Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre her som har et forhold til Entombed her? Disse svenskene var personlig min inngangsbillett til metallverden og har fulgt med siden. :love: Synes forøvrig Wolverine Blues, Clandestine, Serpent Saints og To ride shoot straight and speak the truth er deres beste.

Edit: Ops, må ikke glemme Uprising

Endret av PiratKamerat
Lenke til kommentar
Noen andre her som har et forhold til Entombed her? Disse svenskene var personlig min inngangsbillett til metallverden og har fulgt med siden. :love: Synes forøvrig Wolverine Blues, Clandestine, Serpent Saints og To ride shoot straight and speak the truth er deres beste.

Ganske mange vil jeg tro. 'Left Hand Path' er blant noen av de beste debuten jeg noengang har hørt. Synd at de ikke fortsatte i samme sporet.

Lenke til kommentar
Synes Entombed har langt mer egenart med death 'n roll stilen sin enn de tidlige deathmetal greiene

Enig. ;) Gleder meg som faen til ny plate! Skummelt at de har kommet opp med nytt matriale så kort etter Serpent Saints!

Lenke til kommentar
Left Hand Path og Clandestine er ufatteleg bra. Wolverine Blues er også ei OK skive, men det er langt opp til dei to før. Konserten på HITS var krem.

Det nyare har eg ikkje sjekka ut. Har ei skive ved namn Same Difference - den er drit.

Ojda! Same Difference er du ikke akkurat alene om å mislike. Har faktisk til gode å høre et godt ord om den. Bandet selv liker den ikke engang. Kan vel si den er Entombeds Cold Lake. :ermm:

Myspacen deres er heldigvis fylt til randen med ferske gode låter. :thumbup:

http://www.myspace.com/serpentsaints

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...