Saddlefall Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 5 nye låter fra det nye Woods of Ypres albumet! http://www.myspace.com/woodsofypres Lenke til kommentar
JonasPonas Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 1. Van Halen er heavy metal, litt slapp hevy metal da. 2. Offisiel side Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Noen andre her som har et forhold til Entombed her? Disse svenskene var personlig min inngangsbillett til metallverden og har fulgt med siden. Synes forøvrig Wolverine Blues, Clandestine, Serpent Saints og To ride shoot straight and speak the truth er deres beste. Edit: Ops, må ikke glemme Uprising Endret 5. januar 2008 av PiratKamerat Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 1. Van Halen er heavy metal, litt slapp hevy metal da.2. Offisiel side På den siden du linker står det jo svart på hvitt at det er en fanside da. Det her er den offisielle. Hva var poenget med posten egentlig? Lenke til kommentar
Katten med støvlene Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Noen andre her som har et forhold til Entombed her? Disse svenskene var personlig min inngangsbillett til metallverden og har fulgt med siden. Synes forøvrig Wolverine Blues, Clandestine, Serpent Saints og To ride shoot straight and speak the truth er deres beste. Ganske mange vil jeg tro. 'Left Hand Path' er blant noen av de beste debuten jeg noengang har hørt. Synd at de ikke fortsatte i samme sporet. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Synes Entombed har langt mer egenart med death 'n roll stilen sin enn de tidlige deathmetal greiene Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Gleder meg til Hove nå, gikk til spontankjøp av nyeste til Primordial(To the namless dead) her. Syntes det var skikkelig fettetøft. http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...iendID=49775189 Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Synes Entombed har langt mer egenart med death 'n roll stilen sin enn de tidlige deathmetal greiene Enig. Gleder meg som faen til ny plate! Skummelt at de har kommet opp med nytt matriale så kort etter Serpent Saints! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Left Hand Path og Clandestine er ufatteleg bra. Wolverine Blues er også ei OK skive, men det er langt opp til dei to før. Konserten på HITS var krem. Det nyare har eg ikkje sjekka ut. Har ei skive ved namn Same Difference - den er drit. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Folk her som liker Marduk? Virker ganske bra. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Har bare hørt albumet "World Funeral", men det er ikke ille. Ganske tøft egentlig. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Gleder meg til Hove nå, gikk til spontankjøp av nyeste til Primordial(To the namless dead) her. Syntes det var skikkelig fettetøft. http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...iendID=49775189 Fjorårets beste skive, med Marduks Rom 5:12 hakk i hel... Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Folk her som liker Marduk? Virker ganske bra. Er sikkelig glad i Marduk ja. Har den sistemånden skiftet fullstendig musikksmak. Hører bare på metal nå hvor av 3/4 er BM, og Marduk var vel egentlig den første BM,en jeg likte. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg har hørt en skive. Funka helt greit liksom. Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Folk her som liker Marduk? Virker ganske bra. Er sikkelig glad i Marduk ja. Har den sistemånden skiftet fullstendig musikksmak. Hører bare på metal nå hvor av 3/4 er BM, og Marduk var vel egentlig den første BM,en jeg likte. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Left Hand Path og Clandestine er ufatteleg bra. Wolverine Blues er også ei OK skive, men det er langt opp til dei to før. Konserten på HITS var krem. Det nyare har eg ikkje sjekka ut. Har ei skive ved namn Same Difference - den er drit. Ojda! Same Difference er du ikke akkurat alene om å mislike. Har faktisk til gode å høre et godt ord om den. Bandet selv liker den ikke engang. Kan vel si den er Entombeds Cold Lake. Myspacen deres er heldigvis fylt til randen med ferske gode låter. http://www.myspace.com/serpentsaints Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Nå er jeg langt fra en ekspert men syns Panzer Division Marduk er ei bra skive Den hørtes bra ut i mine ører i hvertfall. Endret 6. januar 2008 av andyboy92 Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...iendid=55016317 Hvis noen har hørt om disse er jeg imponert. Et av verdens mest skittene band! Rått! Hvis du ikke blir frelst er du ikke metal Imo. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg hørte et par Celtic Frost-låter på youtube nå. Hvilken skive er å anbefale? hehe...offisiell merch: Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Beste skiva til Marduk IMO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå