Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Sender De den musserende vinen?"

"Ja, klart. Åh, hør hvorden de spiller nu. Dette albumet med Immortal får det til å svinge i rockefoten."

"Tahaha, De vet nå hvordan De skal te Dem, kjære Olum"

Hø? :dontgetit:

Var det negativt eller positivt? Uansett godt nyttår alle sammen? Regne med/håper på at dette blir et fantastisk konsertår.

Lenke til kommentar
Sitter og hører på albumet Roots av Sepultura. Jeg må si at dt vekker minner. Husker enda da jeg var sånn ca 5-6 og sang sanger fra denne plata mens jeg liksom spillte gitar med en Is Hockey Kølle :)

Heh, rått, grei plate det, men langt ifra Sepultura sin beste skive. Hadde du eldre brødre som likte musikken eller? :)

Lenke til kommentar

Hadde/har en onkel som er Metal Fan og ja broren min hørte på det, han er bare 3 år større da :) Bare i den tiden hadde vi ikke peiling på hva de sang så vi fikk bare vite at de sang om apekatter.

Husker enda at vi ikke kalte det Metal eller Rock men "Bråkemusikk" :wee:

Lenke til kommentar
Hadde/har en onkel som er Metal Fan og ja broren min hørte på det, han er bare 3 år større da :) Bare i den tiden hadde vi ikke peiling på hva de sang så vi fikk bare vite at de sang om apekatter.

Husker enda at vi ikke kalte det Metal eller Rock men "Bråkemusikk" :wee:

Hehe, kult da, heldig der :)

Jeg har seriøst en kompis, og faren hans er nesten 50 og han hører på Burzum!

Lenke til kommentar

Haha, det må jo være drømmen, klarer ikke og se for meg min far som hører på vikingarna og sputnik høre på Burzum :wee:

Ja jeg ser på meg selv som veldig heldig når det gjelder metal. Vokste opp med Dimmu borgir, Slipknot, Limp Bizkit, Iron Maiden os.v Det morsomme er jo selfølgelig at foreldrene mine er Hyper kristne og at de ikke fortalte oss sanheten om musikken før jeg var 9 år. Noe som gjorde musikken kulere på en måte, var VELDIG facinert av døden :ermm:

Lenke til kommentar

Godt nyttår folkens! :)

Jeg har nylig anskaffet meg Sworn's debut-album. Vet ikke hvor kjente de er her, men anbefaler folk å sjekke dem ut. Ikke akkurat black metal, men drar likevel mye inspirasjon fra den sjangeren. Tror de kaller seg nordic melodic extreme elns, noe som er nokså beskrivende.

Myspace her: http://www.myspace.com/swornband

Hjemmeside her: http://www.sworn.no/

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...