Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vurderer alle forslagene her. Selvfølgelig er det uenighet om hvilke album som er best. Det er bare det at de 300 kr. jeg har igjen er på Platekompaniet. Ikke akkurat en veldig god butikk. De har et ganske lite utvalg. Derfor lurte jeg på om det er noen kjente, episke pensumplater jeg må få tak i nå som jeg ikke har så mange valg uansett.

Forøvrig vil jeg bare understreke at Megadeth er bedre enn Metallica.

Jeg er forsåvidt enig der. Men gidder ikke starte noe krangling med folka her, fordi smaken er som kjent som baken.

Lenke til kommentar

Eg trur ikkje Olum vil spasere inn på Platekompaniet og kjøpe plater av to band han ikkje har høyrd om utan ei (god) forklaring på kvifor han bør det. Sjanger og kort omtale/skildring - eller ik det minste link til ein omtale - er nok ikkje å forakte før ein går til platebutikken.

Lenke til kommentar
Alle de tre siste Helloween-albumene er bedre enn begge de første KotSK-albumene, og Gambling with the Devil er det beste de noen gang har utgitt.

Helt enig.. Dette albummet topper det hele med utrolige gode låter som jeg aldri går lei, hadde KotSK 2 skiva som favoritt først men denna slo den helt ut, den beste plata som har kommet i år utentvil for min del, med iced earth plata sterkt i ryggen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...