Lidskjalv Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Glorior Belli - Severed From the Self Nå snakker vi god fransk black metal. Jeg synes dette var elendig jeg. Makan til vrøl. For et fælt band. Hmm...Jeg er ingen fanboy av BM, men dette kunne jeg faktisk høre på. Ikke værst etter mine standarder. Vakuumplast? Kan du poste et bilde av det? Jeg har mine fint sortert i hylla. Likevel faller fordelen og bakdelen av CD-en fra hverandre når jeg tar ned en CD for å høre på den. Kommer seg nå som Super Jewel Box kommer til å bli standard. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Har brukt opp gavekort for ca. 800 spenn. Har nå igjen gavekort for 330. Er det noen CD-er som rett og slett er pensum, noe som jeg bare må ha. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Har brukt opp gavekort for ca. 800 spenn. Har nå igjen gavekort for 330. Er det noen CD-er som rett og slett er pensum, noe som jeg bare må ha. følg med her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry10206670 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Fin tråd det der. Skal se om jeg kommer over noe. Takk for linken Lidskjalv Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Laryngiscopy-Good Scream Bad Scream Angela from Arch Enemy Vocal Lesson by Melissa Cross Endret 28. desember 2007 av Saddlefall Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Melissa Cross var det ja, kjerringa som skulle lære folk å "synge".. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Vil bare minne på de som skal begynne å growle, synge elns at de kan legge ned mikrofonen hvis de høres ut som han her: Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hmm...Jeg er ingen fanboy av BM, men dette kunne jeg faktisk høre på. Ikke værst etter mine standarder. Høres ut som noe en gjennomsnittlig dimmu borgir fan kunne sagt. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Kommer seg nå som Super Jewel Box kommer til å bli standard. Nei. Passer jo faen ikke inn i hylla! Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Har brukt opp gavekort for ca. 800 spenn. Har nå igjen gavekort for 330. Er det noen CD-er som rett og slett er pensum, noe som jeg bare må ha. Emperor - In Nightside Eclipse Iced Earth - Framing Armageddon Helloween - Gambling with the Devil Det er tre av de skivene jeg setter øverst som jeg mener alle burde skaffe seg Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Kommer seg nå som Super Jewel Box kommer til å bli standard. Nei. Passer jo faen ikke inn i hylla! Mhm! Desuten er det ikke noe fin album art i dem heller, og de ser helt jævlige ut ellers. Greit nok at de tåler å falle ned, men cd'er er da faen ikke til å pælme i gølvet heller! Man kan jo kjøpe seg drikkeglass som er så tykke at de ikke knuser, men fine trenger de virkelig ikke å være. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hvis CD coverene blir sånn (uten cover art noe som ville vært katastrofe!) vil jeg heller ha ripete orginal covere takk. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 SKikkelig screaming er en egen teknikk som må læres. De står ikke og vræler i halsen, som vi gjør hvis vi prøver å etterligne Dimmu Borgir og må hoste etter 10 sekunder.En som kan det godt, screamer bare han åpner kjeften uten å anstrenge seg noe særlig. Ser jo på shagrath sin gitarvideoer fra et magasin (postet her for lenge siden), han begynne å "synge" mens han riffer og det ser helt naturlig ut, ingen anstrengelse overhodet. Men han snakker jo ikke sånn. Kan du finne det klippet? Hvis ikke det var Abbath du tenkte på, var postet noe slikt her. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Ja faen abbath shagrath dittdatt..fort gjort å blande alle disse pirat-navnene. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 http://www.youtube.com/results?search_quer...p;search=Search Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Sitter nå og nyter October Rust skiva til Type O Negative. Det er ei helt genial skive etter min mening. Skaper en helt spesiell stemning. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Vil bare minne på de som skal begynne å growle, synge elns at de kan legge ned mikrofonen hvis de høres ut som han her: Vi hadde litt lyst til å ha han i Downsebandet http://www.myspace.com/downsebandet Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Har brukt opp gavekort for ca. 800 spenn. Har nå igjen gavekort for 330. Er det noen CD-er som rett og slett er pensum, noe som jeg bare må ha. Emperor - In Nightside Eclipse Iced Earth - Framing Armageddon Helloween - Gambling with the Devil Det er tre av de skivene jeg setter øverst som jeg mener alle burde skaffe seg Skal du kjøpe ett album av Helloween ville jeg ikke gått for den. Gå heller for Walls of Jericho eller Keeper of the Seven Keys Part I eller II, mye mer "pensum" enn det nye. Dersom du ikke har Queensryche - Operation: Mindcrime, så må du nesten kjøpe den tror jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Folk vil uansett alltid være uenig når det kommer til å anbefale plater, så dette blir en evigvarende kjekling om hva noen syns er best som andre syns suger. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Alle de tre siste Helloween-albumene er bedre enn begge de første KotSK-albumene, og Gambling with the Devil er det beste de noen gang har utgitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå