JPNord Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Den sangen jeg hørte var fantastisk, men mr. Malefic virket som en usedvanlig nekro type. Ingen myspace eller noen smakebiter på hjemmesiden, ser ut til at jeg må kjøpe plata neste gang jeg investerer. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Utrolig skjærende og ubehagelig stemme på den mannen. <3 Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Skulle akkurat til å poste det klippet sjæl faktisk. Og jo, Glorior Belli er fett. Dissidenter som skulle tro noe annet vil bli kastet i veggen. Endret 28. desember 2007 av Glint Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Han må da få ekstremt vondt i halsen av å holde på med sånn vokal under en konsert. Mange andre vokalister jeg blir overrasket over og. Hvordan gjør de det? edit: Det var jævla fett da! Endret 28. desember 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hvis man har anlegg til det går slik vokal helt fint. Ligner faktisk på min gauling Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Hvis man har anlegg til det går slik vokal helt fint. Ligner faktisk på min gauling Gleder meg til å høre når du har tatt opp Endret 28. desember 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Teknikk, rett og slett. Hvis man bare hyler/brøler alt man klarer vil stemmen gå til helvete rimelig kjapt. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Ingen her som faktisk har peiling på dette med growling og har lyst til å skrive litt om det? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 En kamerat av meg driver og lærer seg det. Han begynner å få det til ganske bra nå. Det viktigste er at du bruker riktig teknikk. Om du ikke gjør det rikitg, kan du ødelegge stemmebåndet ditt. Det skal ikke gjøre vondt! Da gjør du det feil. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Meiner eg har sett ein video på youtube av ei kvinne som driv å coacher den type teknikk, selger DVD-er f.eks. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Kvinner som growler er skummelt, men også virkelig imponerende. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Kommer jo litt ann på hva slags type growl man skal lære seg da. Hvis man skal kjøre skikkelig Anaal Nathrakh, blir det jo noe helt annet enn sin brøling, som igjen blir noe helt annet enn Abbath sin raspete stil, som nok en gang blir helt annerledes enn vokalen til f.eks. Silencer Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Omtrent halvparten av alle CD-covrene mine er ødelagt. Er det bare jeg som ikke klarer å ta vare på dem eller har alle det sånn? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg putter mine i sånn vakuum plast som alle andre, så det er nok deg rotefrans. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Vakuumplast? Kan du poste et bilde av det? Jeg har mine fint sortert i hylla. Likevel faller fordelen og bakdelen av CD-en fra hverandre når jeg tar ned en CD for å høre på den. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Jeg tenkte på sånn plast mann pakker laks i. Men fra spøk til halvor. jeg har mine bare stående i hylla, dog jeg prøver å være veldig forsiktig sånn at jeg ikke mister de i bakken osv, selv om det er selve CDèn som er viktigst, er det jo greit med ålreite covere også. Men nå som jeg snakker om det, ser jeg at de eldste coverene mine begynner å bli litt slitt, men ellers er det greit. De i verst stand fikk jeg enten fra broren min eller cdon.com faktisk. Bare oppbevar de i hylla, og hold coveret på "midten av skillet" når du åpner de så du slipper å risikere at de blir "delt", ellers har jeg ikke noe annet "tips". Endret 28. desember 2007 av NiXx Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) SKikkelig screaming er en egen teknikk som må læres. De står ikke og vræler i halsen, som vi gjør hvis vi prøver å etterligne Dimmu Borgir og må hoste etter 10 sekunder. En som kan det godt, screamer bare han åpner kjeften uten å anstrenge seg noe særlig. Ser jo på Abbath sin gitarvideoer fra et magasin (postet her for lenge siden), han begynne å "synge" mens han riffer og det ser helt naturlig ut, ingen anstrengelse overhodet. Men han snakker jo ikke sånn. Endret 29. desember 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hvor starter jeg med Bolt Thrower? Bolt thrower - This time it's war Start med The IVth Crusade (1992) og jobb deg begge rettning! Alle Bolt Thrower album er bra, alle er krig. Lenke til kommentar
aemil Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Meiner eg har sett ein video på youtube av ei kvinne som driv å coacher den type teknikk, selger DVD-er f.eks. Kan det være Hun har visst gitt ut bøker og greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå