Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Hva synes folk om Savatage og Iced Earth? Begge bandene er geniale mener jeg^^

Savatage har jeg null peiling på, men IE må være et av de mest intetsigende og daffe bandene jeg har vært borti, uansett sjanger. Schaffer baserer IMO hele greia si på å rote rundt i søppelcontainerne utenfor de gamle studioene til Maiden og Metallica for å finne riff og tekster de kasserte på 80-tallet. Burnt Offerings var et OK album (og den Tribute to the Gods-plata hadde et par brukbare sanger), men ellers synes jeg alt jeg har hørt av IE har vært høyst meh.

Men uansett, providing teh lulz:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Håh, DHG's Supervillain Outcast var jo faktisk et ganske fett album. Litt slitsom vokal til tider, men det overlever man vettu.

Fantastisk album indeed!

Noen andre album verdt å skaffe seg av DHG? Vurder innkjøp av Satanic Art siden jeg i bunn og grunn ikke er slik en idustrial fan. ;)

Lenke til kommentar
Glorior Belli - Severed From the Self

Nå snakker vi god fransk black metal.

Før jeg spør så må jeg si at jeg ikke prøver på noe vis å "angripe" dere som hører på Black Metal, jeg er bare nysjerig(?).

So, hva er det dere hører/liker med black metal, jeg klarer ikke å høre et ord av hva de sier, hvis de da prøver å si noen ord i det hele tatt. Og blir ikke de fleste sangene litt for like?

- Fiskum :)

Endret av Mr. Fiskum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...