loathsome Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Sånn helt seriøst, La Sanie des siècles (elns) av Peste Noire er dritbra Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kjøpte meg The Codex Necro. Hoho, stilig album. Veldig godt album det. Eschaton fungerer også greit, men den er mindra kaotisk enn The Codex Necro. Between Shit and Piss We Are Born er en dritfet låt. Jeg liker Eschaton albumet bedre enn The Codex Necro. Som du sier, Between Shit and Piss We Are Born er konge Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg liker "Domine Non Es Dignus" ganske godt. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja, men ikkje av musikalsk kvalitet eller smak. Nettopp! Og det var det jeg mente med hva man legger i ordet "kvalitet" Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Fastkill skuffar ikkje på Nuclear Thrashing Attack. Knall som berre det. Nå ventar eg på ei ny Violator-skive. EDIT: Da har me misforstått kvarandre gjennom dei to siste sidene, Knut. Endret 9. januar 2008 av Neslepaks Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 EDIT: Da har me misforstått kvarandre gjennom dei to siste skivene, Knut. Vi har nok det. Vi er enige når vi forstår hverandre. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Fem veker igjen. Dæven, det blir bra. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Du kan ikke kalle deg selv en ekte metall fan hvis ikke f.eks seek and destroy for deg til å headbange littegrann ihvertfall !! metallica er et helt greit metal band men noen fete riff men også mye crap .. Endret 9. januar 2008 av Addan Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du kan ikke kalle deg selv en ekte metall fan hvis ikke f.eks seek and destroy for deg til å headbange littegrann ihvertfall !! metallica er et helt greit metal band men noen fete riff men også mye crap .. Alle kan kalle seg et ordentlig metalfan om de hører på flere band innenfor metal. Han elsker musikken og bruker mye penger på album. Man må ikke like det og det bandet for å være et ordentlig metalfan. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 DHG, Asker, 7 Mars om de har vokalist. Jeg stiller! Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hadde ikke hørt dem før, sjekket ut dem på MySpace - ble positivt overrasket. Stilig design på MySpace-siden, til MySpace å være. Hvilket album er å anbefale? Det nyeste? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Sånn helt seriøst, La Sanie des siècles (elns) av Peste Noire er dritbra Peste Noire er knallbra... gleder meg no jævlig til konserten nå! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Sånn helt seriøst, La Sanie des siècles (elns) av Peste Noire er dritbra Jeg elsker det. Låta Dueil angoisseus er den beste. Blandigen av den hinsides sjuke vokalen og akustiske gitaren er heftig. Hør hylet på 2:57. Det er episk! Sånn helt seriøst, La Sanie des siècles (elns) av Peste Noire er dritbra Peste Noire er knallbra... gleder meg no jævlig til konserten nå! HVOR?!!!11 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 De klarer ikke akuratt å gjøre det samme live. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 De klarer ikke akuratt å gjøre det samme live. Er da ikke så vanskelig å ta det skriket på 2:57. Bare trøkke alt du kan så kommer det mye rart ut av munnen. Iv'e tried :!: Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Betong 19 januar... Jepp https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=809025 Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ut i vår hage imponerar igjen. Ha-ha! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Ut i vår hage imponerar igjen. Ha-ha! What - Har det begynt igjen!? :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå