Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Ahh, har vært på "bandjakt" (prøvd å finne flere band i en musikksjanger jeg liker, technical death metal/death metal i dette tilfellet), og har funnet et par band jeg synes er utrolig gode nå: Gorod og Psycroptic! :D

Noen flere som hører på disse, eller kanskje har mer å anbefale i samme sjanger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva skjedde med forslaget mitt, da? "Vintermåne" .. skuff, altså.

Ah. Synes det hørtes litt ev0lz ut :p

Syntes ikke mitt navn hørtes ev0lz ut. Synes forslaget til loatsome hørtes veldig ev0lz ut og derfor valgte jeg og ikke bruke det.

"The Darkening Of My Child From Within The Shadows You Shall Be Born Upon"

Lenke til kommentar

Et par innlegg med off-topic om advarselsgraf, retningslinjer for signatur, m.m., er fjernet. Vennligst hold dere til trådens tema. :)

Spørsmål vedrørende forumet kan gjøres i "Tilbakemeldinger om forumet".

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding)

Lenke til kommentar
Finnes det noe god prog der ute? Tenker noe i stilen til Green Carantion - Light of day, day of darkness.

Har Camel, Rush, Opeth, Dream Theater, Symphony X, Queensryche, Liquid Tension Experiment og noe av soloprosjektene til Derek Sherinian.

Circus Maximus, Pagan's mind, Tool, Time Requiem, Pain of Salvation, Porcupine Tree. Riverside, Mastodon, IQ,

Lenke til kommentar
Finnes det noe god prog der ute? Tenker noe i stilen til Green Carantion - Light of day, day of darkness.

Har Camel, Rush, Opeth, Dream Theater, Symphony X, Queensryche, Liquid Tension Experiment og noe av soloprosjektene til Derek Sherinian.

Circus Maximus, Pagan's mind, Tool, Time Requiem, Pain of Salvation, Porcupine Tree. Riverside, Mastodon, IQ,

Pagans mind er vel mer power metal og Mastodon er grunge.

Lenke til kommentar

Pagans mind er vel mer power metal og Mastodon er grunge.

Begge bandene har progressive elementer hvis du hører etter, Selv om det er lite prog i den nyeste plata til Pagan's mind.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...