Innos Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Tidlig Pantera har en del trøkk til den type metal å være. Proud To Be Loud er verdt å nevne da, sikkert eneste sangen jeg liker innen sjangeren. =p Endret 12. januar 2008 av Innos Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg har de gamle Pantera-albumene. Noe mer? Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Har ikke hørt noe fra Meshuggah tidligere, men den nye sangen deres som var linket av Glint, Bleed, var jo råbra. Er det noen som har noen album og anbefale? Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Bare meg som har fått øynene opp for Alcest - Souvenirs d'un autre Monde Genialt album Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Spør en gang til(ja jeg er litt utålmodig ): Noen som kan anbefale et bra Behemoth Album? Hat Thelema 6, Slaves Shall Serve og Antichristian Phenomenon (EP). Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Spør en gang til(ja jeg er litt utålmodig ):Noen som kan anbefale et bra Behemoth Album? Hat Thelema 6, Slaves Shall Serve og Antichristian Phenomenon (EP). Alle er bra Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) kan ikke gå feil med Satanica og Zos Kia Cultus Endret 12. januar 2008 av svartskog Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Demigod og Satanica. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Har ikke hørt noe fra Meshuggah tidligere, men den nye sangen deres som var linket av Glint, Bleed, var jo råbra. Er det noen som har noen album og anbefale? Nothing. (Edit: Det er et album btw.) Meshuggah er faenmeg råfett. Kan bli litt for mye mas noen ganger for min del, men det er nice med noe skikkelig trøkk inn mellom all . Endret 12. januar 2008 av xantir Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 kan ikke gå feil med Satanica og Zos Kia Cultus Hørt en del sanger fra de albumene. Jeg har til og med Uploaded noe på youtube. Ganske kule. Akkuratt slik Death Metal skal være etter min menning Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Meshuggah - Bleed ny låt Mest organiske jeg hørt fra dem. Det var jo atmosfære i dette, uten at den velkjente mekanikken deres er borte. Litt sånn, de pleide å kun være robotmusikk, og nå er det mer cyborg... Også fett at de tør å være repetive. Gleder meg til å høre full kvalitet... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Bare meg som har fått øynene opp for Alcest - Souvenirs d'un autre Monde Genialt album nydelig skive Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Spør en gang til(ja jeg er litt utålmodig ):Noen som kan anbefale et bra Behemoth Album? Hat Thelema 6, Slaves Shall Serve og Antichristian Phenomenon (EP). Demigod Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Zos Kia Cultus... beste til Behemoth... og Satanica på 2 etter den... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Mener jeg hørte om et band som het Akercoke elns en gang, men jeg finner de verken på youtube eller google nå. Er det en typo? edit: Fant nettsidenn nå, men de har ikke noe som helst på youtube. Er det noe slags death metal med noen straighte karer i dress? Endret 13. januar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Innos Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Er et metalband som heter Akercoke i hvert fall. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Er et metalband som heter Akercoke i hvert fall. Akercocke var det. Ikke Acercoke. Bare en liten c som manglet edit: Hører noe sanger på youtube nå. Høres ganske spesielt ut. Er det hvert å sjekke ut noe dresskledde satanister? Endret 13. januar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Akercocke er genialt! Sjekk ut skivene i denne rekkefølgen: 1: The Goat of Mendes 2: Choronzon 3: Words That Go Unspoken, Deeds That Go Undone 4: Antichrist Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Er Ancestor et kristent band? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Er Ancestor et kristent band? Ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå