Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Glorior Belli - Severed From the Self

Nå snakker vi god fransk black metal.

Jeg synes dette var elendig jeg. Makan til vrøl. For et fælt band.

Hmm...Jeg er ingen fanboy av BM, men dette kunne jeg faktisk høre på. Ikke værst etter mine standarder.

Vakuumplast? Kan du poste et bilde av det? Jeg har mine fint sortert i hylla. Likevel faller fordelen og bakdelen av CD-en fra hverandre når jeg tar ned en CD for å høre på den.

Kommer seg nå som Super Jewel Box kommer til å bli standard.

jewelbox.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har brukt opp gavekort for ca. 800 spenn. Har nå igjen gavekort for 330. Er det noen CD-er som rett og slett er pensum, noe som jeg bare må ha.

Emperor - In Nightside Eclipse

Iced Earth - Framing Armageddon

Helloween - Gambling with the Devil

Det er tre av de skivene jeg setter øverst som jeg mener alle burde skaffe seg ;)

Lenke til kommentar
Kommer seg nå som Super Jewel Box kommer til å bli standard.

Nei. Passer jo faen ikke inn i hylla!

Mhm! Desuten er det ikke noe fin album art i dem heller, og de ser helt jævlige ut ellers. Greit nok at de tåler å falle ned, men cd'er er da faen ikke til å pælme i gølvet heller!

Man kan jo kjøpe seg drikkeglass som er så tykke at de ikke knuser, men fine trenger de virkelig ikke å være.

Lenke til kommentar
SKikkelig screaming er en egen teknikk som må læres. De står ikke og vræler i halsen, som vi gjør hvis vi prøver å etterligne Dimmu Borgir og må hoste etter 10 sekunder.

En som kan det godt, screamer bare han åpner kjeften uten å anstrenge seg noe særlig.

Ser jo på shagrath sin gitarvideoer fra et magasin (postet her for lenge siden), han begynne å "synge" mens han riffer og det ser helt naturlig ut, ingen anstrengelse overhodet. Men han snakker jo ikke sånn.

Kan du finne det klippet? Hvis ikke det var Abbath du tenkte på, var postet noe slikt her.

Lenke til kommentar
Har brukt opp gavekort for ca. 800 spenn. Har nå igjen gavekort for 330. Er det noen CD-er som rett og slett er pensum, noe som jeg bare må ha.

Emperor - In Nightside Eclipse

Iced Earth - Framing Armageddon

Helloween - Gambling with the Devil

Det er tre av de skivene jeg setter øverst som jeg mener alle burde skaffe seg ;)

Skal du kjøpe ett album av Helloween ville jeg ikke gått for den. Gå heller for Walls of Jericho eller Keeper of the Seven Keys Part I eller II, mye mer "pensum" enn det nye. :)

Dersom du ikke har Queensryche - Operation: Mindcrime, så må du nesten kjøpe den tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...