Astralnoise Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Det meste av Thrash Metal? Tradisjonell Doom? Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Tung musikk uten growl? Pantera er skikkelig tungt, samme med Slayer. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Siktet mer mot melodic black death og avant garde atmosphere metal skal se nermere på doom go goth har bare tristania beyond the well. Hvorfor har ingen snakket om Solefald før genialt band Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Kanskje? Om jeg vinner på eBay that is. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Hvorfor har ingen snakket om Solefald før genialt band Du kom tydeligvis etter at Jernlov forsvant.. Endret 3. januar 2008 av svartskog Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hvorfor har ingen snakket om Solefald før genialt band Du kom tydeligvis etter at Jernlov forsvant.. Blei banna.. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Har av en eller annen grunn trodd at 1349 var ulyttbar støy, men så ramla jeg over følgende: Dynamisk, melodisk og hardt. Bra! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jaggu så har det skjedd saker i Vehemence leieren. http://www.myspace.com/vehemence Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Hvorfor har ingen snakket om Solefald før genialt band Du kom tydeligvis etter at Jernlov forsvant.. Blei banna.. That explains it.. Han var uansett stor Solefald fan. Selv liker jeg alt, bortsett fra An Icelandic Odessy serien Edit : Vehemence var jævlig rått! Endret 3. januar 2008 av svartskog Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Litt over to måneder igjen nå 1. Combustion 2. Electric Red 3. Bleed 4. Lethargica 5. ObZen 6. This Spiteful Snake 7. Pineal Gland Optics 8. Pravus 9. Dancers To A Discordant System Totalt spilletid er ca. 55 min. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hahah, jævla grellt cover. Aldri likt tittelen heller. Men muzaken blir knall, det er sikkert og visst. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 MESHUGGAH: Codename 47? Lenke til kommentar
olaman Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Noe av det definitivt beste jeg har hørt innen melodic death metal må være Gardenian, et gøteborgband som på en måte har litt lik sound som in flames/soilwork, men etter min mening er samtidig noe helt annet. Geniale riff, geniale melodier, og sangtekstene, på noen steder også geniale (For de som bryr seg om sånt). Bare synd de har splittet opp :/ Ga ut tre album til sammen: Two feet stand Sindustries Soulburner Definitivt verdt en sjekk, anbefaler følgende sanger: Deserted Ecstasy of life If tomorrow's gone Tell the world I'm sorry Black days Courageous The suffering +++ (egentlig er alle sangene fra Gardenian omtrent like bra.) Endret 3. januar 2008 av olaman Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hva synes egentlig folk her om Venom? Jeg har Black Metal. Synes den her helt grei. Digger den engelske aksenten (hvordan staver man det?) Blækk metåll! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Har Welcome to hell og Black Metal. Digger dem. På tide og skaffe meg en ny. Hvilken? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg hørte et par Celtic Frost-låter på youtube nå. Hvilken skive er å anbefale? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jaggu så har det skjedd saker i Vehemence leieren. http://www.myspace.com/vehemence Ohh, fett!! God Was Created er en skikkelig solid plate, håper dette blir bra! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Det Store Dyret. ? Kan du ikkje gresken din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå