Programvare Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Det Store Dyret. ? Kan du ikkje gresken din? I'm really confused right now. edit: Skjønte det nå, men måtte undersøke litt Endret 3. januar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Det store dyret Den er forøvrig knall. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Det store dyret/To Mega Therion og Monotheist er deres de beste Imo. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Morbid Tales er det beste. To Mega Therion er også knallbra. Resten er shite. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Tenkte eg kunne spørre her. Skal til paris om noen uker, skal på en gelge tur fra 25 januar-27 januar. Det eg lurte på er om det fins noen metal butikker der? som selger plater eller helst metal klær. slik som gensre og t-sjorter og slikt. Noen som har vert der som hvet om noen eller tror dere det fins der? Endret 3. januar 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Det er nok ingen CD-butikkar i Paris. Det er svært lite sannsynleg. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 hm, så franskmenene er ikkje metal folk? neivell, det var jo synn Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Er det lov med sånn signatur neslepaks? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Egentlig ikke, regner med at den blir fjernet ganske fort. Igjen: Koser meg fortsatt med Deathspell Omega - Si Monvmentvm Reqvires, Circvmspice. Noe mer å anbefale innenfor det samme? Glint? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Som tidligere nevnt; Glorior Belli. http://www.myspace.com/gloriorbelli Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Takk. Da blir det muzak i morgen. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Er det lov med sånn signatur neslepaks? Det veit eg ikkje. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Er en del bra mørkemusikk fra statene også. http://www.myspace.com/xasthurwithin Utrolig stemme på han. Elsker det han har gjort sammen med Sunn O))). Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg er på leting etter noe musikk i samme stil som Windir, liker spesielt albumet 1184. Noen som har ambefalinger? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg er på leting etter noe musikk i samme stil som Windir, liker spesielt albumet 1184. Noen som har ambefalinger? Det finnes ingenting som ligner på Windir, og Arntor er best!!! Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg er på leting etter noe musikk i samme stil som Windir, liker spesielt albumet 1184. Noen som har ambefalinger? http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...iendID=47338329 Windir klone! Lenke til kommentar
noodles Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Judas Priest til Bergen, folkens. No er det berre å kose seg med Screaming for Vengeance og Painkiller og vente på at Metall-Guden sjølv kjem rullande inn på scenen. Ahhh, så deilig, så deilig. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Judas Priest til Bergen, folkens. No er det berre å kose seg med Screaming for Vengeance og Painkiller og vente på at Metall-Guden sjølv kjem rullande inn på scenen. Ahhh, så deilig, så deilig. HVOR NÅR HVEM HVA HYYYL! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Judas Priest til Bergen. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 En kollega på jobb mener growling/skriking ikke er noe bra/vanskelig og spurte om hvordan en hørte forskjell på om de var bra eller ikke. Så ba han meg finne 2 youtube med denne typen vokal og så skulle han selve greie å finne ut om de var bra eller ikke. Noen som vet om 2 klipp, en med bra og en med dårlig? (Helst samme sjanger, blir feil å sammenligne fks. doom metal og black metal) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå