Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet! Faen, du må være første nordmannen jeg vet om som har hørt om, eller i hvert fall liker det bandet. (:

Iced Earth er jo kult det! De burde ikke skiftet så mange vokalister da.

En fyr jeg kjenner fra Nederland anbefalte det, så. Digger den blandinga av noise, darkambient, (black) metal og det eksperimentelle de har.

Lenke til kommentar

Indeed! Jeg ble så inspirert av å høre de (fant de faktisk ved en tilfeldighet på myspace), at jeg sjekka ut mer av han fyren der. Han har visst et enmannsprosjekt kalt Paysage d'Hiver, som er i nogen lunde samme gate, bare uten den "space"-settingen.

Som sagt, hakket særere (hvis du syntes Darkspace hadde "dårlig" produksjon, så har Pd'H mye "verre"), men fy flate det er mange tøffe ting der i gata også. Vanskelig å få tak i albumene da! Kassettene er som oftest limited til 200-500 eksemplarer. Re-releasene på cd er i ca. 1000 eksemplarer. Anbefaler albumet "Paysage d'Hiver" (altså self-titled album) hvis du liker sånn musikk!

Et annet band jeg kom over når jeg var å søkte i den metalscenen der, var Lunar Aurora.

http://www.myspace.com/lunaraurorade

Endret av Zaran
Lenke til kommentar
181.745 NOK, frakt er gratis

MEN

Region 1 DVD - Will only play on North American Region 1 or multi-region DVD player

Da funker den ikke på dvd-spilleren min, men vil den funke på pc-en? Jeg har ikke PS3.

Hva synes folk om Savatage og Iced Earth? Begge bandene er geniale mener jeg^^

Har lastet med litt Iced Earth for å sjekke det ut. Det var virkelig bra og noe jeg kommer til å skaffe meg på lovlig vis.

Hører på AMOLAD av Maiden nå. Fyfaen, jeg hadde nesten glemt hvor jævlig bra denne plata er!

Det er en god skive, men langt ifra den beste. Bedre enn Brave New World og Dance of Death i hvertfall. Det betyr jo at Maiden er på vei oppover :)

Lenke til kommentar
Da funker den ikke på dvd-spilleren min, men vil den funke på pc-en? Jeg har ikke PS3.

De fleste dvd-spillere trenger kun en kode du slår inn med fjernkontrollen får å bli regionsfrie. Det finnes internettsider hvor man kan få tak i de riktige kodene, og utvalget av koder til dvd-spillere er enormt. Fant en i farta, kanskje denne kan hjelpe? Samme herket på pc, men det er vel måter å gå rundt det der og, blandt annet med media programmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...