Batnobbit Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Vet ikke. Tror den skal ha mye om Norsk BM. Har sett et klipp av Fenriz som skal være med i filmen og et av Varg Vikernes, så dette kan bli utrolig bra Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Den Mayhem dokumentaren dere nevnte ovenfor, Pure Fucking Mayhem.. den er jo ikke ferdig enda, lurer på når det andre kommer ut. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Godt nyttår folkens! Jeg har nylig anskaffet meg Sworn's debut-album. Vet ikke hvor kjente de er her, men anbefaler folk å sjekke dem ut. Ikke akkurat black metal, men drar likevel mye inspirasjon fra den sjangeren. Tror de kaller seg nordic melodic extreme elns, noe som er nokså beskrivende. Myspace her: http://www.myspace.com/swornband Hjemmeside her: http://www.sworn.no/ Kjenner gitaristen Gøran. Var på turne med Behemoth i sommer i tyskland. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Noen som bruker Ezmo her har akkurat lastet opp samlingen min der ikke all verdens kvalitet 128bit men grei nok til og finne ut hva som er verd og kjøpe. Så om noen vil bli min venn hint hint. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Godt nyttår folkens! Jeg har nylig anskaffet meg Sworn's debut-album. Vet ikke hvor kjente de er her, men anbefaler folk å sjekke dem ut. Ikke akkurat black metal, men drar likevel mye inspirasjon fra den sjangeren. Tror de kaller seg nordic melodic extreme elns, noe som er nokså beskrivende. Myspace her: http://www.myspace.com/swornband Hjemmeside her: http://www.sworn.no/ Kjenner gitaristen Gøran. Var på turne med Behemoth i sommer i tyskland. Syntes det minnet endel om Keep of Kalessin, ihvertfall Armada. For meg er ikke det negativt, så skal nok høre mer på disse. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Godt nyttår folkens! Jeg har nylig anskaffet meg Sworn's debut-album. Vet ikke hvor kjente de er her, men anbefaler folk å sjekke dem ut. Ikke akkurat black metal, men drar likevel mye inspirasjon fra den sjangeren. Tror de kaller seg nordic melodic extreme elns, noe som er nokså beskrivende. Myspace her: http://www.myspace.com/swornband Hjemmeside her: http://www.sworn.no/ Jeg må høre det der. Husker når de startet opp, søkte vokalist. Jeg lekte med tanken på å søke som vokalist:P Men var litt for langt vekke til at jeg kunne uansett. Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Har begynnt å høre litt på Behemoth men er usikker på hvilket album jeg skal starte med. Hvilke anbefaler dere? Endret 1. januar 2008 av andyboy92 Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Jeg har kun "Demigod" av Behemoth, men den er tøff ihvertfall. Siste låta eier: "The reign of Shemsu-hor". Endret 1. januar 2008 av Dr. Jacoby Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Har begynnt å høre litt på Behemoth men er usikker på hvilket album jeg skal starte med.Hvilke anbefaler dere? Satanica og Zos Kia Cultus. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Neslepaks har du noen gode plater til en som ikke liker altfor brutal thrash ? Slayer - regin in blood metallica - master of puppets metallica - kill em all / metal up your ass Grom thrash plater for min del Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg har kun "Conquer All" av Behemoth, men den er tøff ihvertfall. Siste låta eier: "The reign of Shemsu-hor". Du meiner vel Demigod? Introen til "Slaves Shall Serve" er skummel.. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Neslepaks har du noen gode plater til en som ikke liker altfor brutal thrash ? Slayer - regin in blood metallica - master of puppets metallica - kill em all / metal up your ass Grom thrash plater for min del Attomica - Disturbing The Noise Sepultura - Arise Testament - The New Order Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Neslepaks har du noen gode plater til en som ikke liker altfor brutal thrash ? Slayer - regin in blood metallica - master of puppets metallica - kill em all / metal up your ass Grom thrash plater for min del Attomica - Disturbing The Noise Sepultura - Arise Testament - The New Order Og: Anthrax - Among The Living Slayer - Show No Mercy Metallica - And Justice for All Fastkill - Infernal Thrashing Holocaust Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Har begynnt å høre litt på Behemoth men er usikker på hvilket album jeg skal starte med.Hvilke anbefaler dere? Satanica og Zos Kia Cultus. Takker Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg har kun "Conquer All" av Behemoth, men den er tøff ihvertfall. Siste låta eier: "The reign of Shemsu-hor". Du meiner vel Demigod? Introen til "Slaves Shall Serve" er skummel.. Jepp, helt feil det der. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Neslepaks har du noen gode plater til en som ikke liker altfor brutal thrash ? Slayer - regin in blood metallica - master of puppets metallica - kill em all / metal up your ass Grom thrash plater for min del Attomica - Disturbing The Noise Sepultura - Arise Testament - The New Order Og: Anthrax - Among The Living Slayer - Show No Mercy Metallica - And Justice for All Fastkill - Infernal Thrashing Holocaust Kan slenge på disse Metallica - Ride the Lightning Slayer - God Hates Us All Megadeth - The System has Failed Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hvis du vil ha thrash som ikke er så hard, anbefaler jeg Forgidden - Forbidden evil Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Visste ikke at det var så mye slingringsmonn i thrash. Kan noen gi tips om harde thrash-band? Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Visste ikke at det var så mye slingringsmonn i thrash. Kan noen gi tips om harde thrash-band? Da må nok over i undersjangrar, type Holocausto, Sextrash og Chakal. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Sitter nå og nyter "Shadows Of The Sun" skiva til Ulver. Passer perfekt nå i de tidlige morgentimene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå