Bytex Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 ...og der var vi i gang. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Onkel Bytex forsøker og ordne opp som vanlig Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Uansett hvor mye vi diskuterer fram og tilbake så blir det opp til Olum og bestemme hva han vil bruke gavekortet sitt på. Jeg kom med mine anbefalinger. Lenke til kommentar
H-e-l-l-o Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Forøvrig vil jeg bare understreke at Megadeth er bedre enn Metallica. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Forøvrig vil jeg bare understreke at Megadeth er bedre enn Metallica. Håhå.. Kranglepost! ROUND ONE! DING! DING! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg vurderer alle forslagene her. Selvfølgelig er det uenighet om hvilke album som er best. Det er bare det at de 300 kr. jeg har igjen er på Platekompaniet. Ikke akkurat en veldig god butikk. De har et ganske lite utvalg. Derfor lurte jeg på om det er noen kjente, episke pensumplater jeg må få tak i nå som jeg ikke har så mange valg uansett. Forøvrig vil jeg bare understreke at Megadeth er bedre enn Metallica. Jeg er forsåvidt enig der. Men gidder ikke starte noe krangling med folka her, fordi smaken er som kjent som baken. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Forøvrig vil jeg bare understreke at Megadeth er bedre enn Metallica. Beetlejuice beetlejuice beetlejuice! ...søren. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Olum: Kjøp High on Fire - Death is This Communion og Electric Wizard - Witchcraft Today. Knakendes gode album. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hvordan musikk er det? Jeg vet jeg bare kan søke på det og få sjangeren, men jeg vil gjerne ha litt mer info enn bare sjanger. Er det noe spesielt jeg må legge merke til. Ekstreme soloer? God vokal? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Stoner og doom vil jeg nå tro. Legg merke til det du vil. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Eg trur ikkje Olum vil spasere inn på Platekompaniet og kjøpe plater av to band han ikkje har høyrd om utan ei (god) forklaring på kvifor han bør det. Sjanger og kort omtale/skildring - eller ik det minste link til ein omtale - er nok ikkje å forakte før ein går til platebutikken. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/High_On_Fire http://en.wikipedia.org/wiki/Witchcraft_%28band%29 Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Skikkelig pussig. Disse platene er faktisk mine favoritter sluppet i 07. Go for it Olum! Endret 29. desember 2007 av PiratKamerat Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Alle de tre siste Helloween-albumene er bedre enn begge de første KotSK-albumene, og Gambling with the Devil er det beste de noen gang har utgitt. Helt enig.. Dette albummet topper det hele med utrolige gode låter som jeg aldri går lei, hadde KotSK 2 skiva som favoritt først men denna slo den helt ut, den beste plata som har kommet i år utentvil for min del, med iced earth plata sterkt i ryggen. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Skal jeg kjøpe When Fire Rains Down From the Sky, Mankind Will Reap As It Has Sown eller Hell is Empty and All The Devils are here? Har alle de andre av Anaal nathrakh. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Siden det er Anal Nattdrakt man snakker om så kan man vel smelle på med alle sammen? dog sistnevnte album har høyest rating på rateyourmusic. Endret 30. desember 2007 av NiXx Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Har litt lite Cash for tiden. Da tar jeg Hell is empty bla bla. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Har litt lite Cash for tiden. Da tar jeg Hell is empty bla bla. Gjør det. Er ei jævlig digg skive! Endret 30. desember 2007 av Kjobben Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jommen sa jeg Abysmal Torment! Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Siste plata til Anaal suger så jævlig i forhold til alt annet de har gitt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå