hun er et langt vakrere skue på scenen en den gjennomsnittlige metallvokalist. Det er nok homoerotikk i metallen som det er, uten at man trenger å avskrive band fordi det ikke har langhåra menn i bar overkropp/lær i fronten.

Lenke til kommentar

Mulig, men jeg har tilgode å høre virkelig god growl fra et kvinnfolk. Det beste jeg har hørt var et doom metal band fra Tunisia (Nord-Afrika), og hun var fortsatt ikke mer enn rett over middels (lykke til med å finne noe av dem, etter at myspacen ble lagt ned og hjemmesida ble herpa tror jeg ikke det finnes på internett lenger).

Jeg er ganske "feministisk" (ikke på den måten at jeg mener kvinner bør få fordeler, men at man rett og slett slutter å se på kjønn der det ikke er 100% nødvendig, også til fordel for menn), så er ikke det.

 

Beklager lange paranteser, forresten.

 

edit: Og forresten; metal hvor growl passer inn og sex burde holdes avskilt.

Endret av Innos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...