Eldritch Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hva synes folk om Savatage og Iced Earth? Begge bandene er geniale mener jeg^^ Savatage har jeg null peiling på, men IE må være et av de mest intetsigende og daffe bandene jeg har vært borti, uansett sjanger. Schaffer baserer IMO hele greia si på å rote rundt i søppelcontainerne utenfor de gamle studioene til Maiden og Metallica for å finne riff og tekster de kasserte på 80-tallet. Burnt Offerings var et OK album (og den Tribute to the Gods-plata hadde et par brukbare sanger), men ellers synes jeg alt jeg har hørt av IE har vært høyst meh. Men uansett, providing teh lulz: Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Tomas Asklund (DISSECTION) og Frank Watkins (OBITUARY) Joiner Infernus i nye nye "Gorgoroth" Skrivinga på albumet har allerede begynnt. Dette kan bli bra. Endret 27. desember 2007 av svartskog Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 "Tomas Asklund (DISSECTION) og Frank Watkins (OBITUARY) Joiner Infernus i nye nye "Gorgoroth" Dette blir det nok mere bråk av hvis han skal dra inn navnet Gorgoroth Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Tomas Asklund (DISSECTION) og Frank Watkins (OBITUARY) Joiner Infernus i nye nye "Gorgoroth" Skrivinga på albumet har allerede begynnt. Dette kan bli bra. Men norsk satanisk black metal blir det ikke Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 "TNBM" er no skit læll. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 "TNBM" er no skit læll. Aye og oppbrukt er det også Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Men fransk BM er ikke oppbrukt.. Enda. Værsegod Endret 27. desember 2007 av Dr. Jacoby Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Håh, DHG's Supervillain Outcast var jo faktisk et ganske fett album. Litt slitsom vokal til tider, men det overlever man vettu. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Fransk black metal er fine saker http://www.myspace.com/pestenoire Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Håh, DHG's Supervillain Outcast var jo faktisk et ganske fett album. Litt slitsom vokal til tider, men det overlever man vettu. Skiva er bra nok den, "Horrorizon" og "The Snuff Dreams Are Made Of" er kjempefete låter. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Tror jeg må høre den gjennom litt mer før jeg kan si hvilke låter som er de bedre Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Håh, DHG's Supervillain Outcast var jo faktisk et ganske fett album. Litt slitsom vokal til tider, men det overlever man vettu. Fantastisk album indeed! Noen andre album verdt å skaffe seg av DHG? Vurder innkjøp av Satanic Art siden jeg i bunn og grunn ikke er slik en idustrial fan. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Glorior Belli - Severed From the Self Nå snakker vi god fransk black metal. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Glorior Belli - Severed From the Self Nå snakker vi god fransk black metal. Frelst! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Belenos virket ok. Sjekkes ut litt mer dyptgående snart. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Jason Peppiatt har en jævla smud vokal. Tar av på Lacertine Forest. Uhh-je! Edit: Sånn nå som vi var inne på australsk dødsmetall lizm. Endret 27. desember 2007 av Torpern Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Nå dundrer nye Severe Torture i headsettet her, meget hørbart. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Koser meg med Pantera jeg, også meget hørbart Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Nå dundrer nye Severe Torture i headsettet her, meget hørbart. Den går faktisk greit ann å høre på selv om jeg ikke er spesielt glad i slik musikk. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Glorior Belli - Severed From the Self Nå snakker vi god fransk black metal. Før jeg spør så må jeg si at jeg ikke prøver på noe vis å "angripe" dere som hører på Black Metal, jeg er bare nysjerig(?). So, hva er det dere hører/liker med black metal, jeg klarer ikke å høre et ord av hva de sier, hvis de da prøver å si noen ord i det hele tatt. Og blir ikke de fleste sangene litt for like? - Fiskum Endret 27. desember 2007 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå