Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Tungmetall som i heavy-metal er jo mitt uttrykk om metal generelt, altså ordets opprinnelige mening.

 

hadde en fyr spurt meg om heavy-metal ville jeg ha spurt han ut om hva slags heavy-metal?

early?new-wave?thrash?black?

 

Nei, du skjønner meg ikke.

 

10 tonn er heavy, men 1 tonn er også heavy.

geddit?

 

Ja selvfølgelig er Manowar (10 tonn) TYNGRE, men man kan enda bruke karakteristikken TUNG, om det, selv om Manowar's 10 tonn er tyngre enn LZs 1 tonn.

 

Nei ser man det, gutten kan jo telle også! Utrolig hvordan dere sporer av her.

 

 

Skjerpings, få litt personangrep og humor inn, så skal jeg lese en hel bibel om det.

 

 

beklager men jeg ofrer ikke søvn for å more en eller annen fyr som bruker en sang som personlig nick, da tar jeg heller og prøver å få en person til å skjønne hva jeg mener med utsagnene mine.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, du skjønner meg ikke.

 

10 tonn er heavy, men 1 tonn er også heavy.

geddit?

 

Ja selvfølgelig er Manowar (10 tonn) TYNGRE, men man kan enda bruke karakteristikken TUNG, om det, selv om Manowar's 10 tonn er tyngre enn LZs 1 tonn.

 

Nei ser man det, gutten kan jo telle også! Utrolig hvordan dere sporer av her.

 

 

Skjerpings, få litt personangrep og humor inn, så skal jeg lese en hel bibel om det.

 

Jeg gjentar meg selv; Hvorfor ikke holde deg unna, når du ikke ha noe bedre å komme med.

Lenke til kommentar
I morgen skal jeg prate med gutta på skolen og spørre: "hva er heavy metal, og hvilke band spiller det?" Så skal jeg se hva slags svar jeg får og poste det her i morgen ;)

 

 

Da får du masse svar om at det er en undersjanger, ingen tvil om det, men bare fordi at mange mener at det har blitt en undersjanger, så overbeviser ikke det meg om at jeg ikke har rett om at heavy - metal er et begrep om metal generelt.

 

 

og jo værsågod, bør vel legge meg snart jeg også så ikke madammen blir gal av tastatur klapringa.

Endret av NiXx
Lenke til kommentar
Nei, du skjønner meg ikke.

 

10 tonn er heavy, men 1 tonn er også heavy.

geddit?

 

Ja selvfølgelig er Manowar (10 tonn) TYNGRE, men man kan enda bruke karakteristikken TUNG, om det, selv om Manowar's 10 tonn er tyngre enn LZs 1 tonn.

 

Nei ser man det, gutten kan jo telle også! Utrolig hvordan dere sporer av her.

 

 

Skjerpings, få litt personangrep og humor inn, så skal jeg lese en hel bibel om det.

 

Jeg gjentar meg selv; Hvorfor ikke holde deg unna, når du ikke ha noe bedre å komme med.

 

Har ikke jeg like mye rett til å suse rundt og snakke dritt i tråden, som deg?

 

 

Tungmetall som i heavy-metal er jo mitt uttrykk om metal generelt, altså ordets opprinnelige mening.

 

hadde en fyr spurt meg om heavy-metal ville jeg ha spurt han ut om hva slags heavy-metal?

early?new-wave?thrash?black?

 

Nei, du skjønner meg ikke.

 

10 tonn er heavy, men 1 tonn er også heavy.

geddit?

 

Ja selvfølgelig er Manowar (10 tonn) TYNGRE, men man kan enda bruke karakteristikken TUNG, om det, selv om Manowar's 10 tonn er tyngre enn LZs 1 tonn.

 

Nei ser man det, gutten kan jo telle også! Utrolig hvordan dere sporer av her.

 

 

Skjerpings, få litt personangrep og humor inn, så skal jeg lese en hel bibel om det.

 

beklager men jeg ofrer ikke søvn for å more en eller annen fyr som bruker en sang som personlig nick, da tar jeg heller og prøver å få en person til å skjønne hva jeg mener med utsagnene mine.

 

Nei ser man det. Jeg har heller en sang som brukernavn eller det som høres ut som en gammel hundekjeks, som vil si; ditt brukernavn.

Endret av Moonshield
Lenke til kommentar
I morgen skal jeg prate med gutta på skolen og spørre: "hva er heavy metal, og hvilke band spiller det?" Så skal jeg se hva slags svar jeg får og poste det her i morgen ;)

 

 

Da får du masse svar om at det er en undersjanger, ingen tvil om det, men bare fordi at mange mener at det har blitt en undersjanger, så overbeviser ikke det meg om at jeg ikke har rett om at heavy - metal er et begrep om metal generelt.

 

 

og jo værsågod, bør vel legge meg snart jeg også så ikke madammen blir gal av tastatur klapringa.

 

Jepp. Jeg har forstått at LZ er gammal heavy metal, men jeg ble litt overrasket i starten av denne diskusjonen hvor du skrev helt konret og direkte at både LZ, Anal Nattdrakt, Iron Maiden og Vader var heavy metal. De er kanskje fra heavy metals opprinnelse, men å kalle dem 100 % heavy metal direkte ut blir jo en stor feil.

 

Du får ellers ha en god natt og håper du drømmer søtt om heavy metal.

Lenke til kommentar
Takker så meget for et langt og hyggelig foredrag om sjangere....

boring_lecture.jpg

god natt

 

 

Brura nederst til høyre er våken enda, er jo et godt tegn.

 

Tror nok vintermåne skjønner det, for det er jo det han prøver å overbevise meg med, om at jeg tar feil.

 

men poenget mitt er at heavy-metal er metal generelt, hans er at det har blitt en undersjangre med band som manowar, såvidt som jeg har skjønt det, kast kjeks på meg om jeg har misforstått.

post-132512-1199673692.jpg + post-132512-1199673706_thumb.png

 

 

Nå mente jeg hans personlige ytring, så: *reflects the massive crackers using bullet-time*.

Lenke til kommentar
Nei, du skjønner meg ikke.

 

10 tonn er heavy, men 1 tonn er også heavy.

geddit?

 

Ja selvfølgelig er Manowar (10 tonn) TYNGRE, men man kan enda bruke karakteristikken TUNG, om det, selv om Manowar's 10 tonn er tyngre enn LZs 1 tonn.

 

Nei ser man det, gutten kan jo telle også! Utrolig hvordan dere sporer av her.

 

 

Skjerpings, få litt personangrep og humor inn, så skal jeg lese en hel bibel om det.

 

Jeg gjentar meg selv; Hvorfor ikke holde deg unna, når du ikke ha noe bedre å komme med.

 

Har ikke jeg like mye rett til å suse rundt og snakke dritt i tråden, som deg?

 

Jeg håper virkelig at du lager en meningsmåling på om jeg snakker bare dritt i denne tråden!

Lenke til kommentar
I morgen skal jeg prate med gutta på skolen og spørre: "hva er heavy metal, og hvilke band spiller det?" Så skal jeg se hva slags svar jeg får og poste det her i morgen ;)

 

 

Da får du masse svar om at det er en undersjanger, ingen tvil om det, men bare fordi at mange mener at det har blitt en undersjanger, så overbeviser ikke det meg om at jeg ikke har rett om at heavy - metal er et begrep om metal generelt.

 

 

og jo værsågod, bør vel legge meg snart jeg også så ikke madammen blir gal av tastatur klapringa.

 

Jepp. Jeg har forstått at LZ er gammal heavy metal, men jeg ble litt overrasket i starten av denne diskusjonen hvor du skrev helt konret og direkte at både LZ, Anal Nattdrakt, Iron Maiden og Vader var heavy metal. De er kanskje fra heavy metals opprinnelse, men å kalle dem 100 % heavy metal direkte ut blir jo en stor feil.

 

Du får ellers ha en god natt og håper du drømmer søtt om heavy metal.

 

 

De er det, fordi alle er metal som man kjennetegner sjangeren i dag, det er hva jeg mener, men jau.

 

sov nå så du får kommet deg på skolen bølle frø!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...