Saddlefall Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 God jul folkens. Decrepit Birth var litt fett fant jeg ut. decrepit birth myspace Old news. Fett som f det, nye skiva blir litt mer melodisk, men høres bra ut Ja, liker daumetall med mye melodiske innslag. Som den nyeste Deicide også f.eks. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hypocrisy, øøøørgh! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Attention every1: For de som ikke har sett Serien Metalocalypse så ville jeg bare medele at du kan kjøpe den på Play.com. Kjøp Nå. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Har faktisk ikke sett den enda. Hva koster den? Og hvor mange episoder/sesonger er det? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 God jul folkens. Decrepit Birth var litt fett fant jeg ut. decrepit birth myspace Old news. Fett som f det, nye skiva blir litt mer melodisk, men høres bra ut Ja, liker daumetall med mye melodiske innslag. Som den nyeste Deicide også f.eks. Noen andre forslag til band som kan spille opp til dans i romjula? Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Noen andre forslag til band som kan spille opp til dans i romjula? Tja, jeg personlig skal fyre opp med Electric Wizard og Celtic Frost. Forøvrig snubblet jeg over dette: Norwegian authorities grant Gorgoroth rights to King and Gaahl Norwegian authorities at Patentstyret (Norwegian patent office) have made the verdict on the dispute over the further use of the trademark and logo "Gorgoroth". It has been legally determined that King and Gaahl retain the rightful ownership and use of the name and logo, now and in the future. King and Gaahl will not give a detailed public statement on this verdict however they have both remained confident this result would indeed be the final conclusion. Any third parties who use the name Gorgoroth will from now on be met with legal prosecution. Gorgoroth, King and Gaahl, will not continue to work with Regain Records given their disloyal acts concerning Gorgoroth and are currently carefully choosing a new label for the release of their next full-length album. Hva synes folket om dette? Endret 26. desember 2007 av PiratKamerat Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Flott at Gorgoroth fortsetter under navnet Gorgoroth. Driver for tiden å sjekker ut band som Behemoth og Belphegor. Akkurat passende musikk for meg. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Litt rart egentlig, med tanke på at Infernus er det medlemmet som har vært i Gorgoroth lengst. Det er vel sikkert et grunnlag for det som ikke vi får høre om. Gleder meg uansett veldig til et nytt album. Endret 26. desember 2007 av Olum Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Flott at Gorgoroth fortsetter under navnet Gorgoroth. Driver for tiden å sjekker ut band som Behemoth og Belphegor. Akkurat passende musikk for meg. Belphegor er veldig fint om du får for stor dose kristendom i hverdagen. ..men som vi alle vet (og du og abigor), skal vi ikke ha noen guide til hvordan laste ned fra "riktige" hubs på dc++ på hw.no. Beklager jeg lever et par år inn i fremtiden, og da er dette fult lovlig. Endret 26. desember 2007 av Abigor Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Det er eit band med namn Belfegor også. Har aldri høyrt det, men vokalisten skal vere like "raspete" som Mr.Abbath. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Noen som har hørt smakebiter av det nye Ayreon-albumet? Gleder meg som en unge til å få min signerte versjon i posten! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Flott at Gorgoroth fortsetter under navnet Gorgoroth. Driver for tiden å sjekker ut band som Behemoth og Belphegor. Akkurat passende musikk for meg. Belphegor er veldig fint om du får for stor dose kristendom i hverdagen. ..men som vi alle vet (og du og abigor), skal vi ikke ha noen guide til hvordan laste ned fra "riktige" hubs på dc++ på hw.no. Beklager jeg lever et par år inn i fremtiden, og da er dette fult lovlig. Herlig argument! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Har faktisk ikke sett den enda. Hva koster den? Og hvor mange episoder/sesonger er det? Vet dessverre ikke hvor mye den koster. Det er bare en sesong til nå. De har begynt med sesong 2. De har laget 6 episoder til ses2. De skal foresette på ses.2 i 2008. Sesong 1 har rundt 20episoder. En episode varer i 11 min. Det virker kansje lite men det er humor hele tiden. Ikke dømm serien etter 1-2 episoder. se minst 7. Liker du det ikke da så kan du ikke kalle deg metal fan. De referer til band som Burzum, Mayhem, Cannibal Corpse, Finntroll, Dimmu Borgir, Guns and Roses os.v Anbefales. Det kan bli litt Grotesk til tider men men. Hvis du bestiller det kan du fortelle meg påPM eller i denne tråden hvor mye det kostet inkl frakt? Hvis frakt blir inkludert da. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 181.745 NOK, frakt er gratis MEN Region 1 DVD - Will only play on North American Region 1 or multi-region DVD player Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Denne her vil jeg ha på lista mi. Ikke så veldig mange på listen enda men det kommer vel ^^ Hvis ikke får du en fin pm av meg Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 God jul folkens. Decrepit Birth var litt fett fant jeg ut. decrepit birth myspace Old news. Fett som f det, nye skiva blir litt mer melodisk, men høres bra ut Ja, liker daumetall med mye melodiske innslag. Som den nyeste Deicide også f.eks. Noen andre forslag til band som kan spille opp til dans i romjula? Nyeste til Severe Torture f.eks Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Liker du det ikke da så kan du ikke kalle deg metal fan. Dummeste jeg har lest på lenge. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jaja, istedenfor å komme med nedlatende bemerkninger kan vi vel alle være snille nå i disse juletider, selv om det er i en metaltråd? Vennligst ikke kom med utbrudd som bevisst kan provosere. Dette gjelder for alle Reaksjoner på moderering mottas enten som julekort eller PM Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Det er eit band med namn Belfegor også. Har aldri høyrt det, men vokalisten skal vere like "raspete" som Mr.Abbath. Har du hørt The Deviant? Der er vokalen veldig lik Abbath sin, på en god måte. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) http://www.wearworx.com/projects/Attila/20...ce/P1050027.JPG Yeah, go Atilla! Endret 26. desember 2007 av MrHaze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå