Olum Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg begynner å bli litt lei all sjangerhoringa nå jeg... Forsåvidt enig der. Og metal-archives.com er en veldig brukbar side som nevnt tidligere her. De har vel en database på flere 10.000er av band. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Ja, men mange band har forskjellig sjanger på platene. Jeg trenger en side som viser sjangeren på albumet og ikke bare artisten (: Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Forbanna stilig kostyme Atilla hadde. Synd jeg gikk glipp av dag 1 på Motstøy, hadde likt å sett Mayhem og Keep of Kalessin.. =/ Men fikk møte Atilla, Hellhammer, Necrobutcher, Demonaz, Abbath, Apollyon, Horgh og Frost da. Det var sinnsykt fett. Tok en del bilder med dem etc.. =) Ikke nok med det, spiste middag med Abbath også. : D Forøvrig jævlig bra festival, likte ikke A.C.T og Pain of Salvation så mye, men 1349 og Immortal sparka jævlig hardt. Vi går faen meg på samme skole. Fantastisk. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 en kamerat av meg med forst og atilla på motsøy sykt rart og se frost sånn selv var jeg vandt til og se han med katte øyne i satyricon jeg da Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 KSE konserten er den beste konserten jeg har vært på noen gang. Allsangen på The End of Heartache var noe av det største jeg har opplevd på en konsert. Helt fantastisk. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 KSE konserten er den beste konserten jeg har vært på noen gang. Allsangen på The End of Heartache var noe av det største jeg har opplevd på en konsert. Helt fantastisk. Kva er KSE? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Killswitch Engage, et raskt søk på BNR ga det svaret, nok om det nå skal jeg høre på nyeste Impaled Nazarene Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Killswitch! Å dæven, det er drit. Imp.Naz, ja. Ventar til den er i butikken. Pro Patria Finlandia var slettes ikkje verst. Blir nok bra! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Killswitch! Å dæven, det er drit. Imp.Naz, ja. Ventar til den er i butikken. Pro Patria Finlandia var slettes ikkje verst. Blir nok bra! Killswitch går da fint ann å høre på, men det er mange bedre band der ute. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Tilbake fra Behemoth-konserten nå.. En av de råeste konsertene jeg har vært på, stod foran gjennom alle bandene. =) Lyfthrasyr og Kataklysm var dritbra, beste oppvarmingen jeg har vært borte i. Aborted sugde imo. Behemoth tok av.. Spilte mange godsanger, men savnet Ceremony of Shiva og No Sympathy For Fools. Forøvrig en jævlig grisete konsert, Nergal, bassisten og gitaristen spytta blod utover publikum etc.. =P Veldig artig konsert. Vi går faen meg på samme skole. Fantastisk. Oi oi, såpass. Klasse? ^^ Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Bjørnar Erevik Nilsen har gjort det igjenn! først med Black Hole Generator, og nå med vulture industries. Har bare hørt første sangen på VI's nye plate , men er allerede overbevist. Hører også mange likheter: mange av riffene og melodiene høres ganske kjente ut --(ikke samme stykke, men lik fiolinavsluttning på VI-Pills Of Conformity og BHG-THe age of anxiety)-- . Og selvfølgelig har VI like bra vokal Endret 10. oktober 2007 av svartskog Lenke til kommentar
ersa Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Vulture Industries' skive er meget bra. På coveret gjør skuespilleren Helge Jordal en god jobb. Lenke til kommentar
huf Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Skiva er forbaska bra som eg har sagt før. Variert med god atmosfære. Glimrande musikk frå ende til anna, rett og slett. Endret 10. oktober 2007 av huf Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ja di har fått til samme "Gloomy" følelse som BHG. liker denne skiven bedre og bedre. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) på metal-archives står de bare som "experimental metal", noen som har noe mer å si som kan utdype dette? Endret 10. oktober 2007 av NiXx Lenke til kommentar
huf Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Tja, du kan lese over denne anmeldelsen. Dei påpeikar for eks. korrekt at vokalen til Mr. Nilsen likar svært på Garm sin vokal på Sham Mirrors. Noko som ikkje er ein dårlig ting imo. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hørtes gromt ut, skal sjekke de ut asap. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Anaal Nathrakh har lagt ut hele The Final Absolution-låta på myspacen sin: http://www.myspace.com/anaalnathrakh Og på FETO Records sin myspace får man høre Screaming of the Unborn: http://www.myspace.com/fetorecordsrock Høres igrunn mye bedre ut enn jeg frykta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå