Khalifen Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Hæ? Edit: Haha, go Attila, ja. Lurte på hvorfor du posta bilde av Monica Bellucci. Endret 26. desember 2007 av king_of_kong Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Roting med copy/paste is teh shit. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Er det virkelig Attilla? Hørte hele Symhony X - Oddysey i dag. Ikke så verst. Endret 26. desember 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Sitter og hører Darkspace - Dark 1.7 nå. Rundt 4:00 - MEKTIG Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hva synes folk om Savatage og Iced Earth? Begge bandene er geniale mener jeg^^ Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Ahh.. Darkspace er jævlig fett! Den skiva der er utrolig bra! Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Vet! Faen, du må være første nordmannen jeg vet om som har hørt om, eller i hvert fall liker det bandet. (: Iced Earth er jo kult det! De burde ikke skiftet så mange vokalister da. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hvilken førstekjøpsplate av Anaal Nathrakh anbefales? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Har bare hørt de tre siste, men "Eschaton" er knakendes god. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Vet! Faen, du må være første nordmannen jeg vet om som har hørt om, eller i hvert fall liker det bandet. (: Iced Earth er jo kult det! De burde ikke skiftet så mange vokalister da. En fyr jeg kjenner fra Nederland anbefalte det, så. Digger den blandinga av noise, darkambient, (black) metal og det eksperimentelle de har. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Indeed! Jeg ble så inspirert av å høre de (fant de faktisk ved en tilfeldighet på myspace), at jeg sjekka ut mer av han fyren der. Han har visst et enmannsprosjekt kalt Paysage d'Hiver, som er i nogen lunde samme gate, bare uten den "space"-settingen. Som sagt, hakket særere (hvis du syntes Darkspace hadde "dårlig" produksjon, så har Pd'H mye "verre"), men fy flate det er mange tøffe ting der i gata også. Vanskelig å få tak i albumene da! Kassettene er som oftest limited til 200-500 eksemplarer. Re-releasene på cd er i ca. 1000 eksemplarer. Anbefaler albumet "Paysage d'Hiver" (altså self-titled album) hvis du liker sånn musikk! Et annet band jeg kom over når jeg var å søkte i den metalscenen der, var Lunar Aurora. http://www.myspace.com/lunaraurorade Endret 27. desember 2007 av Zaran Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Har bare hørt de tre siste, men "Eschaton" er knakendes god. Agreed, Eschaton all the way. Nyeste er noe ujevn, 3-4 knallbra sanger, mens resten faller greit inn under kjedelig møl. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Codex Necro er jo herlig kaotisk da. Eschaton er hakket mere melodisk og rytmisk. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jul er fint, Si Monumentum Requires, Circumspice. Gode greier. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hører på AMOLAD av Maiden nå. Fyfaen, jeg hadde nesten glemt hvor jævlig bra denne plata er! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hører på AMOLAD av Maiden nå. Fyfaen, jeg hadde nesten glemt hvor jævlig bra denne plata er! Den er grei liksom. Maiden har 7-8 bedre skiver liksom. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hva synes folk om Savatage og Iced Earth? Begge bandene er geniale mener jeg^^ Nyeste til Iced Earth liker jeg veldig godt Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 181.745 NOK, frakt er gratisMEN Region 1 DVD - Will only play on North American Region 1 or multi-region DVD player Da funker den ikke på dvd-spilleren min, men vil den funke på pc-en? Jeg har ikke PS3. Hva synes folk om Savatage og Iced Earth? Begge bandene er geniale mener jeg^^ Har lastet med litt Iced Earth for å sjekke det ut. Det var virkelig bra og noe jeg kommer til å skaffe meg på lovlig vis. Hører på AMOLAD av Maiden nå. Fyfaen, jeg hadde nesten glemt hvor jævlig bra denne plata er! Det er en god skive, men langt ifra den beste. Bedre enn Brave New World og Dance of Death i hvertfall. Det betyr jo at Maiden er på vei oppover Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Da funker den ikke på dvd-spilleren min, men vil den funke på pc-en? Jeg har ikke PS3. De fleste dvd-spillere trenger kun en kode du slår inn med fjernkontrollen får å bli regionsfrie. Det finnes internettsider hvor man kan få tak i de riktige kodene, og utvalget av koder til dvd-spillere er enormt. Fant en i farta, kanskje denne kan hjelpe? Samme herket på pc, men det er vel måter å gå rundt det der og, blandt annet med media programmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå