Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Jeg syns det er ensformigheten som gjør det så bra. Man kommer inn i en slags transe siden alt går om og om igjen. Bare hør på en klassiker som Enslaved - Slaget i Skogen Bortenfor. Den repeterer samme riffene om og om igjen i 9 minutter, men FAEN så bra den er.

Enig der, å syte om at black metal er repetivt blir som å syte om at drone, goth rock(Nei, HIM er ikke gothrock!) eller trance er repetivt. Det skal jo være det.

Neslepaks: Er jo kanskje et spørsmål om band som gjør come-back burde spille inn under samme band-navn i det hele tatt. Folk utvikler seg jo(på godt og vondt, kommer også ann på smak) og resultet med en ny plate kan ofte bryte med den gamle identiteten. Monotheist er jo rimelig forskjellig fra 80-greiene deres.

Er ikke så veldig kjent med diskografien deres(har bare Det Store Dyret) så jeg skal ikke jabbe så alt for mye om hva som er dårlig/bra av det, men har hørt en sang fra Monotheist og den synes jeg var kvalitet. (Men -veldig- forskjellig fra deres eldre saker.)

Men jeeez, de tenkte jo å ha med hip-hop elementer.

Du tuller? :ohmy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Godt nyttår.

Nyttårsaften suger selvsagt :)

Godt nytt år til alle her inne. Og hva mener du med at nyttårsaften suger? Det er jo årets høydepunkt.

Now listening: Immortal - Tyrants. Herlig sang.

Nyttårsaften suger fordi mamma maser om alt mulig, masse gjester, unger som bråker og løper rundt omkring, gamle kjente som spør om ting som "Hvordan går det på skolen da?" og sånt piss som jeg absolutt ikke interesserer meg å snakke om. Når rakettene kommer blir det litt mer fart i sakene. Jeg kan si at jeg skal på do, så løper jeg inn og tar meg en stor slurk champagne :wee:

edit: Currently: Mayhem - Ordo Ad Chao

Endret av Metalheart
Lenke til kommentar
Godt nyttår.

Nyttårsaften suger selvsagt :)

Godt nytt år til alle her inne. Og hva mener du med at nyttårsaften suger? Det er jo årets høydepunkt.

Now listening: Immortal - Tyrants. Herlig sang.

Nyttårsaften suger fordi rarketter er oppskrytt. Sikkert morsomt nok hvis du er sørpe full :nei:, men jeg drikker aldri.

Dessuten har vi verken gjester eller raketter, men foretrekker det. Vi feirer i det heletatt ikke nyttårsaften. Kanskje fordi nyåret kommer til å suge det også. :hrm:

Currently: Celtic Frost - Monotheist

Jada jada.

Cheer up Emokid. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...