Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Plata er ujevn som eff. Virker som de er usikre på hvilken retning de skal ta, så det hele spriker i alle retninger. Syns de har blitt altfor innesluttede og "kontrollerte". Det er når de går fullstendig berserk at det virkelig funker for meg.

Mer necro, mindre -core plx.

Endret av Glint
Lenke til kommentar
Myrgrav sin siste cd var faktisk ikke så veldig dårlig.

Enig. Jeg har hatt perioder hvor jjeg har gått og hørt på og nynna De To Spellemenn i flere uker! Klarte ikke å få den ut av hodet. Med en gang jeg begynner å nynne på den må jeg tenke på en annen sang. Det er nesten som med Til Rondefolkets Herskab. Blir helt avhengig!

Lenke til kommentar

Jeg liker Sigh, men stilen deres er ganske forskjellig fra plate til plate. Men det er likevel ganske ubeskrivelig fordi ingen andre høres ut som dem.

Hail Horror Hail (1997) er min favoritt. Det høres ut som masse rot, men så dukker plutselig herlige melodilinjer frem, eller glitrende pianospilling eller hva som helst. Det er så sært at det er fantastisk når man bare sitter for seg selv og har det på i bakgrunnen. De er kaos.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Har hørt noen sanger fra nyeste fra Sigh, høres ut som en b-spill sitt soundtrack. Melodiene er på det beste cheesey. (Har ikke hørt så alt for mye på Sigh, og eldre Sigh virker veldig interessant. )

Jeg har selv blitt hekta på Slayer for tiden. Har kun 2 plater(Seasons in the Abyss og South of Heaven). Kommer nok til å skaffe meg Reign In Blood etterhvert. :)

Lenke til kommentar
Har hørt noen sanger fra nyeste fra Sigh, høres ut som en b-spill sitt soundtrack. Melodiene er på det beste cheesey. (Har ikke hørt så alt for mye på Sigh, og eldre Sigh virker veldig interessant. )

Jeg har selv blitt hekta på Slayer for tiden. Har kun 2 plater(Seasons in the Abyss og South of Heaven). Kommer nok til å skaffe meg Reign In Blood etterhvert. :)

Samt Show No Mercy og Hell Awaits.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...