Lurvefranzen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Pokker i vold, den fikk jeg ikke med meg. Sorry for OT. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Lagt ut på NRK Nett-TV. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Lagt ut på NRK Nett-TV. Har aldri sett på det før, men det er de samme gamle gutta, så det er sikekrt festlig. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Sånn helt seriøst, La Sanie des siècles (elns) av Peste Noire er dritbra Jeg elsker det. Låta Dueil angoisseus er den beste. Blandigen av den hinsides sjuke vokalen og akustiske gitaren er heftig. Hør hylet på 2:57. Det er episk! Jeg har ikke albumet, så jeg skal ikke uttale meg om det faktisk er slik tittelen er skrevet på de fysiske skivene, men på korrekt fransk skal det være Deuil Angoisseux. Det er helt klart min favorittlåt fra PN. Jeg elsker de akustiske partiene, og håper at de spiller den låta live om halvannen uke. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Du må høre den plata før du drar på konserten. Få med deg om han klarer hylet, hvis de spiller den sangen. Den er riktig taget forresten, så det er nok PN som har en liten leif. edit: Det er min foavorittlåt fra PN og! Endret 9. januar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva fikk deg til å tro at jeg ikke har hørt musikken? Jeg eier bare ikke musikken i fysisk CD-format. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Hva fikk deg til å tro at jeg ikke har hørt musikken? Jeg eier bare ikke musikken i fysisk CD-format. D'oh, er litt trøtt, så jeg fikk ikke helt med meg sammenhengen edit: Vokalisten i Iniquity er kakemonster Endret 10. januar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hadde ikke hørt dem før, sjekket ut dem på MySpace - ble positivt overrasket. Stilig design på MySpace-siden, til MySpace å være. Hvilket album er å anbefale? Det nyeste? Mine favoritter er Supervillain Outcast og 666 International. Det er de særeste albumene dems, så forvent alt. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hva synes folk om necrophagis, da? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Har fått skikkelig sansen for Iniquity - Grime i det siste. Ganske god plate. Veldig ulikt meg egentlig, fordi jeg pleier ikke å like den type daumetall, med skikkelig uforståelig, kakemonster-vokal. The Bullets Breath er en barsk sang. http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...iendID=39973732 Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Har fått skikkelig sansen for Iniquity - Grime i det siste. Ganske god plate. Veldig ulikt meg egentlig, fordi jeg pleier ikke å like den type daumetall, med skikkelig uforståelig, kakemonster-vokal. The Bullets Breath er en barsk sang. http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...iendID=39973732 Det der var ganske fett, selv om jeg ikke er så veldig glad i Death metal. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Har fått skikkelig sansen for Iniquity - Grime i det siste. Ganske god plate. Veldig ulikt meg egentlig, fordi jeg pleier ikke å like den type daumetall, med skikkelig uforståelig, kakemonster-vokal. The Bullets Breath er en barsk sang. http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...iendID=39973732 Det der var ganske fett, selv om jeg ikke er så veldig glad i Death metal. Vokalen er jo det beste da Grahh wrahh grwahh wrahhh wrahh Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Blir fort lei den type wøøøøøøøwøwøwøøwøwøøø graaawawawawaaaa vokal. Liker ikke sånn dødsmetall. Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Nile er noe av det eneste dødsmetall bandet jeg har hørt skikkelig på, men så er jo det et kongeband. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Blir fort lei den type wøøøøøøøwøwøwøøwøwøøø graaawawawawaaaa vokal. Liker ikke sånn dødsmetall. Da er det bare å la vær å høre på da. Jeg digger det jeg. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ha ha, mange daumetall videoer som er direkte harry. Forresten så ser jeg at Sickening Horror er på mange årets plate 2007 lister, må si meg enig der. Lenke til kommentar
aemil Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 DHG, Asker, 7 Mars om de har vokalist. Jeg stiller! Avlyst er jeg redd. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 DHG, Asker, 7 Mars om de har vokalist. Jeg stiller! Avlyst er jeg redd. Yes så det nå. Hadde vært knall Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Har vært på deathmetaljakt i det siste. Autopsy har vist seg å være riktig så bra. Noen som har kunne foreslå noen gode platekjøp i den gården? Edit: Repulsion er også fett. Endret 10. januar 2008 av PiratKamerat Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Blir fort lei den type wøøøøøøøwøwøwøøwøwøøø graaawawawawaaaa vokal. Liker ikke sånn dødsmetall. Jeg og, men av en eller annen grunn liker jeg akkurat dette bandet og spesielt vokalen. Kanskje fordi den er så ekstremt overgrowla. Jeg synes faktisk at det meste annet daumetall er kjipt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå