Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er fullstendig ute av stand til å ta folk som mener first wave black metal ikke er black metal seriøst.

 

Den er forresten tykkere også.

 

Så du klarer ikke at andre har andre meninger en deg? Jeg mener da at First wave black metal var thrash metal med et satanisk image og ikke det man kan virkelig kalle for black metal siden det var det Mayhem som startet med.

Lenke til kommentar
Jeg er fullstendig ute av stand til å ta folk som mener first wave black metal ikke er black metal seriøst.

 

Den er forresten tykkere også.

 

Så du klarer ikke at andre har andre meninger en deg? Jeg mener da at First wave black metal var thrash metal med et satanisk image og ikke det man kan virkelig kalle for black metal siden det var det Mayhem som startet med.

Blir meningsløst å diskutere på den måten når det er såpass annerkjernt at Venom og Bathory "startet" bm. Vil nærmest sammenligne det med holocaustnektelse.

Lenke til kommentar
Jeg er fullstendig ute av stand til å ta folk som mener first wave black metal ikke er black metal seriøst.

 

Den er forresten tykkere også.

 

Så du klarer ikke at andre har andre meninger en deg? Jeg mener da at First wave black metal var thrash metal med et satanisk image og ikke det man kan virkelig kalle for black metal siden det var det Mayhem som startet med.

Blir meningsløst å diskutere på den måten når det er såpass annerkjernt at Venom og Bathory "startet" bm. Vil nærmest sammenligne det med holocaustnektelse.

 

Har aldri nektet på at de ikke "startet" bm som du kan se hvis du leser i mine innlegg, jeg mener bare at Venom ikke spiller Black Metal.

Lenke til kommentar

"Metal Church er ikke power metal fordi de ikke høres ut som Stratovarius, Rhapsody, Sonata Arctica etc."

 

Sitter og hører på Exorcist (USA) nu. Utrolig fett band, en blanding av speed metal og okkult heavy metal. Skiva "Nightmare Theatre" anbefales på det aller sterkeste. Dessuten står de for et av metalhistoriens tøffeste bandbilder:

 

1836photokt4.jpg

Endret av Glint
Lenke til kommentar
Jeg er fullstendig ute av stand til å ta folk som mener first wave black metal ikke er black metal seriøst.

 

Den er forresten tykkere også.

 

Så du klarer ikke at andre har andre meninger en deg? Jeg mener da at First wave black metal var thrash metal med et satanisk image og ikke det man kan virkelig kalle for black metal siden det var det Mayhem som startet med.

Blir meningsløst å diskutere på den måten når det er såpass annerkjernt at Venom og Bathory "startet" bm. Vil nærmest sammenligne det med holocaustnektelse.

 

Har aldri nektet på at de ikke "startet" bm som du kan se hvis du leser i mine innlegg, jeg mener bare at Venom ikke spiller Black Metal.

Som Bytex sier; Venom skal ikke bli degradert bare fordi de ikke er like harde som dagens black metal-band. Uansett så har vi et skille innnad i black metal vi kan benytte oss av - første og andre bølge. Venom er i første, Mayhem i andre.

Lenke til kommentar
"Metal Church er ikke power metal fordi de ikke høres ut som Stratovarius, Rhapsody, Sonata Arctica etc."

 

Sitter og hører på Exorcist (USA) nu. Utrolig fett band, en blanding av speed metal og okkult heavy metal. Skiva "Nightmare Theatre" anbefales på det aller sterkeste. Dessuten står de for et av metalhistoriens tøffeste bandbilder:

 

Danke schön. Ser at det er same gitaristen som var i Piledriver. Da MÅ det vere bra.

 

MySpace her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...