Acrid Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Siste plata til Anaal suger så jævlig i forhold til alt annet de har gitt ut. E9. Bare 2-3 låter jeg finner verdt å høre på. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hell Is Empty... er en av årets beste skiver for min del Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Plata er ujevn som eff. Virker som de er usikre på hvilken retning de skal ta, så det hele spriker i alle retninger. Syns de har blitt altfor innesluttede og "kontrollerte". Det er når de går fullstendig berserk at det virkelig funker for meg. Mer necro, mindre -core plx. Endret 30. desember 2007 av Glint Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Det kalles variasjon Ja, den spriker, men ikke for mye i min mening. Skulle gjerne sett at de kjørte necrostil for alle penga, men jeg nyter likevel skiva for det den er. Den treffer meg ganske så bra ihvertfall, men sånn er det nå engang med musikk... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Variasjon hadde de rikelig av fra før, nå går det på bekostning av den ekstreme sounden som er kjennetegnet deres. Startriffet på "Der Hölle Rache Kocht in Meinem Herzen" høres ut som noe Metallica kunne brukt på "Load" eller "Reload". Jall. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hvis bare noen nå kunne tatt en tlf til Mick og fått dem til å la Castigation and Betrayal være referansepunkt for neste skive... la den være grunnlaget, og la det bare eskalere derfra... Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Myrgrav sin siste cd var faktisk ikke så veldig dårlig. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Myrgrav sin siste cd var faktisk ikke så veldig dårlig. Enig. Jeg har hatt perioder hvor jjeg har gått og hørt på og nynna De To Spellemenn i flere uker! Klarte ikke å få den ut av hodet. Med en gang jeg begynner å nynne på den må jeg tenke på en annen sang. Det er nesten som med Til Rondefolkets Herskab. Blir helt avhengig! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Dark Funeral er et band som virkelig når meg. Fantastisk fart, fantastisk dysterhet, fantastiske riff.. Har prøvd å finne frem til andre lignende band, men jeg har ikke akkurat lykkes. Eneste jeg har funnet som kan anses som likt er Belphegor. Noen som har noen andre anbefalinger? Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hell Is Empty... er en av årets beste skiver for min del Helt enig! Jeg koser meg gjennom alle sangene når jeg hører denne skiva. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Har ikke enda fåt bestilt den men er det overdrevent me Core og sånn? Liker best den ekstreme stilen. Likte veldig godt sangene Never Fucking again og When Fire bla bla fra plata WFRDFTSMkWRAIHS( ). Så er Hell si Empty Ekstrem? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Finnes det noe ala Psycroptic? Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Sarkom - Inside the memories Burzum - Dunkelheit Slik liker jeg BM når det først skal være dårlig lyd, noen som har noe som ligner? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hører på den skiva nå. Veldig heftig avant-garde med mange symfoniske innslag i musikken. Gjærne japser Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) knallskive det der ja, men syns selv Imaginary Sonicscape er hakket bedre Endret 30. desember 2007 av Sapphire56 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Jeg liker Sigh, men stilen deres er ganske forskjellig fra plate til plate. Men det er likevel ganske ubeskrivelig fordi ingen andre høres ut som dem. Hail Horror Hail (1997) er min favoritt. Det høres ut som masse rot, men så dukker plutselig herlige melodilinjer frem, eller glitrende pianospilling eller hva som helst. Det er så sært at det er fantastisk når man bare sitter for seg selv og har det på i bakgrunnen. De er kaos. Endret 30. desember 2007 av Bytex Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Har hørt noen sanger fra nyeste fra Sigh, høres ut som en b-spill sitt soundtrack. Melodiene er på det beste cheesey. (Har ikke hørt så alt for mye på Sigh, og eldre Sigh virker veldig interessant. ) Jeg har selv blitt hekta på Slayer for tiden. Har kun 2 plater(Seasons in the Abyss og South of Heaven). Kommer nok til å skaffe meg Reign In Blood etterhvert. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Sigh er "Scorn Defeat" og ikke noe mer for min del. Men syns Zelda-synthen på "Hangman's Hymn" er litt artig. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Har hørt noen sanger fra nyeste fra Sigh, høres ut som en b-spill sitt soundtrack. Melodiene er på det beste cheesey. (Har ikke hørt så alt for mye på Sigh, og eldre Sigh virker veldig interessant. ) Jeg har selv blitt hekta på Slayer for tiden. Har kun 2 plater(Seasons in the Abyss og South of Heaven). Kommer nok til å skaffe meg Reign In Blood etterhvert. Samt Show No Mercy og Hell Awaits. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Sarkom - Inside the memoriesBurzum - Dunkelheit Slik liker jeg BM når det først skal være dårlig lyd, noen som har noe som ligner? Kanskje Striborg er for deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå