TLZ Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg syns det er ensformigheten som gjør det så bra. Man kommer inn i en slags transe siden alt går om og om igjen. Bare hør på en klassiker som Enslaved - Slaget i Skogen Bortenfor. Den repeterer samme riffene om og om igjen i 9 minutter, men FAEN så bra den er. Enig der, å syte om at black metal er repetivt blir som å syte om at drone, goth rock(Nei, HIM er ikke gothrock!) eller trance er repetivt. Det skal jo være det. Neslepaks: Er jo kanskje et spørsmål om band som gjør come-back burde spille inn under samme band-navn i det hele tatt. Folk utvikler seg jo(på godt og vondt, kommer også ann på smak) og resultet med en ny plate kan ofte bryte med den gamle identiteten. Monotheist er jo rimelig forskjellig fra 80-greiene deres. Er ikke så veldig kjent med diskografien deres(har bare Det Store Dyret) så jeg skal ikke jabbe så alt for mye om hva som er dårlig/bra av det, men har hørt en sang fra Monotheist og den synes jeg var kvalitet. (Men -veldig- forskjellig fra deres eldre saker.) Men jeeez, de tenkte jo å ha med hip-hop elementer. Du tuller? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Goth rock er repetivt =( Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Ha en dundrene nyttårsfeiring metalfjåser! SKÅLL! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Ha en dundrene nyttårsfeiring metalfjåser! SKÅLL! Du får ha et godt nyttår også! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Cheers! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Godt nyttår. Nyttårsaften suger selvsagt Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Nyttårsaften suger selvsagt Ja, alt suger. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Nyttårsaften suger selvsagt Ja, alt suger. http://www.stickergiant.com/Merchant2/imgs/450/g038_450.jpeg[/imgxx] What he said. Det er nå man skal hente pilsen ut av kjøleskapet og kose seg. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Godt nyttår. Nyttårsaften suger selvsagt Godt nytt år til alle her inne. Og hva mener du med at nyttårsaften suger? Det er jo årets høydepunkt. Now listening: Immortal - Tyrants. Herlig sang. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hva slags alkoholholdig drikk anbefales for meg da? Jeg vil ha etellerannet, men har ikke peiling på alkohol. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Øl og whiskey! Godt nyttår! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Ta deg en champagne (med forbehold om skriveleif). Eller om du ikke har råd, litt moserende vin. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Rødvin eller champagne blir det nok. edit: Gorgoroths Revelation of Doom har fet tromming Endret 31. desember 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 "Sender De den musserende vinen?" "Ja, klart. Åh, hør hvorden de spiller nu. Dette albumet med Immortal får det til å svinge i rockefoten." "Tahaha, De vet nå hvordan De skal te Dem, kjære Olum" Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) "Sender De den musserende vinen?""Ja, klart. Åh, hør hvorden de spiller nu. Dette albumet med Immortal får det til å svinge i rockefoten." "Tahaha, De vet nå hvordan De skal te Dem, kjære Olum" :!: Endret 31. desember 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Yeah, ha et bra nyttår folkens! Diapsiquir - Piste 2 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Godt nyttår. Nyttårsaften suger selvsagt Godt nytt år til alle her inne. Og hva mener du med at nyttårsaften suger? Det er jo årets høydepunkt. Now listening: Immortal - Tyrants. Herlig sang. Nyttårsaften suger fordi mamma maser om alt mulig, masse gjester, unger som bråker og løper rundt omkring, gamle kjente som spør om ting som "Hvordan går det på skolen da?" og sånt piss som jeg absolutt ikke interesserer meg å snakke om. Når rakettene kommer blir det litt mer fart i sakene. Jeg kan si at jeg skal på do, så løper jeg inn og tar meg en stor slurk champagne edit: Currently: Mayhem - Ordo Ad Chao Endret 31. desember 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Et par flasker søt hvitvin eller dessertvin, fin gammel "Vintage". Kanskje sprette Tokaijen fra 1989, bare for å feire mitt eget fødselsår. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Godt nyttår. Nyttårsaften suger selvsagt Godt nytt år til alle her inne. Og hva mener du med at nyttårsaften suger? Det er jo årets høydepunkt. Now listening: Immortal - Tyrants. Herlig sang. Nyttårsaften suger fordi rarketter er oppskrytt. Sikkert morsomt nok hvis du er sørpe full , men jeg drikker aldri. Dessuten har vi verken gjester eller raketter, men foretrekker det. Vi feirer i det heletatt ikke nyttårsaften. Kanskje fordi nyåret kommer til å suge det også. Currently: Celtic Frost - Monotheist Jada jada. Cheer up Emokid. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Raketter er morro når du er fjortis eller yngre, ellers er det fest i godt lag med innslag av alkohol som er tingen. Godt nyttår! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå