Acrid Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Exorcist @ Myspace Detta bør da være midt i blinken for deg Bytex! Argh, så fett! Endret 11. januar 2008 av Glint Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) FANTASTISK! Takk Også fra 1986 da. Tiåret da alle de feteste synthene ble laget. David Defeis var med i bandet, han er en av mine yndlingsvokalister fra Virgin Steele og andre prosjekter. Aldri hørt om Exorcist før. Glimrende, glint. Endret 11. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Bandbildet er så grasalt fett at det har gjort seg fortjent å være på denne siden også. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Denne musikken må da ha skremt vettet av Maiden og Metallica-fansen på den tida. Herlige greier. Men siden de var "underground" hørte vel neppe mainstream metal-folka mye om dem. Endret 11. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Er den nye cden til Ulver å anbefale? Vet det ikke er metal nå lengre, men siden det har vært det tenker jeg at jeg kan spørre. Absolutt, flott skive. Hvis du liker de par foregående skivene er det bare å handle ihvertfall. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg trodde heller ikke Venom var black metal, men at skiva "Black Metal" ga navn på genren. Takk, endelig en som skjønner hva jeg mener. Jeg skjønner også hva du mener, men du har like fullt feil for det Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Sjanger fjas! SILENCE! I kill you!!! Endret 11. januar 2008 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hmm.. hører på Pleasure to Kill nå, kanskje jeg skal ta den etterpå Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Denne musikken må da ha skremt vettet av Maiden og Metallica-fansen på den tida.Herlige greier. Men siden de var "underground" hørte vel neppe mainstream metal-folka mye om dem. Bah, du behøver ikke dra mainstream beskyldninger på alle bare for du har funnet noen band ingen har hørt. Det finnes like mange ukjente underground band som det er kinesere i Kina, og sjangsen er minimal for at noen av oss er felles fan av et av disse banda. Hvor mange er det som har hørt Negurã Bunget fra Romania, Iuvenes fra Italia eller Eternal Majesty fra Frankrike? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Har ikke hørt Eternal Majesty, men har hørt de 2 andre.. har forøvrig også hørt Exorcist før... Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hmm.. hører på Pleasure to Kill nå, kanskje jeg skal ta den etterpå Pleasure To Kill er barsk. Extreme Aggression er ikkje like barsk, men for all del ei knallgod plate. Coveret er spesielt ræva. Ser ikkje ut som ei god plate. Denne musikken må da ha skremt vettet av Maiden og Metallica-fansen på den tida.Herlige greier. Men siden de var "underground" hørte vel neppe mainstream metal-folka mye om dem. Bah, du behøver ikke dra mainstream beskyldninger på alle bare for du har funnet noen band ingen har hørt. Det finnes like mange ukjente underground band som det er kinesere i Kina, og sjangsen er minimal for at noen av oss er felles fan av et av disse banda. Hvor mange er det som har hørt Negurã Bunget fra Romania, Iuvenes fra Italia eller Eternal Majesty fra Frankrike? Få har høyrt om Whiplash, Hobbs Angel Of Death, Soothsayer og Infernäl Mäjesty. Band som lett hamlar opp med dei aller største. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Har ikke hørt Eternal Majesty, men har hørt de 2 andre.. har forøvrig også hørt Exorcist før... Godt gjort! Eternal Majesty er min favoritt over de tre nevnte. Tenker da spessielt på debutalbumet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hmm.. hakke hørt Soothsayer... Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Så noen "Anal Cunt" 'låter' på Youtube i dag. Vet ikke hva jeg skal si. Rart. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Hmm.. hakke hørt Soothsayer... Aiai! Få tak i Have A Good Time ASAP. Here! Endret 12. januar 2008 av Neslepaks Lenke til kommentar
Innos Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Når vi er inne på undervurderte thrash metal-band; Massacra. Top noch fransk thrash fra slutten av 80- til begynnelsen av 90-tallet. Grenser riktignok til death, men det bør ikke stoppe noen. Myspace Albumene Final Holocaust og Enjoy the Violence er album alle som liker sjangeren må høre. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jepp. Same med Agressors Neverendig Destiny og Demolitons Hammer to perler. Brutalt bra! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Gromskive. Kreator = WIN Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jaggu! Kreator er triveleg til og med Coma Of Souls. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå