akristina92 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ahh, har vært på "bandjakt" (prøvd å finne flere band i en musikksjanger jeg liker, technical death metal/death metal i dette tilfellet), og har funnet et par band jeg synes er utrolig gode nå: Gorod og Psycroptic! Noen flere som hører på disse, eller kanskje har mer å anbefale i samme sjanger? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Her er navneforslaget fra recent pics-tråden ""The Darkening Of My Child From Within The Shadows You Shall Be Born Upon"?" Høres ut som en Bal-Sagoth låt. Endret 4. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hva skjedde med forslaget mitt, da? "Vintermåne" .. skuff, altså. Ah. Synes det hørtes litt ev0lz ut Syntes ikke mitt navn hørtes ev0lz ut. Synes forslaget til loatsome hørtes veldig ev0lz ut og derfor valgte jeg og ikke bruke det. "The Darkening Of My Child From Within The Shadows You Shall Be Born Upon" Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Burde kalt deg "Månestråle". Og ja, tøffeste growlinga finns i doom. Mourning Beloveth og Ahab er strålende eksempler. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 En slags BM Dokumentar http://www.youtube.com/watch?v=coTTLuqfZwk Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Crowbar har den tøffeste growlinga! Gorod Psycroptic Endret 4. januar 2008 av Dr. Jacoby Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Et par innlegg med off-topic om advarselsgraf, retningslinjer for signatur, m.m., er fjernet. Vennligst hold dere til trådens tema. Spørsmål vedrørende forumet kan gjøres i "Tilbakemeldinger om forumet". (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Det er jo Mikael Åkerfeldt som har den tøffeste growlingen da. Stort sett den neste jeg liker. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Finnes det noe god prog der ute? Tenker noe i stilen til Green Carantion - Light of day, day of darkness. Har Camel, Rush, Opeth, Dream Theater, Symphony X, Queensryche, Liquid Tension Experiment og noe av soloprosjektene til Derek Sherinian. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Finnes det noe god prog der ute? Tenker noe i stilen til Green Carantion - Light of day, day of darkness. Har Camel, Rush, Opeth, Dream Theater, Symphony X, Queensryche, Liquid Tension Experiment og noe av soloprosjektene til Derek Sherinian. Circus Maximus, Pagan's mind, Tool, Time Requiem, Pain of Salvation, Porcupine Tree. Riverside, Mastodon, IQ, Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Har hørt Tool, og synes virkelig ikke at det var så bra som folk skal ha det til. Ikke ligner det noe særlig på Green Carnation heller. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Finnes det noe god prog der ute? Tenker noe i stilen til Green Carantion - Light of day, day of darkness. Har Camel, Rush, Opeth, Dream Theater, Symphony X, Queensryche, Liquid Tension Experiment og noe av soloprosjektene til Derek Sherinian. Circus Maximus, Pagan's mind, Tool, Time Requiem, Pain of Salvation, Porcupine Tree. Riverside, Mastodon, IQ, Pagans mind er vel mer power metal og Mastodon er grunge. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Finnes det noe god prog der ute? Tenker noe i stilen til Green Carantion - Light of day, day of darkness. Har Camel, Rush, Opeth, Dream Theater, Symphony X, Queensryche, Liquid Tension Experiment og noe av soloprosjektene til Derek Sherinian. Circus Maximus, Pagan's mind, Tool, Time Requiem, Pain of Salvation, Porcupine Tree. Riverside, Mastodon, IQ, Pagans mind er vel mer power metal og Mastodon er grunge. Begge bandene har progressive elementer hvis du hører etter, Selv om det er lite prog i den nyeste plata til Pagan's mind. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Er ikke storfan av prog, og har ikke mye til overs for DT eller Pagans Mind, men et band som jeg virkelig liker innen den sjangeren er Redemtion (medlemmer fra Fates Warning og Agent Steel!) Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Er ikke storfan av prog, og har ikke mye til overs for DT eller Pagans Mind, men et band som jeg virkelig liker innen den sjangeren er Redemtion (medlemmer fra Fates Warning og Agent Steel!) UGH! MASTERS OF METAL! AGENTS OF STEEL! Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 UGH! MASTERS OF METAL! AGENTS OF STEEL! And Epic Vokills! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Sikkert noe jeg kunne likt det der. Hørtes harry nok ut. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Når det er snakk om tøff musikk, troner Dark Funeral høyt på tronen. Se filmen hos Youtube Og det samme gjør Naglfar. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Det høyrast mest ut som eit elendig BM-band. e9 Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Sikkert noe jeg kunne likt det der. Hørtes harry nok ut. Last ned Agent Steel - Skeptics Apocalypse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå